mboost-dp1
Køber: PSP 3000!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Dav.
Har du en PSP 3000? Så er jeg intereseret.
Det er vigtigt at firmwaren på din PSP 3000 er 5.3 eller under. Hvis den er over 5.3 (altså 5.5) så er jeg desværre ikke interesseret.
Den må gerne være brugt, men jeg ønsker billeder samt video hvis det er muligt.
Giver 600-800kr.
Grunden til at firmwaren ikke må være over 5.3 er fordi jeg vil gerne putte homebrew på. :)
Jeg kan kontakes på email (klik på mit navn). Brug af MSN er et must. Jeg skal nok betale fragt!
PS: Jeg må altså lige understrege at firmwaren på -ikke- være over 5.5 (du kan checke din firmware under Settings -> System)
Vi snakkes!
/Pore
Har du en PSP 3000? Så er jeg intereseret.
Det er vigtigt at firmwaren på din PSP 3000 er 5.3 eller under. Hvis den er over 5.3 (altså 5.5) så er jeg desværre ikke interesseret.
Den må gerne være brugt, men jeg ønsker billeder samt video hvis det er muligt.
Giver 600-800kr.
Grunden til at firmwaren ikke må være over 5.3 er fordi jeg vil gerne putte homebrew på. :)
Jeg kan kontakes på email (klik på mit navn). Brug af MSN er et must. Jeg skal nok betale fragt!
PS: Jeg må altså lige understrege at firmwaren på -ikke- være over 5.5 (du kan checke din firmware under Settings -> System)
Vi snakkes!
/Pore
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.