mboost-dp1
s: macbook mc240
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey.
Efter jeg har købt min macbook i januar har jeg brugt den ca. 4-5 gange. så vælger derfor nu at sælge den igen da jeg ikke for brugt den nok desværre.
Den har kun været brugt i hjemmet. Og ikke til andet end at surfe på nettet. og har så prøvet at koble den til mit kamera og få billederne overført med det samme når de blev taget. og det virker helt som det skal.
Den står helt som ny. Org. emballage og kvittering haves. den er som sagt købt i januar til 5999.- så der er næsten stadig 2 års garanti.
[color=#BF0000]Startpris er på 4500.-[/color] men bud er altid velkomne.
Her kommer der lige lidt kedelig fakta.
Intel Core 2 Duo processor (2,13 GHz) 1066 MHz FSB
13,3" LCD skærm på 1280 x 800 pixels
160 GB SATA harddisk
2 GB DDR2 RAM (kan opgraderes til 4)
SuperDrive (DVD-brænder)
100/1000 LAN, trådløst netkort (g/n) og Bluetooth
NVIDIA GeForce 9400M MB med 256 MB delt
Webkamera, USB- og FireWire-porte
Optisk lydudgang, Mini-DVI ud
Der har ikke været installeret andet end lightroom, aperture og canon utility på den. Den køre alle programmerne perfekt.
Billeder kan mailes hvis der er nogen som ønsker at se billeder.
Jeg forbeholder mig retten til at sælge til den jeg vælger, og ikke nødvendigvis den højest eller først bydende.
Den kan afprøves/ses/røres ved i Rødovre.
Efter jeg har købt min macbook i januar har jeg brugt den ca. 4-5 gange. så vælger derfor nu at sælge den igen da jeg ikke for brugt den nok desværre.
Den har kun været brugt i hjemmet. Og ikke til andet end at surfe på nettet. og har så prøvet at koble den til mit kamera og få billederne overført med det samme når de blev taget. og det virker helt som det skal.
Den står helt som ny. Org. emballage og kvittering haves. den er som sagt købt i januar til 5999.- så der er næsten stadig 2 års garanti.
[color=#BF0000]Startpris er på 4500.-[/color] men bud er altid velkomne.
Her kommer der lige lidt kedelig fakta.
Intel Core 2 Duo processor (2,13 GHz) 1066 MHz FSB
13,3" LCD skærm på 1280 x 800 pixels
160 GB SATA harddisk
2 GB DDR2 RAM (kan opgraderes til 4)
SuperDrive (DVD-brænder)
100/1000 LAN, trådløst netkort (g/n) og Bluetooth
NVIDIA GeForce 9400M MB med 256 MB delt
Webkamera, USB- og FireWire-porte
Optisk lydudgang, Mini-DVI ud
Der har ikke været installeret andet end lightroom, aperture og canon utility på den. Den køre alle programmerne perfekt.
Billeder kan mailes hvis der er nogen som ønsker at se billeder.
Jeg forbeholder mig retten til at sælge til den jeg vælger, og ikke nødvendigvis den højest eller først bydende.
Den kan afprøves/ses/røres ved i Rødovre.
#3 My bad, troede at alle macbooks, startede med MAxxxx, men det er så kun de nye modeller.. :)
#4 Buuh! Nooooooob!
on topic: Tror det er den mest realistisk pris jeg nogensinde har set på noget hardware til salg på indernettet.
on topic: Tror det er den mest realistisk pris jeg nogensinde har set på noget hardware til salg på indernettet.
suzipc79 (14) skrev:Ville være glad for et præcist svar:-)
Med mindre sælger har installeret Windows som bootcamp eller VMware, så er det OS X 10.5 (Leopard) eller OS X 10.6 (Snow Leopard)... Hvis du ikke kender til OS X, så ville jeg nok overveje at købe en computer... I hvert fald bør nu nok lige undersøge hvad det er for noget..
Hmmm... var faktisk bare interesset i et svar fra sælger om hvilket styresystem der var, da jeg syntes det er væsentligt for prisen.
jeg er bekendt med OS X da jeg har en gammel MAC, men søger efter en ny, så please behøver ikke flere fifs eller andre hentydninger til at jeg burder købe en computer:-)
jeg er bekendt med OS X da jeg har en gammel MAC, men søger efter en ny, så please behøver ikke flere fifs eller andre hentydninger til at jeg burder købe en computer:-)
suzipc79 (17) skrev:Hmmm... var faktisk bare interesset i et svar fra sælger om hvilket styresystem der var, da jeg syntes det er væsentligt for prisen.
Hvis det virkelig er så stort et problem, så kan du altid tilbyde ham x - 200 kroner (hvor x er dit oprindelige tilbud), da det ikke koster mere end 200 kroner at købe opgraderingen til 10.5, så du får 10.6.
Sværere er det jo ikke... :)
#19 OS X Tiger? OS X Leopard? OS X Snow Leopard? OS X Cheeta? OS X Jaguar? OS X Puma?
Ret dårligt svar...
Ret dårligt svar...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.