mboost-dp1
K: Sony ericsson lader
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hvis du bor i Aalborg og har en ekstra dippidut liggende kaldet en lader, der tilfældigvis passer i røven af min telefon, vil jeg gerne afhjælpe dig den hurtigst muligt!
Min telefon er en t650
Med venlig hilsen
Min telefon er en t650
Med venlig hilsen
sry, skulle have linket til en. Jep det er det.
Det haster dog ikke længere. Det viser sig at jeg ikke glemte den i Odense... Min kæreste fandt den da hun ordnede vasketøj. :)
(jeg er dog stadig interesseret i en ekstra så længe den er billig, glemmer altid min lader)
Det haster dog ikke længere. Det viser sig at jeg ikke glemte den i Odense... Min kæreste fandt den da hun ordnede vasketøj. :)
(jeg er dog stadig interesseret i en ekstra så længe den er billig, glemmer altid min lader)
Var det så ikke noget med: http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-rej... ?
De har også mange andre, og den del med du kan lade via 2 AA batterier det er da winwin :-)
(Har INGEN tilknytning til hjemmesiden)
De har også mange andre, og den del med du kan lade via 2 AA batterier det er da winwin :-)
(Har INGEN tilknytning til hjemmesiden)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.