mboost-dp1
K: iPhone løbearmbånd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej allesammen
Jeg står i den "heldige" situation at jeg skal løbe lillebælt halvmarathon på lørdag (uden at have trænet til det :P) og kunne i den forbindelse godt tænke mig et løbearmbånd til min iphone, men jeg kan ikke rigtig nå at bestille et over nettet nu
Er der nogen der ved om de kan købes i fysiske butikker omkring kolding? Eller evt. ligger inde med et, igen omkring kolding?
MVH
Guds Skovl
Jeg står i den "heldige" situation at jeg skal løbe lillebælt halvmarathon på lørdag (uden at have trænet til det :P) og kunne i den forbindelse godt tænke mig et løbearmbånd til min iphone, men jeg kan ikke rigtig nå at bestille et over nettet nu
Er der nogen der ved om de kan købes i fysiske butikker omkring kolding? Eller evt. ligger inde med et, igen omkring kolding?
MVH
Guds Skovl
#4 Hvis du dengang kunne præstere en 10km uden at det var for meget, så skal det nok gå..
Men forvent ikke nogen storartet tid med mindre du har holdt dig ved lige på andre måder.
F.eks. kan jeg da sige jeg ikke har løbet siden januar, startede i går..
Men præsterede da at ligge ud med en duathlon på 42km cykel og så 10km løb på omkring 50min. Men har så også holdt mig ved lige på en cykel den sidste månedes tid. Men det er med andre ord muligt..
Vil dog forslå at du ihvertfald løber 5km i dag.
Samt tager 1km på fredag.. Meget vigtigt du ikke løber mere, du skal blot lige havde dine ben i gang dagen før.
Du er nød til at gøre noget før selve løbet..
Men forvent ikke nogen storartet tid med mindre du har holdt dig ved lige på andre måder.
F.eks. kan jeg da sige jeg ikke har løbet siden januar, startede i går..
Men præsterede da at ligge ud med en duathlon på 42km cykel og så 10km løb på omkring 50min. Men har så også holdt mig ved lige på en cykel den sidste månedes tid. Men det er med andre ord muligt..
Vil dog forslå at du ihvertfald løber 5km i dag.
Samt tager 1km på fredag.. Meget vigtigt du ikke løber mere, du skal blot lige havde dine ben i gang dagen før.
Du er nød til at gøre noget før selve løbet..
Jeg forventer skam heller ikk nogen specielt go tid, jeg ska bare gennemføre :)
Den eneste grund til jeg overhovedet ska løbe er at jeg ikk kan holde min kæft :P
Den eneste grund til jeg overhovedet ska løbe er at jeg ikk kan holde min kæft :P
Madi (8) skrev:42km cykel og så 10km løb på omkring 50min.
50 min -.-
Jeg har ikke kørt bil siden januar, men i går kørte jeg til berlin på 3 min.
Mon ikke det er 10 km løb på 50 minutter..
Jeg kan da lige fortælle at jeg ikk fandt det armbånd..
Men jeg gennemførte i tiden 2 timer 47 minutter og 59 sekunder :) bedre end jeg havde turde håbe på :)
Men jeg gennemførte i tiden 2 timer 47 minutter og 59 sekunder :) bedre end jeg havde turde håbe på :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.