mboost-dp1

S: Wii Component kabler (uåbnet)

Gå til bund
Gravatar #1 - Fnantier
24. apr. 2010 23:54
Jeg købte det i sin tid for at få den maksimale billedkvalitet ud af min wii, da det skulle se en god del bedre ud på HD fladskærme end den medfølgende composite forbindelse. Jeg fik dog solgt min wii inden jeg nogensinde fik et HDTV.

Det er det officielle Component kabel fra Nintendo som det ses her: http://www.coolshop.dk/catalog/product/51909-ninte...

Jeg sælger det til næsten hver en pris, det skal bare ud nu da jeg ikke bruger det.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
25. apr. 2010 00:10
Hvis du er frisk på at sende dem til Århus, så er jeg interesseret som køber.
Gravatar #3 - stargate
25. apr. 2010 07:33
Hvor bor du henne ? jeg ville da gerne købe det
Gravatar #4 - Fnantier
25. apr. 2010 08:39
Jeg bor forresten i Kgs. Lyngby, studerer ved Østerbro. Har fået et bud på 100 kr. inkl. fragt (hvis pris jeg ikke helt kender, men omkring 40 kr. måske da det skal sendes som pakke)
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
25. apr. 2010 09:18
Så byder jeg 140 kr. inkl. fragt.
Gravatar #6 - Fnantier
26. apr. 2010 11:54
Så er det din hvis du vil. Hvordan kontakter jeg dig?
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
26. apr. 2010 17:07
Har sendt en PM
Gravatar #8 - Corholio
26. apr. 2010 19:37
Drenge, hvis i nu står og mangler et component kabel (og det ikke er akut), så bliver det vist ikke meget billigere end:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4373
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
26. apr. 2010 19:39

Det er ikke originalt og første og sidste gang jeg købte noget hos DealExtreme kom det aldrig frem, men de trak stadig beløbet fra min konto. Skrev til dem, og de har aldrig svaret.
Gravatar #10 - apkat
27. apr. 2010 09:03
The-Lone-Gunman (9) skrev:

Det er ikke originalt og første og sidste gang jeg købte noget hos DealExtreme kom det aldrig frem, men de trak stadig beløbet fra min konto. Skrev til dem, og de har aldrig svaret.

Så skriver man igen? eller kontakter PayPal?..
Gravatar #11 - The-Lone-Gunman
27. apr. 2010 09:11

Jeg gad ikke rigtig bruge mere tid på det, da det drejede sig omkring 35 kr., men derfor gider jeg selvfølgelig ikke handle der igen.
Gravatar #12 - DanaKaZ
27. apr. 2010 09:25
Lige en kommentar, for mig gjorde det en stor forskel at få component kabler til min wii, så på trods af at Wii'ens grafik ikke er toppen af poppen, så er det en mærkbar forbedring.
Gravatar #13 - apkat
27. apr. 2010 09:52
#11 – fair nok men så skal du da ikke flame den dejlige butik til DX. Så det jo din egen skyld :D
Gravatar #14 - The-Lone-Gunman
27. apr. 2010 10:35

Det kan da aldrig være andre end deres skyld. Det er deres ansvar, at jeg modtager min vare.

Når jeg så gør opmærksom på, at jeg ikke har modtaget den, så er det da også deres skyld, at de blot ignorerer min henvendelse. Hvis de ikke gider svare på min første henvendelse, hvorfor skulle de så gide svare på de efterfølgende?

At jeg så skulle gå til PayPal for at få mine penge gør da heller ikke DX til en dejlig butik?
Gravatar #15 - Fnantier
27. apr. 2010 15:51
Sendt! Jeg dog dummet mig lidt på posthuset og sendt den alt for dyrt...

Vi holder selvfølgelig bare fast i de 140 kr. som aftalt, bare lidt surt at jeg ikke tænkte mig om og sendte den som brev >_<
Gravatar #16 - Jakob Jakobsen
27. apr. 2010 15:59

Jo, hvis du kun har prøvet en gang kan beskeden jo være gået tabt.

Jeg har handlet over 100 gange hos DX. Har haft kontakt med dem 3-4 gange uden problemer, de har svaret pr. email inden for et døgn. Jeg har endda haft kontakt via webcam til en sød lille asiat da vi var gået lidt forkert af hinanden (de er ikke altid lige gode til engelsk).
De par gange jeg skulle have penge tilbage på grund af udgået vare, er det sket inden for en uge.
Gravatar #17 - Plimmer
27. apr. 2010 17:57

Nej, det kan da kun være deres skyld at de har mistet Gunman som kunde pga. en for dårlig kundeservice. At du har fået noget cyber der gør at du mener du skal forsvare dem er dit valg, ligesom det er hans valg ikke at handle der mere, skrive flere mails til dem og nævne for andre hvordan han er blevet behandlet hos dem som kunde.
Gravatar #18 - Jakob Jakobsen
27. apr. 2010 19:50
Plimmer (17) skrev:
Nej, det kan da kun være deres skyld at de har mistet Gunman som kunde pga. en for dårlig kundeservice.

Jeg har ikke set noget bevis for at han har fået en dårlig kundeservice, der er mange ting der kan være gået galt som ikke er deres skyld. Hvis han havde gjort noget seriøst for at have fået sine penge igen og han ikke havde gjort det, så ville jeg dog give dig ret.

Jeg ved bare at mange af mine kammerater og jeg har fået udmærket kundeservice.

Et eksempel er at jeg rykkede for en vare som ikke var kommet frem, værdi ca. 70Kr.
2 dage efter har de så sendt en ny. efter endnu et par dage modtager jeg den oprindelige, som PestDK åbenbart havde smidt i et hjørne. En uge senere modtager jeg den eftersendte og kontakter så DX, men får at vide at jeg bare skal beholde begge pakker kvit og frit.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login