mboost-dp1
K: Brugt citybike (under 500kr, Århus)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey,
i forbindelse med jeg er flyttet til byen (Århus), så har jeg nok måtte sande, at jeg måske egentlig kunne have noget fordel i at erstatte buskortet med en cykel.
Jeg har tidligere haft adskillige mountainbikes, og det er altså bare ikke særlig fedt til almindelig ture.
Så jeg søger en almindelig herre citybike, ingen "fancy artifarti lardi-dadi rom og cola bacardi-party", bare en almindelig, funktionel cykel :)
Jeg forestiller mig 7gear, og almindelig voksen cykel. 28" eller hvor store de nu er :)
Nogen bud? Eller er motion banlyst herinde 8-)
i forbindelse med jeg er flyttet til byen (Århus), så har jeg nok måtte sande, at jeg måske egentlig kunne have noget fordel i at erstatte buskortet med en cykel.
Jeg har tidligere haft adskillige mountainbikes, og det er altså bare ikke særlig fedt til almindelig ture.
Så jeg søger en almindelig herre citybike, ingen "fancy artifarti lardi-dadi rom og cola bacardi-party", bare en almindelig, funktionel cykel :)
Jeg forestiller mig 7gear, og almindelig voksen cykel. 28" eller hvor store de nu er :)
Nogen bud? Eller er motion banlyst herinde 8-)
Hvis du ikke finder noget, så vil jeg foreslå, at du kigger nærmere på politiets cykelauktion.
Jeg kan hverken huske, hvor eller hvornår det finder sted, men har mange venner, der har været heldige at få en nogenlunde pæn cykel med hjem derfra :)
Velkommen til Århus! :)
Update:
Det skulle gerne være den første onsdag i hver måned et sted på Skanderborgvej.
Jeg kan hverken huske, hvor eller hvornår det finder sted, men har mange venner, der har været heldige at få en nogenlunde pæn cykel med hjem derfra :)
Velkommen til Århus! :)
Update:
Det skulle gerne være den første onsdag i hver måned et sted på Skanderborgvej.
Evt. kunne man købe 2 så man også har reservedele. Jeg har i hvert fald nydt godt af min lillebrors gamle cykel, der gik i stykker. gearene og kæden er FUBAR, men den har stadig en del som fungerer ok.
Evt. kunne man købe 2 så man også har reservedele. Jeg har i hvert fald nydt godt af min lillebrors gamle cykel, der gik i stykker. gearene og kæden er FUBAR, men den har stadig en del som fungerer ok.
vandfarve (7) skrev:Nørreport station
(Aha, MZ, så er du blevet buttfucked endnu en gang)
Tager aldrig en cykel fra nørreport station.. En af mine venner blev stoppet før jul på en "lånt" cykel af en civil politibetjent, som havde set han tog den, og da han ikke havde nøglen (og den med den ligger derhjemme har de vidst hørt før) fik han en bøde på 5.000 kr. for brugstyveri og en anden ting jeg ikke kan huske nu...
Tror politiet holder øje med cyklerne på nørreport, for har set flere civile politibetjente om aftenen...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.