mboost-dp1
K: Dual core bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa,
Jeg har på nuværende tidspunkt en IBM ThinkPad T41 kørende som server og den klarer opgaven ok, men den er efterhånden ved, at løbe tør for kræfter.
Derfor søger jeg en bærbar, minimum dual core, som kan erstatte den nuværende.
I og med det er en server, så behøver standen ikke være 100%. Dvs, er der ridser, skærmen er død eller andet - så er det okay.
Lad mig høre hvad du kan tilbyde - billigt! ;-)
/ Jan
Jeg har på nuværende tidspunkt en IBM ThinkPad T41 kørende som server og den klarer opgaven ok, men den er efterhånden ved, at løbe tør for kræfter.
Derfor søger jeg en bærbar, minimum dual core, som kan erstatte den nuværende.
I og med det er en server, så behøver standen ikke være 100%. Dvs, er der ridser, skærmen er død eller andet - så er det okay.
Lad mig høre hvad du kan tilbyde - billigt! ;-)
/ Jan
Hej Jan,
det er nu ikke fordi jeg har noget at tilbyde - sådan salgsmæssigt, men har du overvejet en Atom baseret (desktop) computer istedet? Prisen virker i hvert fald noget fordelagtig (læs: billig), og så får du jo 2 års reklamationsret med:
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=ato...
det er nu ikke fordi jeg har noget at tilbyde - sådan salgsmæssigt, men har du overvejet en Atom baseret (desktop) computer istedet? Prisen virker i hvert fald noget fordelagtig (læs: billig), og så får du jo 2 års reklamationsret med:
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=ato...
coday (4) skrev:#2 Nu ved jeg ikke hvad en T41 indeholder men vil næsten væde med at den er kræftigere end en Atom..
CPU-mæssigt: Pentium Mobile op til 1.6 Ghz for top modellen. Maskinen og dermed også CPU-arkitektur er fra 2003, så jeg tvivler på at det slår en Atom, selv med dens "langsomme" processor. Tror også at Atom processorerne er mere energi-effektive.
Men du har da ret, det er ikke en kraftsbørstig fætter :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.