mboost-dp1

K: LOTR FOTR og LOTR TTT Collectors Edition

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
15. nov. 2009 18:10
Da mine nuværende udgaver af Lord of the Rings (LOTR) The Fellowship of the Ring (FOTR) og The Two Towers (TTT) er blevet godt slidte af mange mange timers brug er jeg på udkig efter nogle nye.
Og så tænkte jeg at jeg lige så godt kunne investere i Collectors Edition.

Så hvis der er nogle som har disse liggende i rigtig god stand (inkl. kasse, figur og alle skiver og booklets) er jeg interesseret i at købe dem.

Jeg ved godt at det er muligt at købe dem i udlandet, men starter lige pt. med at lede her i DK efter dem.

Hilsen Daniel
Gravatar #2 - Woller
15. nov. 2009 19:39
har den der figur af minas tirith liggende hvis der var noget^^
Gravatar #3 - MiniatureZeus
15. nov. 2009 20:25
Woller (2) skrev:
har den der figur af minas tirith liggende hvis der var noget^^

Har jeg skam også :) Boksen kan desuden fås for under 100 kr.
Gravatar #4 - Woller
15. nov. 2009 20:28
:) købte den for 60 kr i merlin for et år siden men skulle bare have dvd'en og er ret ligeglad med den^^
Gravatar #5 - Norrah
15. nov. 2009 21:23
#4 har jeg sjovt nok også, jeg smed dog figuren ud.. og har efterfølgende ikke set dvd'en.
Gravatar #6 - Corholio
25. nov. 2009 07:44
Norrah (5) skrev:
#4 har jeg sjovt nok også, jeg smed dog figuren ud.. og har efterfølgende ikke set dvd'en.

Blasfemi.... og... BLASFEMI!
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
25. nov. 2009 13:47
#5 My hero
Gravatar #8 - Damsgaard
25. nov. 2009 20:56
Norrah (5) skrev:

Forstår dig godt med figuren.. Købte heldigvis udgaven uden, for vil sku ikke eje det lort..

Men det er 3 super gode film, så forstår ikke du ikke har set siden.. Tvinger dig sku til det, næste gang vi ses...
Gravatar #9 - Norrah
25. nov. 2009 21:05
#8 Du har truet med alle tre i rap i flere år...
Enten så gør vi det, ellers også så whimper vi ud som en flok kællinger* og ser sex and the city the movie igen, som sidste gang.

*Undskyld til de to tre mænd som påstår de er kvinder på dette forum, det var ikke meningen at tvinge jer til at lade som om i bliver fornærmet.
Gravatar #10 - Fjolle
25. nov. 2009 21:14
Damsgaard (8) skrev:
Men det er 3 super gode film, så forstår ikke du ikke har set siden.. Tvinger dig sku til det, næste gang vi ses...

Det tog mig et år at få set 3eren.. De kan slet ikke måle sig med bøgerne :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login