mboost-dp1
S: Bærbar - 1,8 GHz dual-core, 3 GB ram, 250 GB harddisk, 15"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa
Jeg vil gerne sælge min bærbare til højest bydende over 1.700 kr., herunder følger specifikationerne:
Acer Extensa 5420
1,8 GHz AMD Turion 64 X2 Mobile TK-55
3 GB DDR2 RAM
ATI Radeon Xpress 1250-grafikkort
250 GB SATA harddisk
15.4" WXGA CrystalBrite LCD (1280 x 800), Samsung
Broadcom 802,11g trådløst netværkskort
Marvell Yukon Gigabit Ethernet
DVD-læser og -brænder
Kortlæser
4 USB-porte
1 Firewire-port
Infrarød
Webcam
Windows Home Premium
Batterilevetid p.t.: Ca. 2½ time.
I meget fint stand endnu, er behandlet pænt.
Kvittering haves. Den er købt 21/8 2008, så der er stadig knap et års reklamationsret på den. Den er desuden købt i Føtex Skive, så skulle der gå noget i stykker på den, kan den indleveres i alle Føtex-butikker landet over.
Jeg kan sende den i en speciel fragtæske til bærbare, køber betaler porto. Den kan naturligvis også afhentes i Skive eller Vinderup.
Med venlig hilsen
Emil S. Jacobsen
[email protected]
Jeg vil gerne sælge min bærbare til højest bydende over 1.700 kr., herunder følger specifikationerne:
Acer Extensa 5420
1,8 GHz AMD Turion 64 X2 Mobile TK-55
3 GB DDR2 RAM
ATI Radeon Xpress 1250-grafikkort
250 GB SATA harddisk
15.4" WXGA CrystalBrite LCD (1280 x 800), Samsung
Broadcom 802,11g trådløst netværkskort
Marvell Yukon Gigabit Ethernet
DVD-læser og -brænder
Kortlæser
4 USB-porte
1 Firewire-port
Infrarød
Webcam
Windows Home Premium
Batterilevetid p.t.: Ca. 2½ time.
I meget fint stand endnu, er behandlet pænt.
Kvittering haves. Den er købt 21/8 2008, så der er stadig knap et års reklamationsret på den. Den er desuden købt i Føtex Skive, så skulle der gå noget i stykker på den, kan den indleveres i alle Føtex-butikker landet over.
Jeg kan sende den i en speciel fragtæske til bærbare, køber betaler porto. Den kan naturligvis også afhentes i Skive eller Vinderup.
Med venlig hilsen
Emil S. Jacobsen
[email protected]
#4 Og LinguaIgnota
Hvordan kan mit bud i #3 være irrelevant/flamebait?
Jeg byder 200 under dit højest bydende, det er fair hvis du ikke acceptere mit bud, men det kan du gøre ved blot at takke nej.
Som jeg ser det hjælper jeg din tråd på vej, ved at byde på din vare - med lidt held er der en anden der så tænker at han/hun gerne vil byde 200 mere, og så er du "allerede" på de 1700,-
Hvordan kan mit bud i #3 være irrelevant/flamebait?
Jeg byder 200 under dit højest bydende, det er fair hvis du ikke acceptere mit bud, men det kan du gøre ved blot at takke nej.
Som jeg ser det hjælper jeg din tråd på vej, ved at byde på din vare - med lidt held er der en anden der så tænker at han/hun gerne vil byde 200 mere, og så er du "allerede" på de 1700,-
Nu er det ikke min annonce, men Emil skriver:
1.500 er ikke over 1.700.
Emil (1) skrev:Jeg vil gerne sælge min bærbare til højest bydende over 1.700 kr.
1.500 er ikke over 1.700.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.