mboost-dp1
Macbook Pro Unibody (Fra april 09)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Model Macbook Pro 15" Unibody
Processor 2.66 Intel Core2duo Ghz
Ram 2 GB
Harddisk 250 GB
Nvidia Geforce 9400m + 9600m GT
Købt på den danske applestore d. 10 april
Meget pæn Macbook Pro tilsalg! Har lige fået skiftet samtlige blæsere og harddisken hos et autoriseret apple service center i forbindelse med at jeg vil have den solgt. Dvs at den står som splinter ny.
Der er en meget lille ujævnhed på skærmens alu-side, men den er godt og vel usynlig og man ligger kun mærke til den hvis man kører en finger over.
Batteritid er omkring 5 timer alt afhængig af hvor mange programmer man har åbnet.
Den har været brugt til studiecomputer og har aldrig været ude af syne.
Med den følger der en fjernbetjening og DVI-converter så den kan tilsluttes en computer/tv skærm med DVI-stik (meget praktisk), desuden følger der OS X Leopard + iLife med og en ren formation af harddisken.
Er du intresseret? så kontakt mig på sms, eller ring efter kl 17 alle dage og så finder vi ud af noget
Mobil nr: 26294414
Billeder kan findes på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61878211
Pris: 11000 kr, men vi kan sagtens finde ud af noget hvis du er hurtig på tråden
Den kan afhentes i Herning eller sendes med Post Danmark hvor det er køber der betaler (319 kr)
Processor 2.66 Intel Core2duo Ghz
Ram 2 GB
Harddisk 250 GB
Nvidia Geforce 9400m + 9600m GT
Købt på den danske applestore d. 10 april
Meget pæn Macbook Pro tilsalg! Har lige fået skiftet samtlige blæsere og harddisken hos et autoriseret apple service center i forbindelse med at jeg vil have den solgt. Dvs at den står som splinter ny.
Der er en meget lille ujævnhed på skærmens alu-side, men den er godt og vel usynlig og man ligger kun mærke til den hvis man kører en finger over.
Batteritid er omkring 5 timer alt afhængig af hvor mange programmer man har åbnet.
Den har været brugt til studiecomputer og har aldrig været ude af syne.
Med den følger der en fjernbetjening og DVI-converter så den kan tilsluttes en computer/tv skærm med DVI-stik (meget praktisk), desuden følger der OS X Leopard + iLife med og en ren formation af harddisken.
Er du intresseret? så kontakt mig på sms, eller ring efter kl 17 alle dage og så finder vi ud af noget
Mobil nr: 26294414
Billeder kan findes på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61878211
Pris: 11000 kr, men vi kan sagtens finde ud af noget hvis du er hurtig på tråden
Den kan afhentes i Herning eller sendes med Post Danmark hvor det er køber der betaler (319 kr)
En ny 2.66GHz med 4 GB ram og 320GB harddisk, 7 timers batteri og snow leopard koster ca. 13.000 kr.
Så er man godt dum hvis man køber din for 11.000 kr..imho
Så er man godt dum hvis man køber din for 11.000 kr..imho
Nu er dette en salgs announce, og det indebærer at jeg gerne vil have bud og seriøse spørgsmål. Alt jeres forbandede flame og pjat kan i enten holde for jer selv eller fyre af på et eller andet ligegyldigt nørd-site som i sikkert hænger på hele jeres fritid.
11k er en vejledende pris, og det menes der med at der kan pruttes om prisen, og hvis du skal mene at en fremtidig køber er dum, så burde du lige tjekke dig selv før du gør nogen udtalelser
11k er en vejledende pris, og det menes der med at der kan pruttes om prisen, og hvis du skal mene at en fremtidig køber er dum, så burde du lige tjekke dig selv før du gør nogen udtalelser
Du ved godt hvilken side du er på ik?slangelort (5) skrev:Alt jeres forbandede flame og pjat kan i enten holde for jer selv eller fyre af på et eller andet ligegyldigt nørd-site som i sikkert hænger på hele jeres fritid.
At du ikke er modtagelig overfor hjælp til at få solgt din bærbare gør det ikke nemmere for dig..
Problemet er at prisen er vejledende og er åben for bud. At der er en der siger at en eventuel køber er dum giver ingen mening.
sælgeren er ikke den 'onde' som man skal rotte sig sammen imod, men når varen godt og vel er ny, så er prisen også en lille smule højere.
sælgeren er ikke den 'onde' som man skal rotte sig sammen imod, men når varen godt og vel er ny, så er prisen også en lille smule højere.
Prisen er ikke fastsat, og det er netop sådan man handler brugt. Sælger sætter den pris han vil have og så er det køber som skal presse lidt på for at få prisen ned. Sådan har det altid været
Det forstår jeg udemærket godt, og jeg gør da allerede opmærksom på det i #2.
Omkring diskutioner, så sidder jeg på min mobil og skriver dette og det tager monster lang tid at skrive hver post + at det sluger strøm som bare pokker, så orker ikke at argumentere
:)
Omkring diskutioner, så sidder jeg på min mobil og skriver dette og det tager monster lang tid at skrive hver post + at det sluger strøm som bare pokker, så orker ikke at argumentere
:)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.