mboost-dp1
S: Rabatkupon til Louis Nielsen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Haha, er du seriøs? Du FÅR sådan en kupon når du køber briller hos dem - Spørger du dem efter rabat, er de til at handle med.
Søg efter "louis nielsen" og "rabatkupon", og du får et par hits med folk der tidligere har solgt, eller har prøvet på at sælge en lignende kupon.
Der er åbenbart sidste brugsdato på disse kuponer, så denne burde du nok oplyse også?
Den sælges også her, og noget kunne tyde på at din mor prøvede at sælge den kupon du fik med dine briller i 2007 :-)
Der er åbenbart sidste brugsdato på disse kuponer, så denne burde du nok oplyse også?
Den sælges også her, og noget kunne tyde på at din mor prøvede at sælge den kupon du fik med dine briller i 2007 :-)
DiZaster (5) skrev:Søg efter "louis nielsen" og "rabatkupon", og du får et par hits med folk der tidligere har solgt, eller har prøvet på at sælge en lignende kupon.
Interessant fodarbejde, men mon Mikkel er Mikkel? For Mikkel er enten Mikkel, der får briller af sin mor, eller Mikkel, der er PhD-studerende.
Derfor, er Mikkel Mikkel, eller er Mikkel en anden Mikkel?
Nå, men så vil jeg da forsøge at skrive til Louis Nielsen og prøve at forklare dem, at jeg har hørt om de her superfancy rabatkuponer, som jeg enormt gerne vil have fingrene i, fordi jeg tilfældigvis står og er komplet ude af stand til at se noget som helst.
Jeg bliver mildt overrasket, hvis de ikke tilbyder at sende mig én, når nu alternativet er, at jeg ikke handler i deres butik. - Og så vil jeg love jer, at den bliver sat til salg for 750 kr.
Så ku' I rigtig nok spare 250 kr., hva', møgdyr.
Jeg bliver mildt overrasket, hvis de ikke tilbyder at sende mig én, når nu alternativet er, at jeg ikke handler i deres butik. - Og så vil jeg love jer, at den bliver sat til salg for 750 kr.
Så ku' I rigtig nok spare 250 kr., hva', møgdyr.
vandfarve (6) skrev:Interessant fodarbejde, men mon Mikkel er Mikkel? For Mikkel er enten Mikkel, der får briller af sin mor, eller Mikkel, der er PhD-studerende.
Derfor, er Mikkel Mikkel, eller er Mikkel en anden Mikkel?
Måske er Mikkel PhD studerende, OG får briller af sin mor, samtidigt med at han dater hendes veninde?
Der er i øvrigt et par stykker til salg på DBA af en fyr fra Brøndby.
1. Personligt synes jeg ikke at de 200 kr man sparer er besværet værd.
2. Det er noget du har fået i forbindelse med et køb du ville have gjort dig ligemeget hvad. Derfor synes jeg det er en anelse plat at forsøge at sælge det for 800 kr.
1. Personligt synes jeg ikke at de 200 kr man sparer er besværet værd.
2. Det er noget du har fået i forbindelse med et køb du ville have gjort dig ligemeget hvad. Derfor synes jeg det er en anelse plat at forsøge at sælge det for 800 kr.
Mozez (13) skrev:#12
Punkt 1 er jeg indforstået med, men det er jo op til den enkelte. jeg kan dog ikke forstå hvorfor det er plat; det er jo en reel besparelse man får, men selvfølgelig kan man diskutere om den er stor nok.
Og besparelsen er IKKE stor nok..
End of discussion..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.