mboost-dp1

Macbook Pro Unibody (Fra april 09)

Gå til bund
Gravatar #1 - slangelort
30. aug. 2009 20:38
Model Macbook Pro 15" Unibody

Processor 2.66 Intel Core2duo Ghz

Ram 2 GB

Harddisk 250 GB

Nvidia Geforce 9400m + 9600m GT

Købt på den danske applestore d. 10 april

Meget pæn Macbook Pro tilsalg! Har lige fået skiftet samtlige blæsere og harddisken hos et autoriseret apple service center i forbindelse med at jeg vil have den solgt. Dvs at den står som splinter ny.
Der er en meget lille ujævnhed på skærmens alu-side, men den er godt og vel usynlig og man ligger kun mærke til den hvis man kører en finger over.

Batteritid er omkring 5 timer alt afhængig af hvor mange programmer man har åbnet.

Den har været brugt til studiecomputer og har aldrig været ude af syne.

Med den følger der en fjernbetjening og DVI-converter så den kan tilsluttes en computer/tv skærm med DVI-stik (meget praktisk), desuden følger der OS X Leopard + iLife med og en ren formation af harddisken.

Er du intresseret? så kontakt mig på sms, eller ring efter kl 17 alle dage og så finder vi ud af noget

Mobil nr: 26294414

Billeder kan findes på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61878211

Pris: 11000 kr, men vi kan sagtens finde ud af noget hvis du er hurtig på tråden

Den kan afhentes i Herning eller sendes med Post Danmark hvor det er køber der betaler (319 kr)
Gravatar #2 - 3214N
30. aug. 2009 20:55
8-9 Kilo er nok lidt mere realistisk...
Gravatar #3 - slangelort
30. aug. 2009 21:46
når man tænker på at den er helt ny indeni, så er 10-11k nu meget realistisk
Gravatar #4 - MiniatureZeus
31. aug. 2009 06:20
En ny 2.66GHz med 4 GB ram og 320GB harddisk, 7 timers batteri og snow leopard koster ca. 13.000 kr.

Så er man godt dum hvis man køber din for 11.000 kr..imho
Gravatar #5 - slangelort
31. aug. 2009 08:33
Nu er dette en salgs announce, og det indebærer at jeg gerne vil have bud og seriøse spørgsmål. Alt jeres forbandede flame og pjat kan i enten holde for jer selv eller fyre af på et eller andet ligegyldigt nørd-site som i sikkert hænger på hele jeres fritid.
11k er en vejledende pris, og det menes der med at der kan pruttes om prisen, og hvis du skal mene at en fremtidig køber er dum, så burde du lige tjekke dig selv før du gør nogen udtalelser
Gravatar #6 - mbw2001
31. aug. 2009 08:56
Du lyder da som et behageligt mennesker som jeg får super meget lyst til at forhandle med.
Gravatar #7 - Magten
31. aug. 2009 09:00
slangelort (5) skrev:
Alt jeres forbandede flame og pjat kan i enten holde for jer selv eller fyre af på et eller andet ligegyldigt nørd-site som i sikkert hænger på hele jeres fritid.
Du ved godt hvilken side du er på ik?

At du ikke er modtagelig overfor hjælp til at få solgt din bærbare gør det ikke nemmere for dig..
Gravatar #8 - Tumleren
31. aug. 2009 09:03

At fortælle dig at din pris ikke er fair er ikke at flame - det er en service til dine evt. købere. At du ikke kan klare at skulle tage en fair pris fremfor overpris er en anden sag
Gravatar #9 - slangelort
31. aug. 2009 09:10
Problemet er at prisen er vejledende og er åben for bud. At der er en der siger at en eventuel køber er dum giver ingen mening.

sælgeren er ikke den 'onde' som man skal rotte sig sammen imod, men når varen godt og vel er ny, så er prisen også en lille smule højere.
Gravatar #10 - slangelort
31. aug. 2009 09:13
Prisen er ikke fastsat, og det er netop sådan man handler brugt. Sælger sætter den pris han vil have og så er det køber som skal presse lidt på for at få prisen ned. Sådan har det altid været
Gravatar #11 - mbw2001
31. aug. 2009 09:15
Men når du sætter prisen så højt virker du useriøs. Derfor anbefaler folk at du sætter en realistisk pris.

Dette er et diskussionsforum. Hvis du ikke ønsker en diskussion så hold dig til dba.
Gravatar #12 - 3214N
31. aug. 2009 09:23
Fordi den har fået skiftet blæsere og HD, betyder jo ikke at den er helt ny indeni...
Med rabat kan en ny som #4 skriver, købes for ca. 11.000,- Kr.

Skal du have solgt din Mac her, skal du nok overveje en lavere pris.
Gravatar #13 - slangelort
31. aug. 2009 09:26
Det forstår jeg udemærket godt, og jeg gør da allerede opmærksom på det i #2.

Omkring diskutioner, så sidder jeg på min mobil og skriver dette og det tager monster lang tid at skrive hver post + at det sluger strøm som bare pokker, så orker ikke at argumentere

:)
Gravatar #14 - slangelort
31. aug. 2009 09:29
Desuden så er dette ikke det eneste sted den er til salg, så prisen er den samme på alle forums den er på.
Og jeg nævner igen; prisen er vejledende
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login