mboost-dp1
S: Filserver
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hello igen!
Yes, så skal den også væk.
Den står i et Antec P182 Kabinet og har:
CPU: Intel Core 2 Duo E7300 (2.66 ghz)
Ram: 1x 2 GB Corsair Value Select DDR2-667 SDRAM.
Bundkort: Intel Mystic Lake DG41MJ (1x PCI, 2x DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN, Intel GMA X4500)
PCI-Raid-Kort: ST Lab A-224 med: 4x Intern SATA + 2x Ekstern E-SATA
HDD: 5x Western Digital 1 TB WD10EACS - De har kørt i ca. 3 måneder, men dog med god køling!
Den befinder sig i 6000, Kolding.
Yes, så skal den også væk.
Den står i et Antec P182 Kabinet og har:
CPU: Intel Core 2 Duo E7300 (2.66 ghz)
Bundkort: Intel Mystic Lake DG41MJ (1x PCI, 2x DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN, Intel GMA X4500)
PCI-Raid-Kort: ST Lab A-224 med: 4x Intern SATA + 2x Ekstern E-SATA
HDD: 5x Western Digital 1 TB WD10EACS - De har kørt i ca. 3 måneder, men dog med god køling!
Den befinder sig i 6000, Kolding.
Jeg tror jeg vil prøve at sælge den til min fatter. Den er måske lidt i overkanten mht pris, men ser rimeligt fornuftigt ud.
Er der PSU med?
#8 ville du være interesseret i at købe diskene af mig?
Tvivler på den gamle har noget at stille op med 5 TB HD :D
Er der PSU med?
#8 ville du være interesseret i at købe diskene af mig?
Tvivler på den gamle har noget at stille op med 5 TB HD :D
hvad havde du tænkt dig uden harddiskende?
(CPU: Intel Core 2 Duo E7300 (2.66 ghz)
PCI-Raid-Kort: ST Lab A-224 med: 4x Intern SATA + 2x Ekstern E-SATA)
(CPU: Intel Core 2 Duo E7300 (2.66 ghz)
PCI-Raid-Kort: ST Lab A-224 med: 4x Intern SATA + 2x Ekstern E-SATA)
Jeg vil gerne købe den for 3K samlet.
Diskene skal sælges fra. Så, givet Hånter's accept, vil jeg gerne dreje tråden lidt over på hvem der kunne tænke sig at lette den for en disk eller to. ;)
EDIT: Prøver at få det til at lyde som om jeg ikke er tidligere SS.
Diskene skal sælges fra. Så, givet Hånter's accept, vil jeg gerne dreje tråden lidt over på hvem der kunne tænke sig at lette den for en disk eller to. ;)
EDIT: Prøver at få det til at lyde som om jeg ikke er tidligere SS.
#19 noteret.
Budene bliver som udgangspunkt vurderet ud fra følgende regelsæt:
pris A for N diske er bedre end A-1 for N diske.
pris A for N diske er bedre end A for N+1 diske
pris A for N er bedre end B for N-1 diske, givet at A > B
Budene bliver som udgangspunkt vurderet ud fra følgende regelsæt:
pris A for N diske er bedre end A-1 for N diske.
pris A for N diske er bedre end A for N+1 diske
pris A for N er bedre end B for N-1 diske, givet at A > B
#22 noteret.
Det er faktisk meget simpelt:
200 for 1 disk er bedre end 199 for 1 disk
200 for 1 disk er bedre end 200 for 2 diske
201 for 2 diske er bedre end 200 for 1 disk.
Dvs. højeste pris vinder.
EDIT: Som udgangspunkt.
Det er faktisk meget simpelt:
200 for 1 disk er bedre end 199 for 1 disk
200 for 1 disk er bedre end 200 for 2 diske
201 for 2 diske er bedre end 200 for 1 disk.
Dvs. højeste pris vinder.
EDIT: Som udgangspunkt.
#27 den havde jeg sku helt overset.
Alle bud indtil nu er med fuld afgift til mig.
Diskene kan afhentes på Mors, I Odense eller Aalborg efter hvad der passer bedst.
Ved afhentning lægges der (hvad er fair porto?) 35 kr per disk oven i den budte pris.
Dvs 200 budt ved afhentning er ligeså godt som et bud på 235 kr til forsendelse.
STATUS:
Magten: 2 diske 400 kr
Bachy 2 diske: 500 kr
Woller: 1 stk til 200 kr
Alle bud indtil nu er med fuld afgift til mig.
Diskene kan afhentes på Mors, I Odense eller Aalborg efter hvad der passer bedst.
Ved afhentning lægges der (hvad er fair porto?) 35 kr per disk oven i den budte pris.
Dvs 200 budt ved afhentning er ligeså godt som et bud på 235 kr til forsendelse.
STATUS:
Magten: 2 diske 400 kr
Woller: 1 stk til 200 kr
Det var måske også en god ide at definere hvornår auktionen skal stoppe. Hvad med i morgen kl 2100. Så kører det samme tid som Hånters bud-runde?
Eller er det bare irriterende?
Benjamin Krogh (29) skrev:Det var måske også en god ide at definere hvornår auktionen skal stoppe. Hvad med i morgen kl 2100. Så kører det samme tid som Hånters bud-runde?
Ahmm .. imorgen aften er det jo skt hans aften, og der er sikkert en del der skal til en eller anden for for bålting.
Så måske imorgen omkring, tja, måske middag, eller henad eftermiddagen ville være mit bud :)
Omvendt kan de gode newz'ere med arbejde ikke tjekke ind før? Nogle har jo nok forladt computeren før jeg startede tråden, og kommer ikke til at kunne tjekke før i morgen efter arbejde. Hvis vi så stopper 1500, har de ikke chancen. Et døgn må være fair.
2100 blev det.
Jeg har lavet en fejl i #28. Det var self kinaholm der skulle ha' en. Stillingen er nu:
Woller: 2 diske 500 kr
Kinaholm: 1 stk til 200 kr
2100 blev det.
Jeg har lavet en fejl i #28. Det var self kinaholm der skulle ha' en. Stillingen er nu:
#31, for min skyld må du gerne hente en disk hos Hånter. Men Hånter skal sige god for det først.
Benjamin Krogh (33) skrev:Omvendt kan de gode newz'ere med arbejde ikke tjekke ind før? Nogle har jo nok forladt computeren før jeg startede tråden, og kommer ikke til at kunne tjekke før i morgen efter arbejde. Hvis vi så stopper 1500, har de ikke chancen. Et døgn må være fair.
2100 blev det.
r
jeg vil så argumentere for kl 19 eller 20, så har de gode med newzer også fået en chance, og vi andre kan nå at tjekke om vi er med i udbudsrunden, eller om vi er blevet vippet af pinden, inden vi skal ud og lege med ild :)
Men ok, Den kære Benja er jo chefen ;) .. og i den anledning vil jeg sige 600 + forsendelse for 2, så har håber jeg ikke at jeg bliver overbudt inden imorgen når Benja slutter ;)
Bachy 2 diske: 600 kr
Lad os mødes på midtvejen så, 1930. SLUT FINALE!
Gah, godnat. :)
Bachy 2 diske: 600 kr
Den krævede lige en genlæsning eller 2... Jeg er vist for træt.Bachy (35) skrev:inden imorgen når Benja sutter ;)
Lad os mødes på midtvejen så, 1930. SLUT FINALE!
Gah, godnat. :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.