mboost-dp1
K: Lolita får
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
jeg har en god kammerat som jeg mangler en gave til, da en af mine andre venner sagde at han engang fandt et lolita får. Det ville passe perfekt til min vens humor, men jeg har ikke været i stand til selv at finde den. Så er der nogen der kan finde en sådan gave til mig?
#1 har en brugt en du kan få billigt er dog lidt slidt, udvidet og klæbrig :P
Inde på hovedbanegården ligger der sådan en spas og dårlig humor butik.. Jeg købte selv engang sådan en til min m8 derinde (og ja, til min m8 :D)
Overdrivelse fremmer forståelsen :Dparadise_lost (3) skrev:#1 har en brugt en du kan få billigt er dog lidt slidt, udvidet og klæbrig :P
Jeg tror han ville blive mere overrasket over at få smidt en Real Doll på trappestenen.
Fjolle (12) skrev:Koster de kun 400$? Jeg troede at de var meget dyrere...
Skriver du lige en anmeldelse ? ;-)
Fjolle (12) skrev:Koster de kun 400$? Jeg troede at de var meget dyrere...
Det er de også. De $400 på forsiden er værdien af den gratis opgradering, de tilbyder, hvis man bestiller lige nu. Selve dukken koster fra $5.999 og opefter. Hvis man vil fx have større bryster på den, så koster det åbenbart $800 per skålstørrelse. Man skal godt nok være dedikeret eller meget trængende for at smide den slags penge efter sådan en omgang formet silikone.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.