mboost-dp1
K: Trådløst kort, som sniffer godt!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ja, du læste ret: Jeg vil meget gerne have et billigt trådløst kort, som kan sniffe! Jeg er omgivet af WEP og en enkel WPA1 (dog ingen WPA2), så jeg fristes. Mit eget kort dur bare ikke til det. Har I et enkelt et på lager?
#3 Det er vel ikke ulovligt at lytte til hvad man nu kan høre af signaler i luften.
Ja, du læste ret!Jakob Jakobsen (2) skrev:Mener du med indbygget støvsuger da du har alt for megen coke liggende til privat brug?
Ja, du læste ret!mvoigt27 (5) skrev:ok trylleovn, der bagte du mig godt nok, men at han taler om deres kryptering, kunne indikere at de skulle crakes.
Tror du kan købe et hvilket som helst belkin eller skod-usb-dimmer, dem har jeg tidligere brugt og de virker glimrende til formålet - de har stortset alle sammen samme slags "chipset" .
Offensive security havde en liste over hvilke "chipsets", der virker, men den er nede.
Edit: Ach, #7 havde en
Offensive security havde en liste over hvilke "chipsets", der virker, men den er nede.
Edit: Ach, #7 havde en
Lidt bobleplast, hvis du gider. :P
Send den mig pris og reg-/kontonummer, så får du det med det samme! Giv mig den go'e af dem. ;)
Send den mig pris og reg-/kontonummer, så får du det med det samme! Giv mig den go'e af dem. ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.