mboost-dp1
S/BG: Logitech-tastatur
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Det er hårdt at sige farvel til mit gamle og nu ubenyttede tastatur, men nu er jeg træt af at se på hende lide, efter at der kom en lille ny i familien.
Tastaturet har altid været loyalt og hårdtarbejdende, ligesom hun altid har været der for mig i gode som dårlige tider. Jeg håber derfor, at jeg kan finde en ny familie, som vil tage godt i mod hende.
Personlige oplysninger
Alder: Cirka 5-6 år, men hun ligner stadig én på 19!
Stand: Som brugt i 5-6 år uden større ridser, skrammer m.m.
Navn: Logitech et-eller-andet-med-Media-i-dens-navn
Stamtræ: Far og "den rige onkel i Kamerika"
Dåbsattest: Haves, men udleveres ikke, da jeg ikke gider at finde den.
Personlig værdi: Uvurderlig, men du (Ja, nemlig DU) kan få hende samt 2,32 polske rigsdollars for den vilde, helt utrolige og fuldstændige pris af billigere end gratis (Fragt ikke inkluderet!)
Jeg forbeholder mig retten til... Ja, alt.
Byd for pokker!
PS: Det ryger ud om en uge, hvis ingen gider at have hende.
Tastaturet har altid været loyalt og hårdtarbejdende, ligesom hun altid har været der for mig i gode som dårlige tider. Jeg håber derfor, at jeg kan finde en ny familie, som vil tage godt i mod hende.
Personlige oplysninger
Alder: Cirka 5-6 år, men hun ligner stadig én på 19!
Stand: Som brugt i 5-6 år uden større ridser, skrammer m.m.
Navn: Logitech et-eller-andet-med-Media-i-dens-navn
Stamtræ: Far og "den rige onkel i Kamerika"
Dåbsattest: Haves, men udleveres ikke, da jeg ikke gider at finde den.
Personlig værdi: Uvurderlig, men du (Ja, nemlig DU) kan få hende samt 2,32 polske rigsdollars for den vilde, helt utrolige og fuldstændige pris af billigere end gratis (Fragt ikke inkluderet!)
Jeg forbeholder mig retten til... Ja, alt.
Byd for pokker!
PS: Det ryger ud om en uge, hvis ingen gider at have hende.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.