mboost-dp1
S: Hjørnesofa i cognac-farvet læder
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har en meget lækker og velholdt hjørnesofa i læder som er cognac farvet. Der medfølger også en lækker lænestol i samme farve og læder.
Sofaen er en 2+3 (som det hedder i fagtermer). Der kan altså sidde 5-6 personer i den. Et gæt på målene er nok 4 m x 5 m cirka.
Den har brede, bløde armlæn og mørke ben. Den har et rundt hjørne.
Den kan deles i 3 dele ved transport, som nok skal gøres med trailer eller varevogn. Offentligt transport kan ikke anbefales, da forbindelserne i Holbæk er meget ringe.
Standen er flot, men brugt. Den er nok 10 år gammel, men ser mere ud som om den kun er 5 år. Der er ingen rynker eller revner. Hvis man har en lille fetish inden for læderfedt, ville en omgang nok gøre underværker. På sofaen altså..
Og, hvis man er interesseret kan der også følge et egetræsbord med hvide kakler med i handlen for 50 kr.
Det hele befinder sig i Holbæk, nordvest Sjælland.
Umiddelbart er det hele perfekt til en studerende som lige er flyttet hjemmefra og mangler nogle billige, gode møbler.
Prisen skal i ikke snydes for: 995 kr. med plads til forhandlinger!
Der kan også følge en skænk med (som er et fint ord for en reol med låger..) i samme farve som sofaen (lidt lysere) og med glaslåge i midten. Er ca. 3 meter langt, 1 meter høj og 40 cm dybt.
Meget velholdt
Pris: 350 ,-
Samlet pris for skænk, sofa, stol og bord: 1195 kr.! for 1200 kr. giver jeg en håndbajer til turen! Uden pant dog, selvfølgelig..
Jeg arbejder på at skaffe nogle fotos af det hele, men der kan godt lige gå lidt tid. Indtil da, byd løs som om i ikke havde andet at foretage jer i livet!
For yderlig information, skriv her i tråden eller på [email protected] eller sms 4252 9052. Du kan også skrive til mig på facebook hvis du er til den slags sjov og løjer.
NB: Alle mål er cirka mål efter hukommelsen.
NB #2: Til salg på flere fora, og giver derfor mig selv retten til alt!
Sofaen er en 2+3 (som det hedder i fagtermer). Der kan altså sidde 5-6 personer i den. Et gæt på målene er nok 4 m x 5 m cirka.
Den har brede, bløde armlæn og mørke ben. Den har et rundt hjørne.
Den kan deles i 3 dele ved transport, som nok skal gøres med trailer eller varevogn. Offentligt transport kan ikke anbefales, da forbindelserne i Holbæk er meget ringe.
Standen er flot, men brugt. Den er nok 10 år gammel, men ser mere ud som om den kun er 5 år. Der er ingen rynker eller revner. Hvis man har en lille fetish inden for læderfedt, ville en omgang nok gøre underværker. På sofaen altså..
Og, hvis man er interesseret kan der også følge et egetræsbord med hvide kakler med i handlen for 50 kr.
Det hele befinder sig i Holbæk, nordvest Sjælland.
Umiddelbart er det hele perfekt til en studerende som lige er flyttet hjemmefra og mangler nogle billige, gode møbler.
Prisen skal i ikke snydes for: 995 kr. med plads til forhandlinger!
Der kan også følge en skænk med (som er et fint ord for en reol med låger..) i samme farve som sofaen (lidt lysere) og med glaslåge i midten. Er ca. 3 meter langt, 1 meter høj og 40 cm dybt.
Meget velholdt
Pris: 350 ,-
Samlet pris for skænk, sofa, stol og bord: 1195 kr.! for 1200 kr. giver jeg en håndbajer til turen! Uden pant dog, selvfølgelig..
Jeg arbejder på at skaffe nogle fotos af det hele, men der kan godt lige gå lidt tid. Indtil da, byd løs som om i ikke havde andet at foretage jer i livet!
For yderlig information, skriv her i tråden eller på [email protected] eller sms 4252 9052. Du kan også skrive til mig på facebook hvis du er til den slags sjov og løjer.
NB: Alle mål er cirka mål efter hukommelsen.
NB #2: Til salg på flere fora, og giver derfor mig selv retten til alt!
Emil (2) skrev:Hvorfor ved jeg bare, at så snart der kommer et eller andet total fucked up til salg på newz.dk, så er det dig, der står bag.
Hvad er der fucked up ved en sofa? Alle skal bruge en sofa!
Emil (2) skrev:Må jeg henvise til dba.dk eller guloggratis.dk?
Nej tak!
Der er kommet et bud på 1.500 kr.
Regner med at afslutte auktionen tirsdag kl. 20.00.
Ved bud efter kl 19.00, forlænges auktionen med 30 minutter. Ved efterfølgende bud, forlænges med 10 minutter.
Alle ting skal senest være afhentede søndag d. 31.01.10
Regner med at afslutte auktionen tirsdag kl. 20.00.
Ved bud efter kl 19.00, forlænges auktionen med 30 minutter. Ved efterfølgende bud, forlænges med 10 minutter.
Alle ting skal senest være afhentede søndag d. 31.01.10
Her er desuden præcise mål på tingene:
Skænk: 2 meter bred, 0.6 m dyb, ca. 1 m. høj
Sofa: 3 meter på den lange side og ca. 2 meter på den korte side.
Der kommer billeder i aften.
Skænk: 2 meter bred, 0.6 m dyb, ca. 1 m. høj
Sofa: 3 meter på den lange side og ca. 2 meter på den korte side.
Der kommer billeder i aften.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.