mboost-dp1
Pris for 32 tommer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej.. jeg overvejer at sælge mit 32 tommer, da jeg har fået dårligere syn, så det er simpelthen ikke stort nok...
Specs:
http://www.pricerunner.dk/pi/2-1222199/TV/Samsung-...
Jeg købte det i Elgiganten for 4k i efteråret/slutningen af i sommers. har original emballage, kan dog ikke finde garantibevis på stående fod... men vil lede mere hvis det er nødvendigt... men kan i fortælle mig hvad sådan en sag er værd hvis den skulle sælges videre?
Specs:
http://www.pricerunner.dk/pi/2-1222199/TV/Samsung-...
Jeg købte det i Elgiganten for 4k i efteråret/slutningen af i sommers. har original emballage, kan dog ikke finde garantibevis på stående fod... men vil lede mere hvis det er nødvendigt... men kan i fortælle mig hvad sådan en sag er værd hvis den skulle sælges videre?
Folk på newz.dk er generelt nærige, når det kommer til at betale godt for brugte varer.
Smid det på dba.dk, til en pris, du synes er rimelig. Du kan jo prøve med 3.000 kr. - så skal krejlerne nok underbyde det en smule.
Folk på newz.dk er generelt nærige, når det kommer til at betale godt for brugte varer.
Smid det på dba.dk, til en pris, du synes er rimelig. Du kan jo prøve med 3.000 kr. - så skal krejlerne nok underbyde det en smule.
Jeg vil sige, at i forhold til at et nyt koster 660 kr. mere, jvf. dit eget link, så ville jeg sætte det til 2600 kr...
32" er heller ikke særligt stort, har selv et 46", og næste gang skal det være større :P
Er også selv nærsynet, omkring de -1,5.
Men det har nu ikke den store indvirkning på størrelsen af mit TV.
Jeg har det bare sådan, at det helst skal dække så meget af mit synsfelt som muligt når jeg ser film.
Det samme gælder i biografen.
32" er heller ikke særligt stort, har selv et 46", og næste gang skal det være større :P
Er også selv nærsynet, omkring de -1,5.
Men det har nu ikke den store indvirkning på størrelsen af mit TV.
Jeg har det bare sådan, at det helst skal dække så meget af mit synsfelt som muligt når jeg ser film.
Det samme gælder i biografen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.