mboost-dp1
S: Wii Component kabler (uåbnet)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg købte det i sin tid for at få den maksimale billedkvalitet ud af min wii, da det skulle se en god del bedre ud på HD fladskærme end den medfølgende composite forbindelse. Jeg fik dog solgt min wii inden jeg nogensinde fik et HDTV.
Det er det officielle Component kabel fra Nintendo som det ses her: http://www.coolshop.dk/catalog/product/51909-ninte...
Jeg sælger det til næsten hver en pris, det skal bare ud nu da jeg ikke bruger det.
Det er det officielle Component kabel fra Nintendo som det ses her: http://www.coolshop.dk/catalog/product/51909-ninte...
Jeg sælger det til næsten hver en pris, det skal bare ud nu da jeg ikke bruger det.
Drenge, hvis i nu står og mangler et component kabel (og det ikke er akut), så bliver det vist ikke meget billigere end:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4373
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4373
#8
Det er ikke originalt og første og sidste gang jeg købte noget hos DealExtreme kom det aldrig frem, men de trak stadig beløbet fra min konto. Skrev til dem, og de har aldrig svaret.
Det er ikke originalt og første og sidste gang jeg købte noget hos DealExtreme kom det aldrig frem, men de trak stadig beløbet fra min konto. Skrev til dem, og de har aldrig svaret.
#10
Jeg gad ikke rigtig bruge mere tid på det, da det drejede sig omkring 35 kr., men derfor gider jeg selvfølgelig ikke handle der igen.
Jeg gad ikke rigtig bruge mere tid på det, da det drejede sig omkring 35 kr., men derfor gider jeg selvfølgelig ikke handle der igen.
#11
Det kan da aldrig være andre end deres skyld. Det er deres ansvar, at jeg modtager min vare.
Når jeg så gør opmærksom på, at jeg ikke har modtaget den, så er det da også deres skyld, at de blot ignorerer min henvendelse. Hvis de ikke gider svare på min første henvendelse, hvorfor skulle de så gide svare på de efterfølgende?
At jeg så skulle gå til PayPal for at få mine penge gør da heller ikke DX til en dejlig butik?
Det kan da aldrig være andre end deres skyld. Det er deres ansvar, at jeg modtager min vare.
Når jeg så gør opmærksom på, at jeg ikke har modtaget den, så er det da også deres skyld, at de blot ignorerer min henvendelse. Hvis de ikke gider svare på min første henvendelse, hvorfor skulle de så gide svare på de efterfølgende?
At jeg så skulle gå til PayPal for at få mine penge gør da heller ikke DX til en dejlig butik?
Sendt! Jeg dog dummet mig lidt på posthuset og sendt den alt for dyrt...
Vi holder selvfølgelig bare fast i de 140 kr. som aftalt, bare lidt surt at jeg ikke tænkte mig om og sendte den som brev >_<
Vi holder selvfølgelig bare fast i de 140 kr. som aftalt, bare lidt surt at jeg ikke tænkte mig om og sendte den som brev >_<
#14
Jo, hvis du kun har prøvet en gang kan beskeden jo være gået tabt.
Jeg har handlet over 100 gange hos DX. Har haft kontakt med dem 3-4 gange uden problemer, de har svaret pr. email inden for et døgn. Jeg har endda haft kontakt via webcam til en sød lille asiat da vi var gået lidt forkert af hinanden (de er ikke altid lige gode til engelsk).
De par gange jeg skulle have penge tilbage på grund af udgået vare, er det sket inden for en uge.
Jo, hvis du kun har prøvet en gang kan beskeden jo være gået tabt.
Jeg har handlet over 100 gange hos DX. Har haft kontakt med dem 3-4 gange uden problemer, de har svaret pr. email inden for et døgn. Jeg har endda haft kontakt via webcam til en sød lille asiat da vi var gået lidt forkert af hinanden (de er ikke altid lige gode til engelsk).
De par gange jeg skulle have penge tilbage på grund af udgået vare, er det sket inden for en uge.
#16
Nej, det kan da kun være deres skyld at de har mistet Gunman som kunde pga. en for dårlig kundeservice. At du har fået noget cyber der gør at du mener du skal forsvare dem er dit valg, ligesom det er hans valg ikke at handle der mere, skrive flere mails til dem og nævne for andre hvordan han er blevet behandlet hos dem som kunde.
Nej, det kan da kun være deres skyld at de har mistet Gunman som kunde pga. en for dårlig kundeservice. At du har fået noget cyber der gør at du mener du skal forsvare dem er dit valg, ligesom det er hans valg ikke at handle der mere, skrive flere mails til dem og nævne for andre hvordan han er blevet behandlet hos dem som kunde.
Plimmer (17) skrev:Nej, det kan da kun være deres skyld at de har mistet Gunman som kunde pga. en for dårlig kundeservice.
Jeg har ikke set noget bevis for at han har fået en dårlig kundeservice, der er mange ting der kan være gået galt som ikke er deres skyld. Hvis han havde gjort noget seriøst for at have fået sine penge igen og han ikke havde gjort det, så ville jeg dog give dig ret.
Jeg ved bare at mange af mine kammerater og jeg har fået udmærket kundeservice.
Et eksempel er at jeg rykkede for en vare som ikke var kommet frem, værdi ca. 70Kr.
2 dage efter har de så sendt en ny. efter endnu et par dage modtager jeg den oprindelige, som PestDK åbenbart havde smidt i et hjørne. En uge senere modtager jeg den eftersendte og kontakter så DX, men får at vide at jeg bare skal beholde begge pakker kvit og frit.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.