mboost-dp1
S/BG: Diverse Hardware.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Så fik jeg endeligt ryddet op.
Byd på nedenstående:
Terratec Aureon Space 7.1 PCI
2x 2x256MB Kingston DDR266 til HP ML370 og lign. KTC-ML370G3/512
Realtek RTL8139D PCI 10/100Mbit
Zalman VF700-AlCu ubrugt
XFX PCI 3-port SATA-RAID-controller
Adaptec AHA-2940 PCI SCSI-controller
Amitech Stue tastatur
Club3D HD3850 AGP 512MB
Følgende sælges samlet fordi det er det:
Shuttle MK32 mainboard
AMD Duron 1200MHz
Samsung 256MB DDR PC2100
GlacialTech Igloo 2310
Jeg forbeholder mig ret til at latterliggøre bud, nægte at slås med postdk ved for lave bud, bla, bla, bla, bla ...
Byd på nedenstående:
Zalman VF700-AlCu ubrugt
Amitech Stue tastatur
Club3D HD3850 AGP 512MB
Shuttle MK32 mainboard
AMD Duron 1200MHz
Samsung 256MB DDR PC2100
GlacialTech Igloo 2310
Jeg forbeholder mig ret til at latterliggøre bud, nægte at slås med postdk ved for lave bud, bla, bla, bla, bla ...
Dreadnought (1) skrev:Så fik jeg endeligt ryddet op.
Byd på nedenstående:
Hvad skal du have for ovenstående, hvis det skal sendes med PostDK?
Amitech Stue tastatur
Hvor mange ti-kroner, plus porto, kan sådan noget koste en impulskøber som mig?
Terratec lydkort solgt.
Følgende sælges også:
Acer n310 inkl. stander. (Batteri har ca. 50% kapacitet)
TomTom Wireless GPS MkII Bluetooth m. Navigator V inkl. nordisk og vesteuropa kort.
Følgende sælges også:
TomTom Wireless GPS MkII Bluetooth m. Navigator V inkl. nordisk og vesteuropa kort.
Meh, jeg har fået gadgetimpulskøbsforbud for december måned. Det er åbenbart prisen for nissepyntsforbudet, så jeg vover ikke at overtræde det. Og så siger man, at julen er hjerternes fest. :(
Dreadnought (1) skrev:
Hvad skal du havde for det via post.dk eller GLS
Dreadnought (5) skrev:#4 150 pp.
Med frygt for at blive kendt som en skambydende røvabe, vil jeg gerne byde 120 inkl. porto. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal bruge det til, men det er som om, det kalder på mig.
Kæresten ved ikke, at jeg har taget spendérbukserne på, så hvis I ikke hører fra mig igen, er det fordi, hun har set mit indlæg og klippet mine fingre af med en fjekræsaks. I'm not kidding. :(
Dreadnought (11) skrev:#10 120 pp. Den er knapt nok blevet brugt.
Mkay, så. Det er ikke portoen, der skal skille os ad. Smid mig en besked.
#14: læs lige det link jeg lagde.
skriver man PP på et brev (også i DK) betyder det at portoen er betalt, dvs. at når du modtager en reklame eller andet hvor der er en svarkuvert, skal du ikke sætte et frimærke, hvis der står PP, ellers skal du.
Jeg så også lige, at det (også) er PostDK's måde at massefrankere forsendelser, altså igen, Porto Paid eller Porto Paye (ca))
skriver man PP på et brev (også i DK) betyder det at portoen er betalt, dvs. at når du modtager en reklame eller andet hvor der er en svarkuvert, skal du ikke sætte et frimærke, hvis der står PP, ellers skal du.
Jeg så også lige, at det (også) er PostDK's måde at massefrankere forsendelser, altså igen, Porto Paid eller Porto Paye (ca))
så giver jeg dig lige et par klippe-klister fra den...
MHT at jeg skrev "på dansk" er det en henvisning til, at jeg er stødt på det på nogle dansk (slet ikke alle) sider.
diskussion skrev:#6: myplacedk
28. okt. 2009 10:46
PP
På dansk: Plus Porto
alle andre steder: Porto Paid (incl porto). wizax (#1)
Jeg er ikke stødt på "PP" så tit, men det er også mit indtryk at det er et internationalt begreb. Og når betydningerne er så tæt på hinanden, og alligevel så langt fra, så er der øreknips til alle der ikke bruger den korrekte internationale betydning.
diskussion skrev:#7: Makeybussines
28. okt. 2009 11:17
Har haft utallige diskussioner omkring det. Helt basalt så betyder PP Port Payé, som på fransk betyder at portoen er betalt (altså porto paid). MiniatureZeus (#4)
Tag det fra et postbud: Det betyder at portoen er betalt... The end...
MHT at jeg skrev "på dansk" er det en henvisning til, at jeg er stødt på det på nogle dansk (slet ikke alle) sider.
#19:
Det er vel også normalt at gå ud fra at gængse nationalt og internationalt anerkendte forkortelser gælder?
Og når der nu er så stor forskel på hvad de betyder, hvorfor så lave det til en gætte-konkurrence, istedet for at bruge en alt andet lige uofficiel forkortelse?
Måske man skal gribe lidt i egen barm inden ma anklager Microsoft for ikke at overholde standarder...
Det er vel også normalt at gå ud fra at gængse nationalt og internationalt anerkendte forkortelser gælder?
Og når der nu er så stor forskel på hvad de betyder, hvorfor så lave det til en gætte-konkurrence, istedet for at bruge en alt andet lige uofficiel forkortelse?
Måske man skal gribe lidt i egen barm inden ma anklager Microsoft for ikke at overholde standarder...
wizax (21) skrev:#19:
Faktisk ikke. Der er stor forskel på om du skriver PP som et firma til et andet firma, der ligger i Belgien og om du skriver PP som en fyr der sælger en CD til en anden fyr i Vejle.
For nogle giver forkortelsen WoW mening som Windows on Windows, for andre er det World of Warcraft, for nogle giver CSS mening som Counter-Strike: Source, for andre som Cascading Style Sheets.
Bare fordi noget ikke er rigtigt behøver det ikke være forkert - Sproget udvikler sig, og det skulle ikke undre mig om PP en dag også kunne komme til officielt at betyde plus porto (2 modsatte betydninger - se 'bjørnetjeneste').
Dreadnought (20) skrev:Amitech Tastatur er solgt.
Og det er modtaget. Superfint pakket, med original emballage og brugervejledning.
Top Seller! A+++++++
Der er følgende tilbage:
Zalman VF700-AlCu ubrugt
Club3D HD3850 AGP 512MB
Shuttle MK32 mainboard
AMD Duron 1200MHz
Samsung 256MB DDR PC2100
GlacialTech Igloo 2310
Zalman VF700-AlCu ubrugt
Club3D HD3850 AGP 512MB
Shuttle MK32 mainboard
AMD Duron 1200MHz
Samsung 256MB DDR PC2100
GlacialTech Igloo 2310
Tyan Thunder K8W dual s940
4x 512MB PC3200 Registered ECC Samsung
4x 256MB PC3200 Registered ECC Samsung
2x Opteron 275 2,2GHz OEM HE 65W
Giv et bud.
4x 512MB PC3200 Registered ECC Samsung
4x 256MB PC3200 Registered ECC Samsung
2x Opteron 275 2,2GHz OEM HE 65W
Giv et bud.
Dreadnought (26) skrev:XFX PCI 3-port SATA-RAID-controller
Hvordan er det med drivere hertil, er der drivere til Win7, 64-bit ?
#31 Driverne til den lå i XP, så måske. Jeg kan dog ikke finde nogen på XFXs side.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.