mboost-dp1
Loftudsalg... del 1.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har ryttet op på loftet og i mine gemmer. Dette har resulteret i at jeg har fundet en del jeg ikke har brug for og det kan nu komme jer til gode.
Delene kan enten afhentes eller sendes ved forudbetaling.
Forsendelse er post danmarks standard rater.
Asus AH3650 Silent
AGPx8 grafikkort 512MB RAM.
Nyt, har kørt i 5 minutter, indtil jeg fandt ud af at det ikke kunne sammen med Nforce 2 chipsettet, jeg fik aldrig sendt det tilbage.
Godt grafikkort til mediecenter og lignende da det understøtter DVI (med lyd) og der er passiv køling, så ingen lyd fra kortet.
4 styk 300 Maxtor One Touch II harddiske. 2 af dem er med både USB og Firewire (Firewire kan daisy chaines) og 2 af dem er kun med USB.
Der medfølger strømforsyning, USB kabel og stander med til dem alle, med de 2 med FireWire, medfølder der desuden FireWire kabel samt foret original "skulder"taske.
De har kørt uden fejl overhovedet og er dejligt stille grundet vibrationsdæmpene ophæng og mangel på blæser.
De bliver heller ikke varme, da kabinettet er lavet i kraftig alu.
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Labtec ClearVoice lva-7280 mikrofon.
Kanon god aktiv mikrofon til stemmegenkendelse eller chat.
Den består af et array af retningsbestemte mikrofoner, hvilket gør at den kan sortere langt det meste støj fra.
Hvis der er en der sidder ved siden af dig og råber, samtidig med at du snakker, vil man næsten ikke kunne høre personen der råber.
Mikrofonen angiver desuden hvornår den detekterer stemmer og har mute knap.
Der medfølger strømforsyning samt signal-reduceringsstik til mikrofoningang (der briges normalt line ingang).
Billede
Qtek(HTC) 2020i smartphone
Brugt, men skærmen er flot og har kun et par meget små ridser man ikke kan se under normalt brug.
God telefon til navigation.
Der medfølger:
Smartphone
Læderetui
2x batterier
2x ladestationer/cradles.
serielt datakabel.
Passiv bilholder.
Strømforsyning (både til telefon og GPS)
2x strmforsynings adaptorer.
2x stylus
Arkon bluetooth GPS modtager.
Billede 1
Billede 2
Canon 18-55mm f1:3.5-5.6 IS
Canons kitlinse til 450D
Har taget under 10 billeder og er i perfekt stand.
Desværre er objektivdækslet forsvundet, men medfølger hvis det dukker op inden afsendelse.
Billede
Delene kan enten afhentes eller sendes ved forudbetaling.
Forsendelse er post danmarks standard rater.
Asus AH3650 Silent
AGPx8 grafikkort 512MB RAM.
Nyt, har kørt i 5 minutter, indtil jeg fandt ud af at det ikke kunne sammen med Nforce 2 chipsettet, jeg fik aldrig sendt det tilbage.
Godt grafikkort til mediecenter og lignende da det understøtter DVI (med lyd) og der er passiv køling, så ingen lyd fra kortet.
4 styk 300 Maxtor One Touch II harddiske. 2 af dem er med både USB og Firewire (Firewire kan daisy chaines) og 2 af dem er kun med USB.
Der medfølger strømforsyning, USB kabel og stander med til dem alle, med de 2 med FireWire, medfølder der desuden FireWire kabel samt foret original "skulder"taske.
De har kørt uden fejl overhovedet og er dejligt stille grundet vibrationsdæmpene ophæng og mangel på blæser.
De bliver heller ikke varme, da kabinettet er lavet i kraftig alu.
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Labtec ClearVoice lva-7280 mikrofon.
Kanon god aktiv mikrofon til stemmegenkendelse eller chat.
Den består af et array af retningsbestemte mikrofoner, hvilket gør at den kan sortere langt det meste støj fra.
Hvis der er en der sidder ved siden af dig og råber, samtidig med at du snakker, vil man næsten ikke kunne høre personen der råber.
Mikrofonen angiver desuden hvornår den detekterer stemmer og har mute knap.
Der medfølger strømforsyning samt signal-reduceringsstik til mikrofoningang (der briges normalt line ingang).
Billede
Qtek(HTC) 2020i smartphone
Brugt, men skærmen er flot og har kun et par meget små ridser man ikke kan se under normalt brug.
God telefon til navigation.
Der medfølger:
Smartphone
Læderetui
2x batterier
2x ladestationer/cradles.
serielt datakabel.
Passiv bilholder.
Strømforsyning (både til telefon og GPS)
2x strmforsynings adaptorer.
2x stylus
Arkon bluetooth GPS modtager.
Billede 1
Billede 2
Canon 18-55mm f1:3.5-5.6 IS
Canons kitlinse til 450D
Har taget under 10 billeder og er i perfekt stand.
Desværre er objektivdækslet forsvundet, men medfølger hvis det dukker op inden afsendelse.
Billede
Det siger vi bare :D
Der er ikke nogen andre der har lyst til at udvide deres CPU samling med 57 styk til en meget fordelagtig pris?
Det siger vi bare :D
Der er ikke nogen andre der har lyst til at udvide deres CPU samling med 57 styk til en meget fordelagtig pris?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.