mboost-dp1
Oprydning i butikken af overvågningsudstyr og spionudstyr
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Så er det blevet tid til lidt oprydning i butikken igen. Og som før, giver jeg jer fortrinsret. Jeg giver rabat på alle varer op til 10% ud fra de priser, som jeg har på siden, men da det svinger fra vare til vare er det nemmest i bare skriver på siden under kontaktformularen, hvilket produkt det gælder, og skriv at i kommer fra forumet, så regner jeg den konkrete rabat ud til jer og sender jer tilbuddet. Siden er som sædvanligt:
DK-Shoppen.Com Spionudstyr og overvågningsudstyr
Af nye produkter har vi:
GPS Tracker med indbygget kort
GPS Tracker med forlænget batterilevetid
GPS Logger
Ny leverandør af overvågningsudstyr
Derudover har vi de sædvanlige som i kender fra de sidste par gange inden for spionudstyr
Jeg håber at i tager lige så godt i mod det som i plejer:-)
Så er det blevet tid til lidt oprydning i butikken igen. Og som før, giver jeg jer fortrinsret. Jeg giver rabat på alle varer op til 10% ud fra de priser, som jeg har på siden, men da det svinger fra vare til vare er det nemmest i bare skriver på siden under kontaktformularen, hvilket produkt det gælder, og skriv at i kommer fra forumet, så regner jeg den konkrete rabat ud til jer og sender jer tilbuddet. Siden er som sædvanligt:
DK-Shoppen.Com Spionudstyr og overvågningsudstyr
Af nye produkter har vi:
GPS Tracker med indbygget kort
GPS Tracker med forlænget batterilevetid
GPS Logger
Ny leverandør af overvågningsudstyr
Derudover har vi de sædvanlige som i kender fra de sidste par gange inden for spionudstyr
Jeg håber at i tager lige så godt i mod det som i plejer:-)
Har I en GPS tracker der egner sig til at lagt i en faldskærm? Der er to scenarier hvor det vil være værdifuldt:
1: Hvis faldskærmen skulle blive stjålet.
2: Hvis man har et [url= på sin hovedskærm vil det være rart at kunne finde den hvis den er landet i en skov eller mark
Ideen er selvfølgelig at man efterfølgende kan udpege dens lokation helt præcist fra sin laptop.
1: Hvis faldskærmen skulle blive stjålet.
2: Hvis man har et [url= på sin hovedskærm vil det være rart at kunne finde den hvis den er landet i en skov eller mark
Ideen er selvfølgelig at man efterfølgende kan udpege dens lokation helt præcist fra sin laptop.
Det virker mere som om du nu gentagende gange prøver at reklamere for din butik.. Det synes jeg er feeesent!!!
Til alle der er interesseret vil jeg gerne nævne at I kan finde langt de fleste produkter billigere på dealextreme.com
PS. Jeg hader når folk bruger deres firma-webadresse som brugernavn i stedet for et nick... Feeesent
Til alle der er interesseret vil jeg gerne nævne at I kan finde langt de fleste produkter billigere på dealextreme.com
PS. Jeg hader når folk bruger deres firma-webadresse som brugernavn i stedet for et nick... Feeesent
Sådan en GPS-logger ville være smart, når man har været i byen, og ikke kunne huske hvor man har været.
The-Lone-Gunman (4) skrev:Sådan en GPS-logger ville være smart, når man har været i byen, og ikke kunne huske hvor man har været.
... eller stillet sin cykel, tabt sin jakke, mistet sin mobil, fået hugget sin højre sko, parkeret sin G&T, osv.
Mulighederne er jo uendelige!
Wolly (3) skrev:Det virker mere som om du nu gentagende gange prøver at reklamere for din butik.. Det synes jeg er feeesent!!!
Selvfølgelig prøver han det. Men det er jo ikke gratis reklame, han giver jo rabat.
Wolly (3) skrev:PS. Jeg hader når folk bruger deres firma-webadresse som brugernavn i stedet for et nick... Feeesent
Han har sikkert også et nick som han bruger til private beskeder.
Hej igen
#2 Ang. tracker til brug i faldskærmen, så er det eneste jeg er lidt betænkelig ved, det evt. slag der skulle være når den rammer jorden? Det kan ellers tåle til meget, men er i tvivl hvis det er frit fald. For ellers ville jeg foreslå den billigste tracker, da batterilevetiden(48 timer) ikke ville være så relevant hvis jeg har forstået ret?
#3 Jeg kan godt se hvad du mener, men har ikke tænkt på det på den måde. Jeg har fået vigtig hjælp herinde på forummet og har derfor ville give lidt rabat og særbehandling, med hvad jeg nu kan bidrage med. Indtil videre har folk taget rigtig godt imod det, de 3 gange jeg har gjort det. Men hvis det er den generelle holdning, så vil jeg selvfølgelig ikke gøre det mere og beklager. Men det er nu første gang at jeg får negativ feedback.
#9 Jeg vender selvfølgelig, som sædvanligt tilbage på forespørgsler i tråden. Jeg har bare ikke været i nærheden af forummet, de sidste par dage. Er nemlig studerende ved siden af min hobby, så har haft travlt med start på det nye semester:-)
#2 Ang. tracker til brug i faldskærmen, så er det eneste jeg er lidt betænkelig ved, det evt. slag der skulle være når den rammer jorden? Det kan ellers tåle til meget, men er i tvivl hvis det er frit fald. For ellers ville jeg foreslå den billigste tracker, da batterilevetiden(48 timer) ikke ville være så relevant hvis jeg har forstået ret?
#3 Jeg kan godt se hvad du mener, men har ikke tænkt på det på den måde. Jeg har fået vigtig hjælp herinde på forummet og har derfor ville give lidt rabat og særbehandling, med hvad jeg nu kan bidrage med. Indtil videre har folk taget rigtig godt imod det, de 3 gange jeg har gjort det. Men hvis det er den generelle holdning, så vil jeg selvfølgelig ikke gøre det mere og beklager. Men det er nu første gang at jeg får negativ feedback.
#9 Jeg vender selvfølgelig, som sædvanligt tilbage på forespørgsler i tråden. Jeg har bare ikke været i nærheden af forummet, de sidste par dage. Er nemlig studerende ved siden af min hobby, så har haft travlt med start på det nye semester:-)
#7 Ang. Club News, så synes jeg at det kunne være en rigtig god ide. Jeg støtter i hvert tilfælde op:-)
DK-SHOPPEN.COM (10) skrev:#2 Ang. tracker til brug i faldskærmen, så er det eneste jeg er lidt betænkelig ved, det evt. slag der skulle være når den rammer jorden? Det kan ellers tåle til meget, men er i tvivl hvis det er frit fald. For ellers ville jeg foreslå den billigste tracker, da batterilevetiden(48 timer) ikke ville være så relevant hvis jeg har forstået ret?
Nej, 48 timers levetid er ikke nok. Ideen er at den skal spændes på faldskærmen og sidde der og leve sit eget liv, indtil man en dag er nødt til at lave et reserve-træk der frigør hovedskærmen og udløser reserveskærmen.
Det der sker med hovedskærmen er at den viklser sig sammen til en kugle af stof og falder til jorden og gemmer sig i en skov eller en mark. Den kan tage lidt tid at finde, og jeg tænkte at noget med GPS var løsningen.
Nu planlægger man sjældent sine reserve-træk, og det sker måske en ud af 500 spring, dvs. det kan være noget der går år imellem at man kommer ud for.
Finder der en GPS enhed der kan sidde i min faldskærm og sladre hvis jeg skulle komme til at smide den væk?
Hej Igen
Nej, så er det ikke den rigtige løsning.
Jeg har personligt ikke set en løsning som kan holde strøm på den måde, da der kræves at den er i en form for standbymode, for at kunne modtage din besked óm, at du ønsker at modtage koordinater.
Problemet er, at man eksempelvis i biler tilslutter den faststrøm via bilens batteri, så den konstant får tilført strøm, men dette kan vi jo ikke i dette tilfæde.
Det eneste som kunne være løsningen, er at man lader den op inden spring, ex. sælges de fleste modeller med 2 batterier, og ekstra ladestation. Så man kunne lade et batteri op hjemmefra og bytte ud med det fra sidste spring.
Men kan godt forestille mig at det bliver for stor ulejlighed, når det skal bruges så sjældent.
Nej, så er det ikke den rigtige løsning.
Jeg har personligt ikke set en løsning som kan holde strøm på den måde, da der kræves at den er i en form for standbymode, for at kunne modtage din besked óm, at du ønsker at modtage koordinater.
Problemet er, at man eksempelvis i biler tilslutter den faststrøm via bilens batteri, så den konstant får tilført strøm, men dette kan vi jo ikke i dette tilfæde.
Det eneste som kunne være løsningen, er at man lader den op inden spring, ex. sælges de fleste modeller med 2 batterier, og ekstra ladestation. Så man kunne lade et batteri op hjemmefra og bytte ud med det fra sidste spring.
Men kan godt forestille mig at det bliver for stor ulejlighed, når det skal bruges så sjældent.
Jeg har hurtigt hørt min leverandør om sådan en tracker og han siger at der er lavet langtidsbatteri til en kopi af trackeren.
Han nævnte at det måske kunne findes på ebay, men hvorvidt at det er handy't nok til formålet er jeg i tvivl om.
Han nævnte at det måske kunne findes på ebay, men hvorvidt at det er handy't nok til formålet er jeg i tvivl om.
milandt (2) skrev:Ideen er selvfølgelig at man efterfølgende kan udpege dens lokation helt præcist fra sin laptop.
Mens du er i luften vel?
Kunne man ikke bruge et RECCO system?
Sætte reflektoren i faldskærmen... Bliver man nødt til at frigive den, så henter man detektoren og pinpointer skærmens placering. Detektoren har en rækkevidde på 200m gennem luften (lad os være realistiske og sige 100-150m). Det er vel noget nemmere end at rende rundt i blinde, men dog ikke helt så smart som et GPS baseret system.
Sætte reflektoren i faldskærmen... Bliver man nødt til at frigive den, så henter man detektoren og pinpointer skærmens placering. Detektoren har en rækkevidde på 200m gennem luften (lad os være realistiske og sige 100-150m). Det er vel noget nemmere end at rende rundt i blinde, men dog ikke helt så smart som et GPS baseret system.
milandt (18) skrev:prøv at læs mine indlæg så burde du forstå hvad det er jeg gerne vil opnå med en GPS enhed i min faldskærm
Var en joke.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.