mboost-dp1
playstation gives bort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej jeg er pt. Ved at flytte og i den anledning har jeg fundet en playstation (den første udgave)..
Egentlig ville jeg helst beholde den da den har en nostalgisk værdi, men både svigermor og kæresten presser mig til at smide den ud.. så er der nogle der vil have den ?
Kan afhentes i odense c..
Ps. Den virker og der burde være en original controller og en uoriginal controller med, men jeg kan pt. Kun finde den uoriginale..
Egentlig ville jeg helst beholde den da den har en nostalgisk værdi, men både svigermor og kæresten presser mig til at smide den ud.. så er der nogle der vil have den ?
Kan afhentes i odense c..
Ps. Den virker og der burde være en original controller og en uoriginal controller med, men jeg kan pt. Kun finde den uoriginale..
reefermadness (1) skrev:Egentlig ville jeg helst beholde den da den har en nostalgisk værdi, men både svigermor og kæresten presser mig til at smide den ud.. så er der nogle der vil have den ?
Please turn your man-/geekcard in.
Terra - Og nej jeg vil ikke have din konsol :s
Eeeh okay..
Terra - har åbenbart behov for et bevis på at han er hankøn
Men jeg har altså ikke andet bevis på mit køn end et ulige cpr nummer og en penis.. men det kan jo være at du mangler en af delene
Terra - har åbenbart behov for et bevis på at han er hankøn
Men jeg har altså ikke andet bevis på mit køn end et ulige cpr nummer og en penis.. men det kan jo være at du mangler en af delene
#4 - frækt :).. Vidste ikke at tvekønnede fik to personnumre :-P
Spændende. Må jeg komme on-topic?
To spg.:
1. Du skrev indlægget fra din iPhone!
2. Er den chippet?
Jeg har svaret på det første spørgsmål for dig.
To spg.:
1. Du skrev indlægget fra din iPhone!
2. Er den chippet?
Jeg har svaret på det første spørgsmål for dig.
Ah, den er i hvert fald lige så fail til at lave stort bogstav efter forkortelsespunktum.
Ah, den er i hvert fald lige så fail til at lave stort bogstav efter forkortelsespunktum.
#14 - Ja de har sku til tider et hårdt greb om mine ædlere dele :(
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.