mboost-dp1
Kabler til salg HDMI/DVI/OPTISK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Diverse kabler+ vægbeslag til salg
Da jeg er ved at rydde op i lejligheden har jeg fundet flere forskellige kabler jeg ikke bruger mere og disse er derfor til salg nu.
Da jeg er i tvivl om hvad sådanne kabler skal koste, ønsker jeg et bud på dem. De sælges ved en fair pris og efter først til mølle.
DVI Profigold pro 5M (Meget tykt- over 1 cm, lækker kvalitet) – Nypris 600,-
HDMI Profigold pro 5M – Nypris 349,-
HDMI Profigold pro 10M – Nypris 900,-
HDMI Profigold 10M – Nypris 450,-
HDMI Bandbridge 3M (ubrudt emballage) Nypris 199,-
Optisk Kabel (TOS) Bandbridge 1M – Nypris 139,-
Coaxial PureAV 1M – Nypris 500,-
S-Video PureAV 2M – Nypris 500,-
S-Video Bandbridge 3M – Nypris 199
AUX Profigold Pro 2*0,5M(Det her er for den seriøse) -Nypris 500,-
RCA TO SCART Profigold Pro 1,5M. Det her kabel gør det muligt at koble 2 enheder sammen til ét scart. F.eks en dvd afspiller + spillekonsol – Nypris 500 (ligger i original emballage)
Der foreligger ikke nogen kvittering på tingene mere, men der skrives gerne en dags dato for købet.
De kan afhentes på min adresse i aalborg eller sendes med post danmark (afhentning foretrækkes)
Da jeg er ved at rydde op i lejligheden har jeg fundet flere forskellige kabler jeg ikke bruger mere og disse er derfor til salg nu.
Da jeg er i tvivl om hvad sådanne kabler skal koste, ønsker jeg et bud på dem. De sælges ved en fair pris og efter først til mølle.
DVI Profigold pro 5M (Meget tykt- over 1 cm, lækker kvalitet) – Nypris 600,-
HDMI Profigold pro 5M – Nypris 349,-
HDMI Profigold pro 10M – Nypris 900,-
HDMI Profigold 10M – Nypris 450,-
HDMI Bandbridge 3M (ubrudt emballage) Nypris 199,-
Optisk Kabel (TOS) Bandbridge 1M – Nypris 139,-
Coaxial PureAV 1M – Nypris 500,-
S-Video PureAV 2M – Nypris 500,-
S-Video Bandbridge 3M – Nypris 199
AUX Profigold Pro 2*0,5M(Det her er for den seriøse) -Nypris 500,-
RCA TO SCART Profigold Pro 1,5M. Det her kabel gør det muligt at koble 2 enheder sammen til ét scart. F.eks en dvd afspiller + spillekonsol – Nypris 500 (ligger i original emballage)
Der foreligger ikke nogen kvittering på tingene mere, men der skrives gerne en dags dato for købet.
De kan afhentes på min adresse i aalborg eller sendes med post danmark (afhentning foretrækkes)
Hvad tar du for dit optiske kabel? det kan vel gå i min optiske indgang i et ud4p gigabyte bundkort ikke ? og de normale optiske indgange i sorroundsæt, eller er det slet ikke sådan et vi taler om?
Hvis det er så kommer jeg og henter det for 75,- :)
Hvis det er så kommer jeg og henter det for 75,- :)
buch (6) skrev:#5
Det burde virke, jeg brugte det til noget af det samme.
75,- er accepteret.
Jeg har også opdaget at jeg havde et 2M optisk kabel, hvis dette evt. havde interesse?
Du må gerne lige ringe på 61 66 68 27, så kan vi lige aftale hvornår du kan hente det.
Oooh det er kun 1M, så kan jeg ikke bruge det, men hvor meget mere skal du have for dit 2M?
Jeg kan ikke ringe PT. telia har vist misforstået noget med mit abo, så skal lige ha fat i dem og åbnet for lortet igen
Hrandersen (7) skrev:buch (6) skrev:#5
Det burde virke, jeg brugte det til noget af det samme.
75,- er accepteret.
Jeg har også opdaget at jeg havde et 2M optisk kabel, hvis dette evt. havde interesse?
Du må gerne lige ringe på 61 66 68 27, så kan vi lige aftale hvornår du kan hente det.
Oooh det er kun 1M, så kan jeg ikke bruge det, men hvor meget mere skal du have for dit 2M?
Jeg kan ikke ringe PT. telia har vist misforstået noget med mit abo, så skal lige ha fat i dem og åbnet for lortet igen
Jamen du skal slippe med 125,-
Skriv en pb til mig hvornår du ønsker at afhente kablet.
Norrah (10) skrev:#9 Hvilken model har du?
den med mini dvi eller den med displayport?
For du skal nok igang med en convertion til alm. dvi.
Lyden kommer under alle omstændigheder nok ud som stereo.
Med mindre man kan købe en pcmcia udgave af et lydkort der kan mere end det.
Jeg har den nyeste model af MacbookPro 13" den lille, jeg ved ikke noget endnu da jeg er igang med at få den sendt til mig.. så jeg er ikke helt sikker på hvilke udgange der sidder på den..
#11 Der sidder noget der hedder Displayport, i en mini udgave.
Du skal bruge en displayport til DVI converter.
Nu skal du finde ud af hvilke indgange der er på dit tv. <- i tvivl så giv os model navn.
Umiddelbart vil jeg tro du har en DVI samt minijackstik indgang, som du kan bruge.
Du kan ikke nøjes med et kabel.
Du skal bruge en displayport til DVI converter.
Nu skal du finde ud af hvilke indgange der er på dit tv. <- i tvivl så giv os model navn.
Umiddelbart vil jeg tro du har en DVI samt minijackstik indgang, som du kan bruge.
Du kan ikke nøjes med et kabel.
http://www.pricerunner.dk/pi/2-1222199/TV/Samsung-...
her er den info i nok har brug for.. må indrømme jeg ikke har sat mig ind i det med kabler...
her er den info i nok har brug for.. må indrømme jeg ikke har sat mig ind i det med kabler...
#18 Sry, havde faktisk skrevet noget, men har nok kun trykket preview.
Du har 2 muligheder.
Der sidder en HDMI indgang, samt en VGA indgang du kan bruge.
Du skal havde converteret din Display port til VGA eller DVI(->hdmi).
Jeg vil forslå en konvertering til DVI da du beholder det digitalt, så skal du efterfølgende købte et HDMI(han) -> DVI(han) kabel som er langt nok.
Lyden derimod er du nød til at sende over et mini-jackstik. Du kan købe kabler der har dem indbygget, men det er billigere at købe det hver for sig.
Du har 2 muligheder.
Der sidder en HDMI indgang, samt en VGA indgang du kan bruge.
Du skal havde converteret din Display port til VGA eller DVI(->hdmi).
Jeg vil forslå en konvertering til DVI da du beholder det digitalt, så skal du efterfølgende købte et HDMI(han) -> DVI(han) kabel som er langt nok.
Lyden derimod er du nød til at sende over et mini-jackstik. Du kan købe kabler der har dem indbygget, men det er billigere at købe det hver for sig.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.