mboost-dp1

K: Spillet, som jeg fortryder aldrig at have spillet

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
14. nov. 2009 09:16
Ja, jeg melder mig hermed som køber af spillet, som jeg aldrig fik købt. Jeg har en Nintendo64 stående på mine forældres loft, og den kunne godt trænge til lidt motion.

Samtidigt har jeg altid ærget mig over, at jeg aldrig fik købt The Legend of Zelda: Ocarina of Time til den, ligesom jeg aldrig prøvede det.

Hvis du har det liggende derhjemme, eller hvis du kender en ven eller veninde, som måske kunne have det, så er jeg meget interesseret i at købe det. Prisen kan vi finde ud af.
Gravatar #2 - LinguaIgnota
14. nov. 2009 09:20
Gravatar #3 - vandfarve
14. nov. 2009 09:26
LinguaIgnota (2) skrev:
For dyrt?

Yes, og så stoler jeg mere på Newz.dk-brugere end tilfældige mennesker på DBA.
Gravatar #4 - LinguaIgnota
14. nov. 2009 09:33
149 kr., afhentet i København K?
Det er hver en krone værd.
Gravatar #5 - vandfarve
14. nov. 2009 09:35
LinguaIgnota (4) skrev:
149 kr., afhentet i København K?
Det er hver en krone værd.

Now we are talking.

Jeg har netop taget kontakt til en bruger på N-club (jeg vidste ikke, at det forum stadig eksisterede, men der kan man bare se!), men hvis han ikke svarer indenfor en ordentlig tid, så tager jeg sgu den anden.

Folk må gerne byde ind, hvis de stadig har ét liggende i gemmerne.
Gravatar #6 - shantri
14. nov. 2009 10:17
Har du wii? For tror næsten du kan købe det ret så billigt inde på wii-store, der er i hvert fald en del Zelda spil derinde.
Gravatar #7 - vandfarve
14. nov. 2009 10:33
shantri (6) skrev:
Har du wii? For tror næsten du kan købe det ret så billigt inde på wii-store, der er i hvert fald en del Zelda spil derinde.

Nope. Jeg har set, at man kan købe det på Wii-store, men uden en Wii kommer jeg ikke så langt her. :)
Gravatar #8 - Corholio
14. nov. 2009 15:03
Der er omkring 3 timer tilbage i denne auktion, og på nuværende tidspunkt ligger den på 6 GBP.

http://cgi.ebay.co.uk/ZELDA-OCARINA-OF-TIME-NINTEN...
Gravatar #9 - vandfarve
15. nov. 2009 10:15
Corholio (8) skrev:
Der er omkring 3 timer tilbage i denne auktion, og på nuværende tidspunkt ligger den på 6 GBP.

http://cgi.ebay.co.uk/ZELDA-OCARINA-OF-TIME-NINTEN...

Du er et dårligt, dårligt menneske, Corholio. Jeg har netop placeret bud på tre forskellige spil, som jeg nu alle står til at vinde. Hmm...
Gravatar #10 - vandfarve
15. nov. 2009 10:18
Okay, fire spil...
Gravatar #11 - vandfarve
15. nov. 2009 10:28
Make that five...
Gravatar #12 - Woller
15. nov. 2009 10:32
hehe^^ lyder som om det kan være dyrt at gå ind på den side
Gravatar #13 - Corholio
15. nov. 2009 13:00

Ha ha,

Ja, det kender jeg kun for godt.. bl.a. er jeg den stolte ejer af en gris- og ko-lommelygte - det var godt nok fra dealextreme, men 2 sider af samme sag :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login