mboost-dp1
K: Call of Duty 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg kunne ikke lige finde mit Call of Duty 2 (bemærk venligst, at der ikke er tale om Modern Warfare 2), og i stedet for at lede i skuffer og skabe, tænkte jeg, at en af jer må have et eksemplar i overskud.
PC eller Mac, jeg er ligeglad - bare CD key'en er klar til kamp.
Lad mig høre, hvor billigt jeg kan få det, og lad os mødes enten på Nørreport station, Roskilde station eller Frederiksberg metrostation. Alternativt er jeg villig til at lade jer lege med frimærker og kuverter, men så skal I sateme også spørge pænt.
Kys-kys.
PC eller Mac, jeg er ligeglad - bare CD key'en er klar til kamp.
Lad mig høre, hvor billigt jeg kan få det, og lad os mødes enten på Nørreport station, Roskilde station eller Frederiksberg metrostation. Alternativt er jeg villig til at lade jer lege med frimærker og kuverter, men så skal I sateme også spørge pænt.
Kys-kys.
Hej LinguaIgnota, dit oversympatiske mandsvæsen.
Jeg synes, at du giver folk en flot og enestående mulighed for et meet n' greet med manden selv. Det er jo næsten fuldstændig ufatteligt, at du rent faktisk vil betale for at se på sådan en flok klamhoveder, og jeg synes personligt, at det burde være lige omvendt.
Faktisk havde jeg snildt tilbudt dig 500 kr. for at tage mit forældede first person shooter - hvis det altså ikke var fordi, at jeg ikke lige kunne finde det.
Du er kraftpuleme en guttermand!
Jeg synes, at du giver folk en flot og enestående mulighed for et meet n' greet med manden selv. Det er jo næsten fuldstændig ufatteligt, at du rent faktisk vil betale for at se på sådan en flok klamhoveder, og jeg synes personligt, at det burde være lige omvendt.
Faktisk havde jeg snildt tilbudt dig 500 kr. for at tage mit forældede first person shooter - hvis det altså ikke var fordi, at jeg ikke lige kunne finde det.
Du er kraftpuleme en guttermand!
Godt nok ikke på lager, men måske er du heldig?:
http://www.gucca.dk/pc-spil/call-of-duty-2_23472.h...
Eller skal det være brugt?
For så virker denne fyr mere troværdig end paven i baglokalet af en videobutik: http://www.guloggratis.dk/underholdning/andet/anno...
Selvom han ligner en med en fetish for Lego.
Edit: Og misforstå mig ikke, jeg ville hellere end gerne have haft den udsøgte glæde at overlevere et spil personligt fra mine fedtede hænder, bare for at møde den retorisk sprælske legende personligt, men jeg føler, at det er at gå ad omveje, hvorfor jeg nøjes med at droppe links (det skulle nødig hedde sig, at folk troede, jeg lagde an på dig). Møs
http://www.gucca.dk/pc-spil/call-of-duty-2_23472.h...
Eller skal det være brugt?
For så virker denne fyr mere troværdig end paven i baglokalet af en videobutik: http://www.guloggratis.dk/underholdning/andet/anno...
Selvom han ligner en med en fetish for Lego.
Edit: Og misforstå mig ikke, jeg ville hellere end gerne have haft den udsøgte glæde at overlevere et spil personligt fra mine fedtede hænder, bare for at møde den retorisk sprælske legende personligt, men jeg føler, at det er at gå ad omveje, hvorfor jeg nøjes med at droppe links (det skulle nødig hedde sig, at folk troede, jeg lagde an på dig). Møs
Det koster kraftpuleme billigt. Måske var det alligevel værd at sende en SMS til Bente, selvom jeg allerede har sikret mig en CD key fra Cyandk. Man kan jo så dårligt få for meget CoD2.
Og så er det alletiders gode gaveidé. "Fuck da, hvad du ønsker dig, her har du Call of Duty, bitch!", siger LinguaIgnota. "Og så t'løk med føs'dagen, farmor."
Det koster kraftpuleme billigt. Måske var det alligevel værd at sende en SMS til Bente, selvom jeg allerede har sikret mig en CD key fra Cyandk. Man kan jo så dårligt få for meget CoD2.
Og så er det alletiders gode gaveidé. "Fuck da, hvad du ønsker dig, her har du Call of Duty, bitch!", siger LinguaIgnota. "Og så t'løk med føs'dagen, farmor."
cyandk (9) skrev:Nilks (7) skrev:cyandk der giver en key væk til CoD2 :O
Jeg troede du var super in-luv<3 med det spil, cyan :P
Jeg har 3 versioner, køber altid flere versioner af spil jeg kan LIDE for at støtte developers...
Du kan da også bare give penge til mig, siden jeg gør Newz.dk et rart sted, og dit liv værd at leve.
Send en SMS til 1-800-WATERCOLOR for at støtte mig med 100 kroner.
Nu, din lort!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.