mboost-dp1
S: iMac 20" med udstyr - Nu med specs
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Beklager den gamle tråd gik lidt i stå.
Nu har jeg fået informationerne på mac'en.
Det er en iMac v. 7.1
Altså:
20" 1680x1050 opløsning.
2,4Ghz Core 2 duo. (L2 4MB)
1Gb Ram 800 Mhz.
HD2600 256mb ram
Samt trådløs mus, og apple alu tastatur.
Der følger nogle 2.1 Bose højtalere med, i hvid. Yderligere kvalitet tror jeg ikke i kan trække ud af et mini jack stik, så det bliver næppe bedre.
Den befinder sig i århus Syd, og kan nok godt blive vist frem efter aftale.
Dog skal de siges at det er vores svenske udviklings konsulent som er ejeren, han er ofte på rejse, så det skal planlægges med forbehold om at alle dage ikke passer.
Dog er den af samme grund meget "let" brugt, og utroligt velholdt. :)
Vh.
Norrah
(Ps, kommer lige fra 2 uger, med omkring 160 timers arbejde i alt. Så giv mig lige til lidt oppe på dagen til at svare på eventuelle indlæg)
Nu har jeg fået informationerne på mac'en.
Det er en iMac v. 7.1
Altså:
20" 1680x1050 opløsning.
2,4Ghz Core 2 duo. (L2 4MB)
1Gb Ram 800 Mhz.
HD2600 256mb ram
Samt trådløs mus, og apple alu tastatur.
Der følger nogle 2.1 Bose højtalere med, i hvid. Yderligere kvalitet tror jeg ikke i kan trække ud af et mini jack stik, så det bliver næppe bedre.
Den befinder sig i århus Syd, og kan nok godt blive vist frem efter aftale.
Dog skal de siges at det er vores svenske udviklings konsulent som er ejeren, han er ofte på rejse, så det skal planlægges med forbehold om at alle dage ikke passer.
Dog er den af samme grund meget "let" brugt, og utroligt velholdt. :)
Vh.
Norrah
(Ps, kommer lige fra 2 uger, med omkring 160 timers arbejde i alt. Så giv mig lige til lidt oppe på dagen til at svare på eventuelle indlæg)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.