mboost-dp1

S: Ed hardy tee´s

Gå til bund
Gravatar #1 - corefiend313
9. okt. 2009 18:54
Hey folkens.. jeg har en (måske 2) Ed hardy t-shirts liggende jeg skal ha solgt.

Pictures - http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=390507

Mørkeblå tee med love kills slow print/logo Ed hardy logo i siden, bagpå og igen i den anden side og foran. 100% ægte og alle tags medfølger. Brugt lige til at tag de 2 billedere med, ellers er den bleven gemt væk igen. Str : small/medium den er lidt stor i størrelsen så den rækker lige til at være en medium næsten. er 175cm og den er et lille stykke for lang ned under bæltestedet.

Bud over 500-550pp+ bliver noteret.

Jeg forbeholder mig retten til bla bla bla gud osv.!
Gravatar #2 - Svindleren
11. okt. 2009 03:18
550kr ??? du må have held og lykke med at sælge dem !!
Gravatar #3 - Azuria
11. okt. 2009 08:16
wn1 (2) skrev:
550kr ??? du må have held og lykke med at sælge dem !!
Husk på at du ikke kommer til at fryse i dem ;)
De er jo dejlig "varme" ;)
Gravatar #4 - stargate
11. okt. 2009 08:31
Undskyld. men måske er jeg lidt gamle, men hvad er der special ved de t-shirts siden de skal koste så meget.

og en brugt t-shirts kan ikke koste så meget, og efter min mening er den ikke flot
Gravatar #5 - hgul
11. okt. 2009 08:33
#4 Det må være navnet man betaler for, som i mange andre sammenhænge.

Skulle nogen være interesseret i nyprisen, så ser det forresten ud til, at den ligger på 599,-.
Gravatar #6 - Svindleren
11. okt. 2009 08:57
Gravatar #7 - gentox
11. okt. 2009 09:13
Der er jo slet ikke nogen tvivl om at langt det meste af disse priser er ren profit.
Skal dog gerne indrømme at jeg aldrig har hørt om manden bag, før jeg søgte, men det er måske fordi jeg ikke går så fandens meget op i mode?

http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Audigier

http://www.christianaudigier.com/Articles.asp?ID=1...
Gravatar #8 - Zombie Steve Jobs
11. okt. 2009 10:44
#7 Fordi du inden i dit hovede har en hjerne?

De bedste t-shirts man kan få - no discussion, er HMAKs, så alt det der mode crap kan godt pisse af.
Gravatar #9 - Azuria
11. okt. 2009 10:56
#8 Så sandt... Selvom der jo ikke er noget HMAK mere ;)
Men hvor får man ellers SÅ nedringede t-shirts? :D
Gravatar #10 - Slettet Bruger [3291020861]
11. okt. 2009 11:08
Dyrt?

Det er Tshirts designet af en af de fedeste Wrestlere EVER

( Dette var et forsøg på at være sjov )
Gravatar #11 - Azuria
11. okt. 2009 11:15
SlettetBruger (10) skrev:
Dyrt?

Det er Tshirts designet af en af de fedeste Wrestlere EVER

( Dette var et forsøg på at være sjov )

Sidney Lee?
Gravatar #12 - Borg[One]
11. okt. 2009 12:51
#9 ...og deres *snif* net-undertrøjer, fantastisk tøj var det.

#Emnet
Tror i ikke også der er nogle der er ved at falde om, når i giver kr 4.500 for et grafikkort?
"Nåehmen-det-er-jo-et-BFG-og-ikke-et-tåbeligt-intel-onboard-kort"

Eller hvad med 11.000 for en softgun, fordi man nu engang elsker det spil?
Gravatar #13 - Jakob Jakobsen
11. okt. 2009 13:11
Et grafikkort koster en del at producere, det gør det ikke at smide et logo på en trøje.
Gravatar #14 - Rufo
11. okt. 2009 13:38
bare mig eller virker det ikke lidt dumt at prøve og sælge mærketøj på et nørd forum ???
Gravatar #15 - Slettet Bruger [3291020861]
11. okt. 2009 14:02

Wrestling er ret nørded :)

Man skal virkelig ha interresse for det for at glemme det bare er skuespil ^^
Gravatar #16 - Borg[One]
11. okt. 2009 14:04
#13 produktions-prisen er vel sagen uvedkommende?

Som oftest er produktionspris blot én af parameterne når man prissætter en varer - og en del varer idag, bliver prissat i et leje, for at de bliver tillagt en bestemt signalværdi.

...og så er det vel ligegyldigt, om det er tøj, mærket på dit GFX eller på din bil.

Desuden - du skal ikke bilde mig ind, at det koster BFG dobbelt så meget at producere et GFX, som det koster for Club 3D.
Gravatar #17 - Jakob Jakobsen
11. okt. 2009 14:10
Borg[One skrev:
(16)]#13 produktions-prisen er vel sagen uvedkommende?

Nej det er den absolut ikke, i hvert fald ikke for de ting jeg køber.
Jeg gider ikke betale for et produkt, hvor 90% af prisen går til mærket og 10% går til produktion.
Du skal ikke påstå at en t-shirt producent har samme udgifter på at producere t-shirts, som en grafikkortproducent har på produktion og viderudvikling.
At betale 5X prisen fordi en eller anden berømt pauseklovn har brugt ½ time på at designe en t-shirt der bliver spyttet ud hurtigere end gylle. er da virkeligt lamt.

I see (brain)dead sheeple.
Gravatar #18 - Borg[One]
11. okt. 2009 14:37
#17 Min pointe går tilsyneladene fuldstændig over hovedet på dig og du har så travlt med at komme med din egen diskussion, at du argumentere mod fiktive påstande i mine indlæg.

Skal vi ikke bare konkludere at du nok ikke er i målgruppen for produktet, og så lukke den her?
Gravatar #19 - corefiend313
11. okt. 2009 14:47
#5: hgul

Da jeg købte den tee kostet den lidt mere end bare de sølle 600kr..

Gravatar #20 - Hrandersen
11. okt. 2009 14:55
jeg vil godt tilbyde dig et stks lolcat til at være din tjener en hel dag, jeg er frisk på det meste, dog ikke at betale dig 550,- for en brugt t-shirt ;)
Gravatar #21 - hgul
11. okt. 2009 15:15
corefiend313 (19) skrev:
#5: hgul

Da jeg købte den tee kostet den lidt mere end bare de sølle 600kr..

Det kan da godt ske, men som med mange andre ting kan man efter noget tid få en vare magen til eller en tilsvarende vare billigere end det man selv gav. Og det har selvfølgelig indvirkning på hvad man kan tillade sig at forlange efterfølgende.

Men det er selvfølgelig op til dig selv, det kan da godt være, at du kan finde nogen der vil betale det samme for en brugt t-shirt som de kan få en ny for, det er trods alt gentagne gange blevet bevist, at den sidste idiot ikke er født endnu :-P

Gravatar #22 - Borg[One]
11. okt. 2009 15:21
#corefiend313 du bør måske tage Rufo's pointe til dig...
Gravatar #23 - BluepaiN
11. okt. 2009 19:22
Og hvordan ved du, at gfx-producenten ikke tager 90% og kommer ned i lommen, mens de resterende 10% går til produktion. Navnet sælger så utroligt meget, at man tror det er løgn. Og når noget sælger godt, så kan man tillade sig at smide en større pris på.
Gravatar #24 - Jakob Jakobsen
11. okt. 2009 19:37
1. se hvor komplekst det er at lave og udvikle et grafikkort.
2. se hvor komplekst det IKKE er at lave en T-shirt.
Gravatar #25 - Slettet Bruger [3291020861]
11. okt. 2009 19:53
skal lige hilse og sige jeg lige kort forvekslede Ed hardy med Jeff hardy :P så ignorer mine indlæg
Gravatar #26 - Borg[One]
11. okt. 2009 20:06
#24 kompleksitet har stadig ikke noget med sagen at gøre.

nVidia laver chipsettet, arkitekturen og GPU'en, producenterne...producere det bare.

Hvorfor koster BFG næsten det dobbelte af Club 3D?
Kompleksitet?
Produktionsomkostninger?

...hvorfor er det nu at Arne Jakobsens 'Myren' koster mere end Ikeas stol?
Kompleksitet?
Produktionsomkostninger?

Prøv at udvid din markedsforståelse.
Gravatar #27 - Qw_freak
11. okt. 2009 22:25
Wrestling er IKKE skuespil

*snøft :,-(
Gravatar #28 - Jakob Jakobsen
11. okt. 2009 22:26

Du påstår altså seriøst at de har haft samme procentvise produktions omkostninger i forhold til pris for den T-shirt, som på et grafikkort?

Normalt når man køber dyrere grafikkort, så har de faktisk brugt bedre dele, eller også får man mere med i pakken eller lignende.
Gravatar #29 - gnаrfsan
11. okt. 2009 22:35
Jakob Jakobsen (28) skrev:
Normalt når man køber dyrere grafikkort, så har de faktisk brugt bedre dele, eller også får man mere med i pakken eller lignende.

Og det gælder også f.eks. B&O, som smider ret meget ud, fordi det ikke lever op til kvalitetskrav. Det fordyrer produkterne.
Gravatar #30 - Ronson ⅍
11. okt. 2009 22:47
At tro det kun sker inden for modebranchen er da naivt, sker da også inden for elektronikbranchen. Der kalder vi det bare high end.
Gravatar #31 - Fjolle
11. okt. 2009 22:56
Ronson (30) skrev:
At tro det kun sker inden for modebranchen er da naivt, sker da også inden for elektronikbranchen. Der kalder vi det bare high end.

Men der er faktisk forskel i kvalitet eller ydelse for de allerfleste high-end elektronik-ting.
Gravatar #32 - Jakob Jakobsen
12. okt. 2009 00:11
Nu ville jeg så ikke lige hive B&O ind i dette.
Dem ville jeg placere på T-shirtens side.
De tager og laver et design, derefter prøver de at proppe den bedste lyd ind i det design.
Du finder ikke mange audiofile der har et B&O anlæg stående.
Kort sagt hos B&O betaler du for designet og gennemsnitlig lyd.
Gravatar #33 - zacho
12. okt. 2009 05:04
Når du køber en dyrere tshirt, så er den som regel også lavet af bedre stof end en billig en... Så på sin vis synes jeg godt at Borg[One]'s sammenligning kan bruges i denne sammenhæng...

For som Borg også kommer ind på, så tvivler jeg på, at BFG's kort koster dobbelt så meget at producere som fx. Club3D. - At de måske bruger andre/bedre komponenter til nogle ting, vil selvfølgelig ændre prisen, men hvis vi vender tilbage til tshirten, så ved du jo absolut intet, omkring hvilket stof de bruger, eller hvordan trykket er lavet(pas på om tryk kan laves på forskellige måder? :P), eller eller eller?
Gravatar #34 - Ronson ⅍
12. okt. 2009 06:37
#31: Det ændrer ikke på at radioforhandlere tjener laaangt mere på high end.
Gravatar #35 - Acro
12. okt. 2009 07:19
Jakob Jakobsen (17) skrev:
Jeg gider ikke betale for et produkt, hvor 90% af prisen går til mærket og 10% går til produktion.

Hvorfor vurdere en handel på, hvor god den er for modparten? Det handler udelukkende om værdi, og hvis man mener, at man får mere værdi, end prisen på varen, så har man gjort en god handel. Det er på ingen måde afhængigt af, om den anden part ligeledes har skabt værdi.
Det virker i mine øjne mildest taget tåbeligt at lade sin egen værdi være afhængig af andres. Om det er udtryk for Jantelov eller almindelig misundelse skal jeg ikke kunne svare på.

Jakob Jakobsen (32) skrev:
Nu ville jeg så ikke lige hive B&O ind i dette.
Dem ville jeg placere på T-shirtens side.
De tager og laver et design, derefter prøver de at proppe den bedste lyd ind i det design.
Du finder ikke mange audiofile der har et B&O anlæg stående.
Kort sagt hos B&O betaler du for designet og gennemsnitlig lyd.

B&O laver ikke bare gennemsnitlige produkter. Det er korrekt, at du måske kan få et bedre billede for de samme penge, hvis man er ligeglad med designet, men det er forkert at tro, at B&O er en standardvare. En fladskærm består jo trods alt af mere end bare et panel. Flatpanels har lige tildelt et af B&O's billigere produkter en topanbefaling.

På lydsiden er B&O ICEpower, så vidt jeg husker, et ret velanset navn i forhold til deres produktion af forstærkere, og deres samarbejde med fx Audi manifesterer også dette (men for dig er Audi vel også bare en dyr Skoda). Igen er det dog tilfældet, at man selvfølgelig kan få bedre lyd end B&O, hvis man kun vægter lyden.
Gravatar #36 - Acro
12. okt. 2009 07:25
Det lader til, at problemet i tråden generelt er at betragte køb som noget man gør af flere forskellige grunde. Man kan sagtens have flere krav (fx ydelse, kvalitet og design) til et produkt. Jo flere krav, desto højere pris.

Selvfølgelig kan man få en trøje billigt, hvis den kun skal holde en varm.
Selvfølgelig kan man få en billig bil, hvis den kun skal kunne køre fra a til b.
Selvfølgelig kan man få en skærm billigere, hvis den kun skal have et godt billede, modsat hvis den også skal passe ind i stuen.

De fleste mennesker vægter et miks af forskellige parametre, når de handler. For nogle er prisen et vigtigt parametre, hvorfor de prioriterer nødvendigheden af de andre.

De eneste relevante kommentar i tråden er vel hguls om salgsprisen kontra købsprisen fra ny. Hvorfor bruge tid på at skrive, at man synes, det er meget at give for en trøje, når man tydeligvis ikke er i målgruppen? Går I også ned i tilfældige butikker og siger, at I ikke vil købe deres varer?
Gravatar #37 - Fjolle
12. okt. 2009 07:34
Acro (36) skrev:
Går I også ned i tilfældige butikker og siger, at I ikke vil købe deres varer?

Det er min yndlings-lørdags-beskæftigelse :)
Gravatar #38 - Borg[One]
12. okt. 2009 08:11
Du påstår altså seriøst at de har haft samme procentvise produktions omkostninger i forhold til pris for den T-shirt, som på et grafikkort?

Hvor i mine indlæg er det du ser den påstand?
Læs nu hvad det er jeg skriver, og forhold dig til det, istedet for alt muligt andet.

Normalt når man køber en Mercedes har de brugt længere tid på at kvalitetsgodkende de enkelte stumper bilen bliver bygget op af.
Men koster det 5 gange så meget at producere en Mercedes i forhold til en Skoda?

...og hvad var det man betalte for, når man køber 7'eren, eller myren?

Hvorfor er der softguns til salg til over 10.000 kroner, når jeg har set dem på loppemarkeder til under 100?

Prøv at forstå min pointe, istedet for at have travlt med at bashe mig.

For at prissætte et produkt har du en stribe parameter, hvori produktionsomkostninger, R&D, design, kvalitetskrav, mærke etc indgår.
Hvis du vil sælge en varer der signalere overklasse, jamen så prissætter du din varer så ikke alle har råd/lyst til at købe den.
Det er alene et spørgsmål om din forretningsstrategi - om det segment du henvender dig til.

B&O er dyrere af flere grunde. Om man vil det eller ej, så er deres produktionsomkostninger højere end eks. Samsungs, ligesom de komponenter de benytter, er udsat fopr strengere kvalitetskrav.
Men den primære årsag til at B&O er dyrere er at de har en signalværdi. Den signalværdi ville overhovedet ikke være tilstede, hvis du kunne købe B&O i den lokale elgigant, en anelse billigere end deres Schneider-fjernsyn.

Det er ike anderledes for tøjbranchen.
Er du en kendt designer, der levere topsmart tøj, vil du kunne ødelægge dit ry, karriere og mærke totalt, ved at prissætte for lavt.

Om du Jakob, så finder deres varer attraktive og prisen værd, er en subjektiv vurdering og i bund og grund uinteressant for diskussionen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login