mboost-dp1
S: Mini Cooper 2006
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg er nu blevet noedt til at saelge mit kaereste eje, nemlig min Mini Cooper fra November 2006, den har gaaet 63.000 km, har lige faaet skiftet kardanaksel pga slidtage og saa har den os lige faaet et fuldt 60.000 km service. Den har 17" Mini Cooper S faelge med nye daek. Diverse John Cooper Works udstyr. Motoren er en 1.6 liters 116 hk og 0-100 er overstaaet paa cirka 9 sekunder :)
Det er en utrolig sjov bil, specielt paa snoede landeveje hvor den virkelig ligger godt i svingende.
Nypris i 2006 var 305.000 og jeg vil gerne have 160.000, jeg er dog til at handle med ved en hurtig handel :) link til bilgalleri i min signatur. Det skal dog siges at den har faaet malet sorte cooper striber paa koelerhjelmen og faaet sorte spejle istedet for Union Jack!
Edit: Jeg er tilbage i Danmark fra d. 14-17 hvor jeg vil befinde mig i hvidovre og paa vesterbro, hvis nogen skulle vaere interesseret i at kigge naermere paa monsteret
Det er en utrolig sjov bil, specielt paa snoede landeveje hvor den virkelig ligger godt i svingende.
Nypris i 2006 var 305.000 og jeg vil gerne have 160.000, jeg er dog til at handle med ved en hurtig handel :) link til bilgalleri i min signatur. Det skal dog siges at den har faaet malet sorte cooper striber paa koelerhjelmen og faaet sorte spejle istedet for Union Jack!
Edit: Jeg er tilbage i Danmark fra d. 14-17 hvor jeg vil befinde mig i hvidovre og paa vesterbro, hvis nogen skulle vaere interesseret i at kigge naermere paa monsteret
#12 Det har min dejlige veninde hustlet og smidt ind i hendes lejlighed indtil jeg kommer tilbage, sammen med størstedelen af mine møbler faktisk.
Well bilen blev solgt til 140.000 kr og i næste uge køber jeg en Golf R32 eller en Mini Cooper S i dubai til 90.000 kr :) winwin!
Well bilen blev solgt til 140.000 kr og i næste uge køber jeg en Golf R32 eller en Mini Cooper S i dubai til 90.000 kr :) winwin!
#17 Nu var planen jo at den skulle med hjem til Danmark igen :)
Udover det har jeg koebt en Mini Cooper S til 63.000 dkk som jeg skal hente om et par timer. Da jeg havde lidt overskud fra salget af min tidligere bil har jeg ogsaa koebt et tuningskit til bilen saa den faar 210 hk.
Udover det har jeg koebt en Mini Cooper S til 63.000 dkk som jeg skal hente om et par timer. Da jeg havde lidt overskud fra salget af min tidligere bil har jeg ogsaa koebt et tuningskit til bilen saa den faar 210 hk.
#21 hehe, yep, den gør nas, kender en tysker, der fik en opfordring på at betale afgift på sin a4. Den fik han solgt.
#19, nu er der heldigvis ikke saa mange paa gaaben hernede, og mange steder er der ikke engang fortov. Men hvis du koerer en over hernede skal du betale 300.000 dkk i bloodmoney til familien, det daekker forsikringen dog 90% af, hvis man har kasko hvilket jeg har.
I et trafikuheld med to eller flere biler indvoldveret faar man en boede, kun hvis skylden bliver tildelt dig 100% skal du betale bloodmoney til afdoedes familie. Dette afgoeres i en retsal.
#21 Nu har jeg sikret mig at jeg har raad til at betale afgiften paa bilen naar den skal til Danmark, selvfoelgelig kommer til at goere lidt ondt, men tror ikke jeg bliver skuffet :)
I et trafikuheld med to eller flere biler indvoldveret faar man en boede, kun hvis skylden bliver tildelt dig 100% skal du betale bloodmoney til afdoedes familie. Dette afgoeres i en retsal.
#21 Nu har jeg sikret mig at jeg har raad til at betale afgiften paa bilen naar den skal til Danmark, selvfoelgelig kommer til at goere lidt ondt, men tror ikke jeg bliver skuffet :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.