mboost-dp1

S: iphone 3G, 8GB, Sort

Gå til bund
Gravatar #1 - iphonedude
13. jul. 2009 12:02
Hi everybody !

Har en iphone 3G, 8GB, Sort til salg, min vejl. pris er 3000 kr, men er villig til at forhandle ;) den er knap ét år gammel og har ingen tydelige ridser i skærmen.. Bagcoveret er heller ikke særlig ridset og den har ingen slagmærker eller andet.. Den har aldrig været jailbreaket og er opdateret med den nyeste OS 3.0..

Hvis du er interesseret, har spørgsmål eller vil se billeder, så skriv her, eller på [email protected], eller 41 62 07 23..

Mvh
Per Fogh
iphonedude
Gravatar #2 - Bean
13. jul. 2009 12:39
Bare til info:
Det gør ikke telefonen dårlig hvis den har været jailbroken. Det kan sammenlignes med at installere linux på en harddisk der blev født med windows. :)

Kunne godt være interesseret, men 3k er lige overpris synes jeg. iPhonen som sådan er lang under 2k kroner værd. Det er Telia's abonnement der f*cker priser i vejret. :)
Gravatar #3 - iphonedude
13. jul. 2009 14:16
Ved godt det ikke er dårligt for en iphone at den har været jailbreaket, det var bare en bonus info ;D

Jeg er villig til at gå lidt ned i pris, men det bliver ikke meget længere end 2500,- hvad havde du tænkt dig at den skulle koste??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login