mboost-dp1
S: 1997 Audi A3 1,8
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Så har jeg endelig taget mig sammen til at sælge dyret, så jeg kan tage en tur til tyskland og importere en gammel Mascott.
Vælg din favoritside herunder:
dba.dk
bilbasen.dk
bilzonen.dk
Vælg din favoritside herunder:
dba.dk
bilbasen.dk
bilzonen.dk
#1 Interesseret i at bytte med nogle DVD'er fra miniaturezeus.dk/page7/page7.html + mønt til mig?
11km/l ... Hvordan kan det være sandt på sådan en bil? det var godt nok ikke meget.
Minimum i min Astra 96 når jeg kører råddent er 15km/t
Minimum i min Astra 96 når jeg kører råddent er 15km/t
#2 Hvor stor er den mønt så?
#3 De første modeller trillede ud af frabrikken i oktober 1996 mener jeg. Min er fra november 1996.
#4 Audi opgiver den til 10,5, men ved pæn blandet bykørsel har jeg fået den op på 11,3. På en lang motorvejstur har jeg fået den op på lidt over 13 km/l. De 10,5 er standard værdien for VW's 1,8l 20v.
#3 De første modeller trillede ud af frabrikken i oktober 1996 mener jeg. Min er fra november 1996.
#4 Audi opgiver den til 10,5, men ved pæn blandet bykørsel har jeg fået den op på 11,3. På en lang motorvejstur har jeg fået den op på lidt over 13 km/l. De 10,5 er standard værdien for VW's 1,8l 20v.
Frandsen (6) skrev:Det går pænt stærkt, hva'? Min IronHorse GTS med 21 gear kan godt nå 23 km/t når jeg kører råddent!
dammit
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.