mboost-dp1
S: Diverse fra skabe og skuffer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har ryddet lidt op og fundet følgende far mine skuffer og skabe. Jeg har ingen prisideer, så kom med et bud. Jeg forbeholder mig retten til alt :)
Behringer Eurorack UB802
Lille mixerpult (billede). Strømforsyning og 2 styk phono-jack-kabler medfølger. ~7 år gammel men aldrig rigtigt brugt. Kvittering er væk
Compaq Contura 4/33C
Sjov lille mikrobærbar (billede). Uden batteri. Strømforsyning og eksternt diskettedrev medfølger. Igen ingen kvittering, da jeg har fået den af en kammerat for flere år siden.
takeMS CineWalker
Transportabel mediaafspiller (billede). Kabler, oplader, ekstra batteri medfølger. Købt på en messe uden garanti så ingen kvittering.
Behringer Eurorack UB802
Lille mixerpult (billede). Strømforsyning og 2 styk phono-jack-kabler medfølger. ~7 år gammel men aldrig rigtigt brugt. Kvittering er væk
Compaq Contura 4/33C
Sjov lille mikrobærbar (billede). Uden batteri. Strømforsyning og eksternt diskettedrev medfølger. Igen ingen kvittering, da jeg har fået den af en kammerat for flere år siden.
takeMS CineWalker
Transportabel mediaafspiller (billede). Kabler, oplader, ekstra batteri medfølger. Købt på en messe uden garanti så ingen kvittering.
Jeg tror det er samme model som den jeg har. Min kan ikke stå uden batteri fordi skærmen så giver den overbalance.Mozez (1) skrev:Compaq Contura 4/33C
Sjov lille mikrobærbar (billede). Uden batteri.
Hvis jeg har ret i, at det er samme model, som jeg har, så er svaret nej. Den har tilgengæld pcmcia slot, så man kunne sætte et netværkskort i. Men så kan man ikke slutte diskettedrevet til samtidig.wizax (2) skrev:hej... den microbærbare, er der netværkskort i den?
Jeg vil godt byde 10kr for diskettedrevet, hvis jeg kan hente det et sted i Århus. For diskettedrevet til min egen er nemlig deffekt. Det kan ikke søge væk fra spor nummer 0, og det er begrænset hvad brugbart man kan udrette med 18KB.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.