mboost-dp1

K: Sony ericsson lader

Gå til bund
Gravatar #1 - Benjamin Krogh
26. aug. 2009 07:09
Hvis du bor i Aalborg og har en ekstra dippidut liggende kaldet en lader, der tilfældigvis passer i røven af min telefon, vil jeg gerne afhjælpe dig den hurtigst muligt!

Min telefon er en t650

Med venlig hilsen
Gravatar #2 - Barkane
26. aug. 2009 14:11
Er det sådan en oplader du leder efter?
Gravatar #3 - Benjamin Krogh
26. aug. 2009 14:51
sry, skulle have linket til en. Jep det er det.

Det haster dog ikke længere. Det viser sig at jeg ikke glemte den i Odense... Min kæreste fandt den da hun ordnede vasketøj. :)

(jeg er dog stadig interesseret i en ekstra så længe den er billig, glemmer altid min lader)
Gravatar #4 - siliankaas
26. aug. 2009 14:57
Var det så ikke noget med: http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-rej... ?

De har også mange andre, og den del med du kan lade via 2 AA batterier det er da winwin :-)

(Har INGEN tilknytning til hjemmesiden)
Gravatar #5 - Barkane
26. aug. 2009 15:03
Jeg har jo en som jeg ikke længere bruger. Jeg ved ikke engang hvor meget den skulle koste.

Edit: Jeg bor i Aalborg Øst
Gravatar #6 - Benjamin Krogh
29. aug. 2009 11:59
#4 det er fakkertalt lidt smart må man sige. Og billigt.

Kigger man på ladere i butikker ligger de jo typisk til omkring 200 kr.

#5 jeg vil godt kaste en 50'er efter den.

Det haster ikke, så hvis man kunne fange dig i midtbyen eller omkring campus, uden for meget besvær en dag er det great. :)
Gravatar #7 - Barkane
29. aug. 2009 13:22
Benjamin Krogh skrev:
#5 jeg vil godt kaste en 50'er efter den.

Det er en aftale. Pt. er jeg i Århus men kommer tilbage til Aalborg på søndag. Det burde ikke være nogen problem at lige mødes i byen da jeg er i byen næsten alle dage.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login