mboost-dp1

S: 2 x Zen Stone (Plus)

Gå til bund
Gravatar #1 - rpey60
13. okt. 2009 13:23
Er ved at rydde op på hylderne her hjemme og er faldet over 2 x Zen Stone - den ene en Plus (dvs. m. display), som jeg ikke har noget bruge til. Den ene er en julegave fra arbejdet og den anden vandt jeg i en fodboldturnering samme sted. Der er derfor ikke nogen kvittering på noget af det, og de har aldrig været pakket ud.

De er begge på 2GB.

Sælges stykvis til HBO 150,- og jeg forbeholder mig retten til alt.
Kan afhentes i KBH ellers betaler køber porto.
Gravatar #2 - madeinrussia
15. okt. 2009 06:17
Bruger de noget i stil med itunes eller er det ligepå og hårdt som en usb nøgle når man plugger dem ind? min ipod giver mig grå hår >.< så hvis den er enkel så er den solgt :p
Gravatar #3 - IT-ekspert Kejser
15. okt. 2009 08:05

Har selv en Zen Stone (uden display) og det er bare en ren og skær dejlig plug and play USB nøgle med afspiller.. Så ingen iTunes der..

(Du kan selvfølgelig vælge at bruge et synkroniseringsprogram hvis ønsket - men det er ikk et krav)
Gravatar #4 - rpey60
15. okt. 2009 08:53
#2 Nej det er som Hr. Kejser siger bare Plug n' Play, så den vil optræde som en USB-stick.
Gravatar #5 - madeinrussia
15. okt. 2009 11:52
så er den ene hermed reserveret i mit navn :)
Gravatar #6 - madeinrussia
15. okt. 2009 16:23
kan faktisk hjælpe dig af med begge, kontakt mig på mobilnr som jeg har sendt som pm.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login