mboost-dp1

S: Hjemme bio Full HD

Gå til bund
Gravatar #1 - iphase
17. aug. 2009 14:22
Hej kære Nævs brugere.

Sælges :

Sanyo PLV-Z2000 - 16:9 LCD Projektor, 1080p Full HD, 1200lm, 15.000:1 kontrast. (Limited Black Edition) MEGET støjsvag, kan hænge lige over hoved uden at være til gene)
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.a...

Vogels EPW 6565 Projektor ophæng - Komplet vægmonterings-løsning, max. 10 kg., Antracit (projektoren har lense shiftinge, så man kan uden problemer hænge projektoren på en side væg i biografen.)
http://www.av-connection.dk/?PGr=1142&ML=549

Vision Frame Original Lærred (Greyline) med Veltex afmaskning (LÆKKERT)
http://www.qualityscreen.dk/default.asp?Action=Det...

Supra 8.0M HDMI 1.3 cert. kabel High-End (iceblue) (han-han)
http://www.av-connection.dk/?PGr=576&ML=785

Det hele er yderst velholdt, filter renset hver 200 time, har totalt kørt lidt over 1500 timer.
Du får en faktura på det hele, med dit navn på og et års garanti.

Kan ses i funktion i denne uge (farum), org. emb. medfølger til projektor (skal bruges ved evt. rep.).

Mit prisforslag er 17500kr (incl. moms). da du får den med helt ny pære installeret (værdi 3000kr)
Gravatar #2 - zin
17. aug. 2009 14:50
Må man spørge, hvorfor du sælger denne skat? :-)
Gravatar #3 - iphase
17. aug. 2009 20:47
Det er ikke bare en skat, men mit hellige tempel der bliver revet ned pga. flytning til mindre lejlighed.
Jeg har haft 1500 dejlige afslappende og omverdensfrie timer i mit tempel af underholdning.
Havde faktisk special bygget et rum kun til dette med suveren lyd (den beholder jeg) og hygge.
Men min nye lejlighed er en egoist bolig, så der kan ikek laves extra rum til dette, og stuen er det første man træder ind i, så den vil jeg ikke fylde til med lyddæmpende måtter, og terminator plakater ;)
Der er jo stuk og bindingsværk.
Så der bliver købt et LED tv i stedet.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
17. aug. 2009 20:48
Mangler: Sørgelig-rating
Gravatar #5 - iphase
17. aug. 2009 20:52
Dobbelt sørgelig... :(
Gravatar #6 - XorpiZ
18. aug. 2009 06:18
Ak.. havde man dog bare 17,5k til at bruge på det her (og en passende stue at hænge den op i) :(
Gravatar #7 - iphase
18. aug. 2009 11:50
Der må være nogen der har lidt penge og plads til at byde på dette fine isenkram?
Vil hade at skulle have det liggende i kasser uden at kunne bruge det...
Gravatar #8 - Jakob Jakobsen
18. aug. 2009 12:42
Er ked af at sige det, men priserne er altså faldet en del siden du købte det.
Gravatar #9 - zin
18. aug. 2009 12:50
Jeg har råd, men ikke plads. :-)
Gravatar #10 - qed
18. aug. 2009 12:51
Jeg har plads, men ikke råd. Hvis vi går sammen, kan du betale det, mens det kan hænge hos mig :)
Gravatar #11 - iphase
18. aug. 2009 15:56
Dit soveværelse kan sagtens bære at have et lærred for enden af sengen :D
Jeg overvejede det til mit nye, men det er L formet, så det bliver lidt kedeligt at skulle have et spejl i hjørnet ;)

Det lyder som en god plan, jeg er frisk på at skrive jer begge på fakturaen ;)
Gravatar #12 - iphase
18. aug. 2009 16:04
Jeg har foreslået en pris, ikke fastsat den.
Og jeg har taget mine udregninger i de nuværende priser og slået 25% af ca.
DVS. for kun 2000kr mere end hvad en ny projektor koster, får du her en som har helt ny pære (dvs. den er så god som ny), og et anmelderost lærred, samt highend kabel og kvalitets ophæng. som ligger på 7000kr.

Og som sagt så er prisen blot et forslag, da jeg ved at det ikke dur til en skid at sætte en fast pris når noget skal sælges i dette forum....

Og det bliver ikke solgt sort som alt andet herinde.
Jeg smider 25% i hoved på skattefar, og leverer en garanti.
Så jeg er ude i en 50% afskrivning.
Syntes ikke det er urimeligt for en hjemmebio af den kvalitet.
Gravatar #13 - 2xmy
20. aug. 2009 14:16
Fedt tilbud - ville passe godt i det hus, som jeg går og kigger på men heller ikke har råd til :)

IPhase (12) skrev:
Og det bliver ikke solgt sort som alt andet herinde.
Jeg smider 25% i hoved på skattefar, og leverer en garanti.

... umiddelbart tror jeg der er noget du har misforstået. Hvis du køber noget privat, uden at have planer om videresalg, behøver du ikke betale hverken skat eller moms, når du sælger det igen.

Hvis du har købt det gennem dit firma og bruger det privat, er det selvf. skattesnyd. Og for ikke at være 2x skattesnyd, skal der korrekt nok en faktura på og penge i firmakassen når det sælges.

Gravatar #14 - iphase
22. aug. 2009 09:44
Tillykke med købet, jeg kan se den er solgt, så håber du fik det.
Du kan i øvrigt sagtens stille det krav at sælger skal købe projektoren af mig, for at du vil købe huset :D
Gravatar #15 - Norrah
22. aug. 2009 23:11
#14 Hvis projektoren kan gå alene så kunne jeg være intresseret! lærdet er for dyrt, da jeg kun har et budget på 25.000,- alt inklusiv lyd, projektor lærdede og receiver.

Skal lige regne lidt på det.
Samt kende størrelsen den projektere på kort afstand.
Gravatar #16 - Cutepuppy
23. aug. 2009 00:18
Iphase er nok den første jeg kender som ligefrem ønsker at betale for meget i skat :P

Du skal ikke betale skat af privat salg medmindre at det var noget du købte med videresalg for øje, da det var dit "tempel" lyder det ikke sådan ;)
Gravatar #17 - Woller
23. aug. 2009 05:13
hvorfor har man ikke 17500 når man skal bruge dem :( har 2 værelser det ville passe rigtig godt ind i :(
Gravatar #18 - 2xmy
27. aug. 2009 12:36
#14 gider du ikke svare på mit spørgsmål ang. moms og skat på dit salg?
Gravatar #19 - iphase
2. sep. 2009 06:49
Du har ikke stillet mig noget spørgsmål.
Blot beskrevet nogle regler for mig, som jeg godt kender.
Og længere er den vel ikke?

Varen er solgt.
Gravatar #20 - 2xmy
3. sep. 2009 19:41
#19 Du har jo sådan set også besvaret spørgsmålet, da du skriver at du godt kender reglerne. Når du så alligevel sælger den gennem firmaet, må det være fordi du har købt den gennem firmaet og derved gjort dig skyldig i skatteunddragelse.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login