mboost-dp1
S: Koder: Xbox360, PS3, Wii og PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
2100 MicrosoftPoints 159,-
4200 MicrosoftPoints 285,-
12 mdr. Live Gold 265,-
2 mdr. W.o.W. 155,-
3.000 Wii Points 219,-
UK PSN-Card £50 - 350,-
US PSN-Card $ 20 - 159,-
US PSN-Card $ 50 - 299,-
US PSN-Card $100 - 550,-
US PSN-Card $150 - 799,-
Kan kontaktes:
Her
MSN: [email protected]
SMS: 512-512-88
4200 MicrosoftPoints 285,-
12 mdr. Live Gold 265,-
2 mdr. W.o.W. 155,-
3.000 Wii Points 219,-
UK PSN-Card £50 - 350,-
US PSN-Card $ 20 - 159,-
US PSN-Card $ 50 - 299,-
US PSN-Card $100 - 550,-
US PSN-Card $150 - 799,-
Kan kontaktes:
Her
MSN: [email protected]
SMS: 512-512-88
Uhh, 1000 kr., så sletter jeg gerne min bruger. Det er da en fair pris for no moar LinguaIgnota?
I kunne starte en indsamling?
I kunne starte en indsamling?
Kan ikke se hvad problemet er?!
Er dette ikke en salgssektion?!
Har jeg taget røven på nogen?!
Er mine priser for høje?!
Dette er min tråd, og derfor finder jeg det upassende at smække sådanne indlæg op i tråden!
Fordi nogle der måske har været brugere i flere år/måneder end mig, betyder det så at de/i er "over-mennesker?
Prøv lige at være seriøse ikke! Ellers hold jer væk fra MIN tråd
Tak!
Er dette ikke en salgssektion?!
Har jeg taget røven på nogen?!
Er mine priser for høje?!
Dette er min tråd, og derfor finder jeg det upassende at smække sådanne indlæg op i tråden!
Fordi nogle der måske har været brugere i flere år/måneder end mig, betyder det så at de/i er "over-mennesker?
Prøv lige at være seriøse ikke! Ellers hold jer væk fra MIN tråd
Tak!
...Nej gamereactor er ikke mere seriøs. Gamereactor er bare børn der ikke forstår at REKLAMER SKAL I BANNERE! ikke i forum tråde...
Must uddybes...
Jakob Jakobsen (9) skrev:Det var sgu dejligt med en perfekt tilberedt steak!
Must uddybes...
Luxus (6) skrev:Kan ikke se hvad problemet er?!
Du forsøger at drive en virksomhed, ved at nasse på et gratis forum, der er drevet af reklameindtægter. Så biks et banner sammen og kontakt newzmedia.
Woller (11) skrev:#10: Luxus skrev:Holder mig væk fra tråden her til en moderator har været inde over.
Selv Gamereactor er mere seriøs...siger ikke så lidt.
Tråden her er en salgstråd, og ikke et debat indlæg.
Viser bare hvor lidt du ved om dette forum.
newz.dk - stedet uden mods :D
Må jeg tilstå ja, og det kommer bag på mig hvor meget det minder om det vilde vesten.
SlettetBruger (12) skrev:...Nej gamereactor er ikke mere seriøs. Gamereactor er bare børn der ikke forstår at REKLAMER SKAL I BANNERE! ikke i forum tråde...
Kan jeg kun give dig ret i, og har eller ej besøgt det i over 1 år netop pga. af det.
Dreadnought (13) skrev:Du forsøger at drive en virksomhed, ved at nasse på et gratis forum, der er drevet af reklameindtægter. Så biks et banner sammen og kontakt newzmedia.
Nasse er sgu et stærkt udtryk!
Er vel det der skal til for ikke at blive spammet unødigt.
Luxus (14) skrev:Woller (11) skrev:#10: Luxus skrev:Holder mig væk fra tråden her til en moderator har været inde over.
Selv Gamereactor er mere seriøs...siger ikke så lidt.
Tråden her er en salgstråd, og ikke et debat indlæg.
Viser bare hvor lidt du ved om dette forum.
newz.dk - stedet uden mods :D
Må jeg tilstå ja, og det kommer bag på mig hvor meget det minder om det vilde vesten.SlettetBruger (12) skrev:...Nej gamereactor er ikke mere seriøs. Gamereactor er bare børn der ikke forstår at REKLAMER SKAL I BANNERE! ikke i forum tråde...
Kan jeg kun give dig ret i, og har eller ej besøgt det i over 1 år netop pga. af det.
Nasse er sgu et stærkt udtryk!
Hej,
Du er en idiot!
Luxus (14) skrev:Nasse er sgu et stærkt udtryk!
Hvad fuck vil du så kalde det du laver? Køb nu bare det banner - så kan du også kalde det DIT banner.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.