mboost-dp1
S: Kraftig Gamer PC (GTX 275, AMD 945 X4 3, ghz, 6 gig RAM) Pris: 8.000
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey
Jeg sætter min gaming pc til salg
Specs:
CPU: AMD X4 945 3.0 Ghz
Graffikkort: GTX 275 1GB
Bundkort: Asus M4A79 DELUXE
RAM: 6 Gb DDR2 ( Det er muligt at få 8 Gb)
Strømforsyning: 850 Watt CoolerMaster
Kabinet: Thermaltake Xaser Tower
Andre ting der er inkluderet: Kortlæser, regulering til hastigheden op blæserne, blå neonrør, 7 blæsere. og optiskdrev (DVD/CD)
Pris: 8.000
Hvis du er interesseret kan en HDD på 500Gb, mus, tastatur eller skærm blive inkluderet. Det vil selvfølgelig presse prisen op :)
Skriv hvis du er interesseret!
Phil513
Jeg sætter min gaming pc til salg
Specs:
CPU: AMD X4 945 3.0 Ghz
Graffikkort: GTX 275 1GB
Bundkort: Asus M4A79 DELUXE
RAM: 6 Gb DDR2 ( Det er muligt at få 8 Gb)
Strømforsyning: 850 Watt CoolerMaster
Kabinet: Thermaltake Xaser Tower
Andre ting der er inkluderet: Kortlæser, regulering til hastigheden op blæserne, blå neonrør, 7 blæsere. og optiskdrev (DVD/CD)
Pris: 8.000
Hvis du er interesseret kan en HDD på 500Gb, mus, tastatur eller skærm blive inkluderet. Det vil selvfølgelig presse prisen op :)
Skriv hvis du er interesseret!
Phil513
Okay, det skal dog siges at denne pc er samlet selv, alle kabler er blevet ordnet så det ikke roder og alt i alt er dette et stykke håndværk.
Og!!!
Når jeg skriver 8.000 ved jeg udmærket godt at jeg ikke vil få 8.000 men at jeg sikker ville komme til at prutte om prisen!
Så tak Xorpiz :)
Og!!!
Når jeg skriver 8.000 ved jeg udmærket godt at jeg ikke vil få 8.000 men at jeg sikker ville komme til at prutte om prisen!
Så tak Xorpiz :)
Vi her på newz er nok de sværeste at sælge dyrt hardware til
...Det lykkedes mig dog at sælge nogen medion højtalere pakket ind i Dali kabinet engang
...Det lykkedes mig dog at sælge nogen medion højtalere pakket ind i Dali kabinet engang
phil513 (1) skrev:7 blæsere
Kan også huske da min nevø, som 10 årig, synes det var fedt med så mange blæsere som muligt... så fyldte han 11.
Hej alle sammen!
hvis den er så 'overprized' hvad ville så være et godt bud?
Og jo det er måske en casual gamer, men da jeg købte componenterne 1år tilbage var det en 'Kraftig gamer PC'. I ved hvordan en CPU kan gå fra at være en kraftig gamer CPU til en helt almindig desktop egnet fra dag til dag.
Hvis i skulle presse prisen til hvad i ville syntes der var lige omkring
max hvad skulle det så være?
OG det skal siges at jeg ikke er en erfaren sælger så priser forskellige på hardware og lign. er ikke mit bedste punkt.
men ellers tak for al kritikken :)
Og jo det er måske en casual gamer, men da jeg købte componenterne 1år tilbage var det en 'Kraftig gamer PC'. I ved hvordan en CPU kan gå fra at være en kraftig gamer CPU til en helt almindig desktop egnet fra dag til dag.
Hvis i skulle presse prisen til hvad i ville syntes der var lige omkring
max hvad skulle det så være?
OG det skal siges at jeg ikke er en erfaren sælger så priser forskellige på hardware og lign. er ikke mit bedste punkt.
men ellers tak for al kritikken :)
phil513 (19) skrev:Så det er ikke noget lav-kvali RAM.
En volvo fra 80'erne er heller ikke lav kvali :P
Konsensus er at du burde prøve på et andet forum, med mere naive brugere.
Gamereacter måske, men der er også en pc haj der der sikkert påpejer det. men større chancer for sucess end her :)
Og send et billede med :) børn går meget op i Bling
phil513 (15) skrev:Hej alle sammen!
Bollocks for et år siden var det stadig en mainstream gamer PC.
For et år siden købte jeg en i7 / GTX285...se det var en kraftig gamer PC...for et år siden.
GTX275 har aldrig været highend, det er et mainstream kort.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.