mboost-dp1
S: div. hardware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Kæresten har sagt stop, og har forlangt at alt lortet mit dejlige overskuds-hardware forsvinder nu....
400 watts strømforsyning
med 120mm (tror jeg nok) blæser og meget stille..
Level One trådløs PCMCIA kort (*)
Model: WPC-0301
11g Wireless
Zolid TV-kort, PCI-e
Ikke digitalt
Samsung Spinmaster DVD/CD brænder (*)
Brænder alt og alle!
Sort
PixelView 6600GT, PCI-e
256mb vRam, DVI og VGA output
Sort kabinet
Med håndtag
ATX
Med 1 frontblæser og 1 bag-blæser (?) (sat i med 5 cm. skruer...)
DFI LanParty UV SLI-D, nvidia chip
incl. AMD processor (64, 3200+)
incl. 2 GB ram (PC-6400 hvis jeg ikke husker forkert)
Logitech QuickCam Communicate STX (ebay) (*)
Logitech DiNovu NumPad, trådløs (ebay)(*)
17" TFT skærm, uden kabler/psu (ebay)
HBO på alt: 1 pund pr. ting
Jeg kan sende det hele, men køber betaler fragt og emballage.
Alt kan hentes på Østerbro i København.
(*) Virker 112 % og det vil jeg næsten garantere :)
400 watts strømforsyning
Level One trådløs PCMCIA kort (*)
Model: WPC-0301
11g Wireless
Zolid TV-kort, PCI-e
Ikke digitalt
Brænder alt og alle!
Sort
PixelView 6600GT, PCI-e
Sort kabinet
Med håndtag
ATX
Logitech QuickCam Communicate STX (ebay) (*)
Logitech DiNovu NumPad, trådløs (ebay)(*)
17" TFT skærm, uden kabler/psu (ebay)
HBO på alt: 1 pund pr. ting
Jeg kan sende det hele, men køber betaler fragt og emballage.
Alt kan hentes på Østerbro i København.
(*) Virker 112 % og det vil jeg næsten garantere :)
#4 yep, men der følger som sagt en dejlig AMD 3200+ (tror faktisk det er en 3600+ når jeg nu lige tænker mig om) med, om den så virker skal jeg ikke skulle kunde sige, men tror faktisk det er PSU'en som er stået af, da pc'en simpelthen ikke vil tænde...
MiniatureZeus (1) skrev:Kæresten har sagt stop, og har forlangt at alt lortet mit dejlige overskuds-hardware forsvinder nu....
400 watts strømforsyning
Brænder alt og alle!
Sort
PixelView 6600GT, PCI-e
Sort kabinet
Med håndtag
ATX
Pris ? .. plus fragt, det ku blive grundstene til mit nye længe planlagte emdiacenter, hvis ellers den kære MZ er billig at handle med ;)
(ellers kan man jo prøve at handle via kæresten, så er det helt sikkert billigt :) )
Jeg er meget meget interresseret i DFI LanParty UV SLI-D. evt uden processor da jeg har en 64 X2 men et defekt bundkort. hvad skulle du have for det? 400?
Hej, Sorry for den sene responds, men er i sommerhus og har været det hele påsken.
Der er som sagt ikke nogen start pris, udover den enkelte pund, da alt bliver solgt (dog undtaget dem mærket med * som jeg har tjekket) som defekt.
Nu har jeg dog lige fået en bøde for at have glemt at stemplet i toget i aften, så 750 kr. for det hele ville jo passe som hånd i handske! ;D
Der er som sagt ikke nogen start pris, udover den enkelte pund, da alt bliver solgt (dog undtaget dem mærket med * som jeg har tjekket) som defekt.
Nu har jeg dog lige fået en bøde for at have glemt at stemplet i toget i aften, så 750 kr. for det hele ville jo passe som hånd i handske! ;D
Æh .. mener du at hvis man snupper hele skidtet, så får man det til 750 ?
Den hopper jeg med på, men skærmen og numpadden må du beholde, eller forære til naboens kat, blot jeg ikke skal belemres med det :)
Hvis du så nu finder ud af hvad det vil koste dig at sende skramlet, og hvis du vil have en 10 krone eller 2 for en papkasse, kan vi sikkert også godt finde ud af det :)
Den hopper jeg med på, men skærmen og numpadden må du beholde, eller forære til naboens kat, blot jeg ikke skal belemres med det :)
Hvis du så nu finder ud af hvad det vil koste dig at sende skramlet, og hvis du vil have en 10 krone eller 2 for en papkasse, kan vi sikkert også godt finde ud af det :)
#12 Skal det sendes til Irland?
Så du lige ved hvad det er du byder på, har jeg smidt nogle pics af kabinettet op:
klik her!!!
Så du lige ved hvad det er du byder på, har jeg smidt nogle pics af kabinettet op:
klik her!!!
Hehe .. nej, Irland skal det ikke sendes til, jeg er tilbage i DK, blot ikke fået opdateret min profil hehe.
Hmm .. det ser da meget tilforladeligt ud, men jeg kom i tanke om, hva vejer sådan en svend, er den ikek hamrende tung ? .. kabinettet altså, også med postdk's kilo priser, ender det med at blive lidt halvdyrt med kabinettet :).
Men ku jeg ikke prøve at overtale dig til at løfte lidt i det, og vurdere hvad det sådan ca vejer, så har jeg en ide om hvad det vil koste at få til Sønderjylland :)
Hmm .. det ser da meget tilforladeligt ud, men jeg kom i tanke om, hva vejer sådan en svend, er den ikek hamrende tung ? .. kabinettet altså, også med postdk's kilo priser, ender det med at blive lidt halvdyrt med kabinettet :).
Men ku jeg ikke prøve at overtale dig til at løfte lidt i det, og vurdere hvad det sådan ca vejer, så har jeg en ide om hvad det vil koste at få til Sønderjylland :)
Også kommer alt det andet skrammel oven i :) .. nåja, jeg har i de dage hvor du ikke har været tilstedeværende regnet med ca pris på maks 1000 kroner inkl al fragt omkostninger, blot for at være helt på den sikre side :) ... man ved jo aldrig hva PostDk finder på at forlange hehe.
Anyway, vi skal vel have fundet en løsning, jeg har muligvis en kammerat der skal forbi kbh inden alt for længe, forhører mig lige hvor aktuelt det måtte være, hvis ikke andet så må det jo blive posten.
Anyway, vi skal vel have fundet en løsning, jeg har muligvis en kammerat der skal forbi kbh inden alt for længe, forhører mig lige hvor aktuelt det måtte være, hvis ikke andet så må det jo blive posten.
Hvad mangler der til skærmen? Altså, er det bare et almindeligt strømkabel der skal smides til, og så virker den? Jeg kunne godt lige bruge en istedet for min gamle CRT skærm :D Er meget intra :D
EDIT: Okay, kigger lige på den. Opløsningen er lige lidt lav : /
EDIT: Okay, kigger lige på den. Opløsningen er lige lidt lav : /
#17 Det er selve strømforsyningen der mangler. Den koster vidst omkring 200-300 kr... Men altså det er jo en billig skærm alligevel :)
Jeg er stadig meget interesseret i det. kan hente allerede i aften eller i morgen hvis det passer dig? 350 for mb, ram?
Jeg ville lige høre om tingene stadig er tid salg? ellers vill jeg nemlig begynde at lede efter noget andet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.