mboost-dp1
PC Hardware sælges!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg vil meget gerne af med min computer og har tænkt mig, at sælge det separat, men det er naturligvis meget velkomment, at købe mere end en ting
- Motherboard: Gigabyte GA-P45 DS3L motherboard (PCI-E, Intel P45 chipset) - PRIS: 300 KR.
- Ram: Original 8GB DDRII-800 PC6400 (4x2GB) RAM DualChannel - PRIS: 900 KR. / 250 PR. STK (Sælges helst samlet!)
- Harddisk: Samsung 750GB, 7200 RPM, 32 MB - PRIS: 300 KR.
- Harddisk: Western Digital 1000G, 7200 RPM, 32 MB - PRIS: 400 KR.
- Grafikkort: AMD Radeon HD 4870 X2 (DirectX 10.1 support) - PRIS: 1500 KR.
- Kabinet: X-Force kabinet (Med ekstra trådnet og 120mm lownoisekøler i fronten for ekstra god køling) - PRIS: 300 KR.
- Strømforsyning: 750W GAMING 17db strømforsyning supersilent - PRIS: 550 KR.
- Drev: Pioneer Combo Blu-ray/DVD-læser & DVD-brænder uden SW - PRIS: 600 KR.
Det er alt sammen fra september 2008 og det befinder sig i Vejle
Det vil selvfølgelig være bedst hvis det er muligt, at afhente det, men ellers kan jeg også sende det på købers regning.
- Motherboard: Gigabyte GA-P45 DS3L motherboard (PCI-E, Intel P45 chipset) - PRIS: 300 KR.
- Ram: Original 8GB DDRII-800 PC6400 (4x2GB) RAM DualChannel - PRIS: 900 KR. / 250 PR. STK (Sælges helst samlet!)
- Harddisk: Samsung 750GB, 7200 RPM, 32 MB - PRIS: 300 KR.
- Harddisk: Western Digital 1000G, 7200 RPM, 32 MB - PRIS: 400 KR.
- Grafikkort: AMD Radeon HD 4870 X2 (DirectX 10.1 support) - PRIS: 1500 KR.
- Kabinet: X-Force kabinet (Med ekstra trådnet og 120mm lownoisekøler i fronten for ekstra god køling) - PRIS: 300 KR.
- Strømforsyning: 750W GAMING 17db strømforsyning supersilent - PRIS: 550 KR.
- Drev: Pioneer Combo Blu-ray/DVD-læser & DVD-brænder uden SW - PRIS: 600 KR.
Det er alt sammen fra september 2008 og det befinder sig i Vejle
Det vil selvfølgelig være bedst hvis det er muligt, at afhente det, men ellers kan jeg også sende det på købers regning.
Hvis vi kunne ramme en 18-1900 ville jeg være glad. Til gengæld vil jeg være dynamisk og hente når det passer dig bedst.
Spørgsmål:
1. Snakker vi om er "Radeon HD 4870 x2" eller 2 x "Radeon HD 4870"?
2. Har du yderlige oplysninger omkring drevet? Pioneer har lavet mange drev af den type :)
Spørgsmål:
1. Snakker vi om er "Radeon HD 4870 x2" eller 2 x "Radeon HD 4870"?
2. Har du yderlige oplysninger omkring drevet? Pioneer har lavet mange drev af den type :)
#5 Det er en deal, jeg afhenter den 12. Skriver du lige en PM med adresse?
tak for informationen Woller :D Altid godt at få lidt hjælp når man ikke ved alt for meget om det her ;)
Hånter: Så kan vi godt tage den plade med.
Kan det godt passe, at de skruer den er sat fast med kun kan fjernes med en boremaskine og derefter ikke bruges igen? Fik jeg nemlig, at vide af ham, som hjalp med, at skille den ad
Hånter: Så kan vi godt tage den plade med.
Kan det godt passe, at de skruer den er sat fast med kun kan fjernes med en boremaskine og derefter ikke bruges igen? Fik jeg nemlig, at vide af ham, som hjalp med, at skille den ad
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.