mboost-dp1
S/B: BIOS-crazy PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej Newz'ere,
jeg må starte med at sige at jeg ikke rigtig ved om dette er en "byttes" eller "sælges"-tråd.
Anyways... det jeg forsøger at komme af med er en Stationær PC, med følgende specs:
- Full tower Thermaltake kabinet, med skinnesystem (vejer 22 kg) - god stand (PSU: ? watt).
- Mainboard ASUS (WS-series, ? chipset) med BIOS-upgrade gone wrong. Man skal boote 2 gange (1. gang fejler den, 2. gang starter systemet op).
- Pentium D processor (? model, ? ghz).
- ThermalTake Golden Orb II - Cobber CPU cooler (tung satan, siger ikke meget)
- 2 GB PC2-5300 RAM.
- ATI X1600 GFX-kort.
- 2 HDD SATA skuffer.
- 1 Boot disk (? GB) PATA-interface.
- 1 DVD/CD-RW Optisk drev.
Jeg går ud fra man kan lave en BIOS-restore på den, jeg gider bare ikke bøvle med lortet mere.
Der er ikke kvittering på noget, har samlet bæstet over flere gange (mange kvitteringer, jeg ikke kan finde)
Hvis der er nogen der vil ha' den, så kan de få den for 6 rammer Coca-Cola Zero / Pepsi max (pris ca. 260 kr, hentet i grænseshopperne).
Befinder sig i Vejle / Kolding - man skal selv afhente, eller betale fragt med Post Danmark.
I skriver bare i tråden hvis i er interesseret.
jeg må starte med at sige at jeg ikke rigtig ved om dette er en "byttes" eller "sælges"-tråd.
Anyways... det jeg forsøger at komme af med er en Stationær PC, med følgende specs:
- Full tower Thermaltake kabinet, med skinnesystem (vejer 22 kg) - god stand (PSU: ? watt).
- Mainboard ASUS (WS-series, ? chipset) med BIOS-upgrade gone wrong. Man skal boote 2 gange (1. gang fejler den, 2. gang starter systemet op).
- Pentium D processor (? model, ? ghz).
- ThermalTake Golden Orb II - Cobber CPU cooler (tung satan, siger ikke meget)
- 2 GB PC2-5300 RAM.
- ATI X1600 GFX-kort.
- 2 HDD SATA skuffer.
- 1 Boot disk (? GB) PATA-interface.
- 1 DVD/CD-RW Optisk drev.
Jeg går ud fra man kan lave en BIOS-restore på den, jeg gider bare ikke bøvle med lortet mere.
Der er ikke kvittering på noget, har samlet bæstet over flere gange (mange kvitteringer, jeg ikke kan finde)
Hvis der er nogen der vil ha' den, så kan de få den for 6 rammer Coca-Cola Zero / Pepsi max (pris ca. 260 kr, hentet i grænseshopperne).
Befinder sig i Vejle / Kolding - man skal selv afhente, eller betale fragt med Post Danmark.
I skriver bare i tråden hvis i er interesseret.
Hvad med bare at flashe den igen? evt. med reset flags.Corholio (1) skrev:BIOS-upgrade gone wrong. Man skal boote 2 gange (1. gang fejler den, 2. gang starter systemet op).
Hehe take it easy, he is just kidding.Corholio (1) skrev:Hvis der er nogen der vil ha' den, så kan de få den for 6 rammer Coca-Cola Zero / Pepsi max (pris ca. 260 kr, hentet i grænseshopperne).
"i tilfældet der skulle være nogle fra told&skat her"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.