mboost-dp1
Kraftfuld gamer PC med Blu-Ray til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
PC'en er fra det sene efterår 2009, og bygget af en erfaren og omhyggelig computernørd. PC'en er så god som ny, og har desværre ikke været brugt så meget. Den sælges dels fordi den ikke bliver brugt ligeså meget som den fortjener, og dels fordi jeg er ved at flytte og ikke har plads til den mere.
Kvitteringer haves på det hele
PC'en består af følgende:
- Intel Core i7 920 Quad (Overclocket til 3,4 GHz)
- ATI 5870 grafikkort med 1 GB DDR5 RAM
- 6 GB OCZ Platinum RAM
- ASUS P6T SE, X58, Socket-1366 bundkort
- Samsung SpinPoint F1 7200RPM 1TB SATA2Harddisk
- Corsair TX 750W strømforsyning
- NZXT HUSH, Sort alu Front, 2X blæsere med blå dioder, skrueløst
- Lite-On Blu-Ray drive
Der medfølger derudover: - Roccat Valo Keyboard til en værdi af 690 kr.
- Roccat Kova Mouse + Roccat Sense Mousemat Glacier Blue til 819 kr.
Samlet nypris: 11.284 kr.
Din pris: 9000 kr.
Hvis det ønskes kan disse to spil medfølge for 500 kr.
Call Of Duty: Moderne warfare 2
Crysis: Maximum Edition
Hvis du er interesseret eller har spørgsmål så skriv til: [email protected] ]
--
Kvitteringer haves på det hele
PC'en består af følgende:
- Intel Core i7 920 Quad (Overclocket til 3,4 GHz)
- ATI 5870 grafikkort med 1 GB DDR5 RAM
- 6 GB OCZ Platinum RAM
- ASUS P6T SE, X58, Socket-1366 bundkort
- Samsung SpinPoint F1 7200RPM 1TB SATA2Harddisk
- Corsair TX 750W strømforsyning
- NZXT HUSH, Sort alu Front, 2X blæsere med blå dioder, skrueløst
- Lite-On Blu-Ray drive
Der medfølger derudover: - Roccat Valo Keyboard til en værdi af 690 kr.
- Roccat Kova Mouse + Roccat Sense Mousemat Glacier Blue til 819 kr.
Samlet nypris: 11.284 kr.
Din pris: 9000 kr.
Hvis det ønskes kan disse to spil medfølge for 500 kr.
Call Of Duty: Moderne warfare 2
Crysis: Maximum Edition
Hvis du er interesseret eller har spørgsmål så skriv til: [email protected] ]
--
Min bror har selv en, som kostede ham 13k. Han kan højst få 7k for den nu (selv på dba)(samme alder som din).
Du har bedre held på dba.
Du har bedre held på dba.
@Imperial
Nej det gør jeg ikke, det vil i sidste ende betyde at jeg sidder tilbage med nogle ubrugelige/uafsættelige dele.
Det eneste der teoretisk kunne sælges seperat er spillene og Roccat tingene
Nej det gør jeg ikke, det vil i sidste ende betyde at jeg sidder tilbage med nogle ubrugelige/uafsættelige dele.
Det eneste der teoretisk kunne sælges seperat er spillene og Roccat tingene
@Imperial
Såfremt en eventuel køber ikke vil have det med, havde jeg tænkt mig at sælge det for 250 kr. inkl. fragt
Såfremt en eventuel køber ikke vil have det med, havde jeg tænkt mig at sælge det for 250 kr. inkl. fragt
@fidomuh
Fra ny koster computeren 11284, og så er er der arbejdstimerne i at samle den, så 8000 er altså en besparelse på 3284. 7000 ville være en besparelse på 4284, eller 37,9%.
Det til trods for at flere af delen den dag i dag står til sammen pris som for 3 mdr. siden (på eks. grafikkortet er der 2-3 mdr. ventetid), og at alle delen stadig er under garanti.
Fra ny koster computeren 11284, og så er er der arbejdstimerne i at samle den, så 8000 er altså en besparelse på 3284. 7000 ville være en besparelse på 4284, eller 37,9%.
Det til trods for at flere af delen den dag i dag står til sammen pris som for 3 mdr. siden (på eks. grafikkortet er der 2-3 mdr. ventetid), og at alle delen stadig er under garanti.
@12
Du kan ikke i regne gratis hjælp for slet ikke over for nørder, som kunne / ville gøre det med 95% sandsynlighed selv.
For lige gør din maskine nytidstilsvarende, så har jeg taget dag priser på tilsvarende komponenter (og har endda rundet op).
XFX Radeon HD 5870 (1 GB)
- 2.600,00 kr
Core i7 I7-920 8 MB (Intel Boxed)
- 1.900,00 kr
6GB RAM
- 1.200,00 kr
X58 Bundkort Socket-1366
- 1.200,00 kr
750W PSU
- 800,00 kr
Smartass Kabinet
- 900,00 kr
1 TB HDD 32/64MB Cache
- 600,00 kr
Blu-ray drev
- 700,00 kr
TOT= 9900
6md+ old = (I'll be nice) 80% nerf
9900-80% = 7920 kr.
Du kan ikke i regne gratis hjælp for slet ikke over for nørder, som kunne / ville gøre det med 95% sandsynlighed selv.
For lige gør din maskine nytidstilsvarende, så har jeg taget dag priser på tilsvarende komponenter (og har endda rundet op).
XFX Radeon HD 5870 (1 GB)
- 2.600,00 kr
Core i7 I7-920 8 MB (Intel Boxed)
- 1.900,00 kr
6GB RAM
- 1.200,00 kr
X58 Bundkort Socket-1366
- 1.200,00 kr
750W PSU
- 800,00 kr
Smartass Kabinet
- 900,00 kr
1 TB HDD 32/64MB Cache
- 600,00 kr
Blu-ray drev
- 700,00 kr
TOT= 9900
6md+ old = (I'll be nice) 80% nerf
9900-80% = 7920 kr.
Tjah, som #14 skriver, ligger nypris idag paa 9900kr, samt at du kun saelger den samlet, det traekker altsaa din mulige pris ret langt ned.
Saa selv hvis man vil have *praecis* det hardware du har koebt, er 8k altsaa ret heldigt. 7k passer nok egentligt bedre, da man kunne spare ret meget ved at koebe lidt billigere ram, fx, som giver 99.9% samme performance.
Blu-ray drev koster, ioevrigt, 499kr. PSU'en kan ogsaa goeres billigere, etc, etc.
Du saelger brugt, 70-80% er utroligt heldigt, og naar man vaelger lidt dyrere dele, er tabet for dig blot stoerre.
Sorry man, just saying.
Tjah, som #14 skriver, ligger nypris idag paa 9900kr, samt at du kun saelger den samlet, det traekker altsaa din mulige pris ret langt ned.
Saa selv hvis man vil have *praecis* det hardware du har koebt, er 8k altsaa ret heldigt. 7k passer nok egentligt bedre, da man kunne spare ret meget ved at koebe lidt billigere ram, fx, som giver 99.9% samme performance.
Blu-ray drev koster, ioevrigt, 499kr. PSU'en kan ogsaa goeres billigere, etc, etc.
Du saelger brugt, 70-80% er utroligt heldigt, og naar man vaelger lidt dyrere dele, er tabet for dig blot stoerre.
Sorry man, just saying.
@14
Du har sikkert ret i at du kan samle en computer med samme specs til den pris du nævner, men flere af komponenterne er dyrere end dem du lister op. eks. grafikkortet (Saphhire) og harddisken.
Og som din egen udregning viser er 8000 meget passende
@15
Jeg kan ikke se hvordan det faktum at den er samlet (ordentligt) trækker prisen ned?
Igen, du kan samle et rig med samme specs til 9900, men det vil ikke være med de samme komponenter. Jeg mener den skal sælges for det den indeholde, og ikke for hvad den kunne indeholde.
Det fair nok med nogle holdninger til prisen, men jeg mener nu stadig den er rimelig, særligt når man tager højde for hvad der følger med (tastatur, mus og spil), samt det faktum at jeg har tilbudt at betale fragten (240 kr)
Du har sikkert ret i at du kan samle en computer med samme specs til den pris du nævner, men flere af komponenterne er dyrere end dem du lister op. eks. grafikkortet (Saphhire) og harddisken.
Og som din egen udregning viser er 8000 meget passende
@15
Jeg kan ikke se hvordan det faktum at den er samlet (ordentligt) trækker prisen ned?
Igen, du kan samle et rig med samme specs til 9900, men det vil ikke være med de samme komponenter. Jeg mener den skal sælges for det den indeholde, og ikke for hvad den kunne indeholde.
Det fair nok med nogle holdninger til prisen, men jeg mener nu stadig den er rimelig, særligt når man tager højde for hvad der følger med (tastatur, mus og spil), samt det faktum at jeg har tilbudt at betale fragten (240 kr)
Eh, det er 100% ligegyldigt for prisen.
Du har valgt at koebe Sapphire istedet for XFX ( som er bedre og billigere ), det traekker ned til max. XFX prisen.
Nej, selvfoelgelig ikke, pointen er, at det er sjaeldent folk vil betale for praecis disse komponenter og derfor vil du typisk skulle ned i et tilsvarende rig-pris for at faa noget brugbart.
Det er ogsaa fair nok, det er bare utroligt usandsynligt at du faar den solgt paa det og ikke paa den performance den giver.
Jow, det er jo helt 100% op til dig :)
Jeg ville aldrig koebe saadan noget uden at se det foerst, saa det ville vaere face-to-face - og saadan har MANGE det. :D
Eh, det er 100% ligegyldigt for prisen.
Du har valgt at koebe Sapphire istedet for XFX ( som er bedre og billigere ), det traekker ned til max. XFX prisen.
Igen, du kan samle et rig med samme specs til 9900, men det vil ikke være med de samme komponenter.
Nej, selvfoelgelig ikke, pointen er, at det er sjaeldent folk vil betale for praecis disse komponenter og derfor vil du typisk skulle ned i et tilsvarende rig-pris for at faa noget brugbart.
Jeg mener den skal sælges for det den indeholde, og ikke for hvad den kunne indeholde.
Det er ogsaa fair nok, det er bare utroligt usandsynligt at du faar den solgt paa det og ikke paa den performance den giver.
Det fair nok med nogle holdninger til prisen, men jeg mener nu stadig den er rimelig, særligt når man tager højde for hvad der følger med (tastatur, mus og spil)
Jow, det er jo helt 100% op til dig :)
samt det faktum at jeg har tilbudt at betale fragten (240 kr)
Jeg ville aldrig koebe saadan noget uden at se det foerst, saa det ville vaere face-to-face - og saadan har MANGE det. :D
Flot, men du kan sku ikke regne med nørder vil købe pt. overpriced Saphhire hw når XFX ligger til bedre pris.
Sry, men tænk lige selv hvordan du handler.
Saphhire står til 2800kr
XFX til 2600kr
Hmmm XFX it is... Tjek
Husk jeg er endda large som #15 er inde på.
Ang. fragt, er det underordnet. da det er det samme som at sige (prisen - 240) og man så selv betaler.
Sry, men tænk lige selv hvordan du handler.
Saphhire står til 2800kr
XFX til 2600kr
Hmmm XFX it is... Tjek
Husk jeg er endda large som #15 er inde på.
Ang. fragt, er det underordnet. da det er det samme som at sige (prisen - 240) og man så selv betaler.
Jeg forstår jeres pointer.
Jeg vil dog sige i forhold til fragten at det aldeles ikke er underordnet at jeg tilbyder at betale fragten. At jeg vælger at betale for en ydelse der ellers ville koste køber et tilsvarende beløb, kan jeg simpelthen ikke se det underordnede i, men hvis køber hellere vil have at vi trækker 240 fra prisen, og han så selv søger for transporten, så er det da bestemt også en mulighed.
Jeg vil dog sige i forhold til fragten at det aldeles ikke er underordnet at jeg tilbyder at betale fragten. At jeg vælger at betale for en ydelse der ellers ville koste køber et tilsvarende beløb, kan jeg simpelthen ikke se det underordnede i, men hvis køber hellere vil have at vi trækker 240 fra prisen, og han så selv søger for transporten, så er det da bestemt også en mulighed.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.