mboost-dp1
S: Windows XP account
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa.
Jeg ønsker at sælge min Windows XP account, jeg begyndte med at bruge den igen, men kørte desværre træt i det, så nu vil jeg sælge endnu en account ;)
På accounten finder man:
Custom baggrundsbillede af en fræk, halvnøgen dame!
Sindsyg sej pauseskærm, virkelig epic med heroic raid instances!
seje ikoner som forestille frække elementer fra en kvindekrop, level 80.
Der følger over 4000G! med på denne account!!!!!!111
Du får selvfølgelig retten til at skifte email på accounten, så du har retten over den.
Prisen er 1500,- og ikke mindre da jeg har solgt mindre accounts til den pris :)
Hvis du er interesseret i at se de installerede windows opdateringer, til de andre accounts, så ring!!!
OBS! du modtager først account info når jeg er blevet betalt, der er mulighed for face2face handel i København, ellers via bankoverførsel...
Mvh. Rasmus Andersen
(please kære newz brugere, lad nu være med at bitche sådan op over at folk sælger accounts her, hvis i ikke kan klare det så lad være med at kigge i trådene) :)
Jeg ønsker at sælge min Windows XP account, jeg begyndte med at bruge den igen, men kørte desværre træt i det, så nu vil jeg sælge endnu en account ;)
På accounten finder man:
Du får selvfølgelig retten til at skifte email på accounten, så du har retten over den.
Prisen er 1500,- og ikke mindre da jeg har solgt mindre accounts til den pris :)
Hvis du er interesseret i at se de installerede windows opdateringer, til de andre accounts, så ring!!!
OBS! du modtager først account info når jeg er blevet betalt, der er mulighed for face2face handel i København, ellers via bankoverførsel...
Mvh. Rasmus Andersen
(please kære newz brugere, lad nu være med at bitche sådan op over at folk sælger accounts her, hvis i ikke kan klare det så lad være med at kigge i trådene) :)
#2 i så fald så muler jeg ham. For vildt.
Eller som de berømte sidste ord som min mormor sagde til mig da de bar hende ind i ambulancen.
"Bare rolig, hvis de ikke opføre sig ordentligt, så får de Bank!"
Jeg er heller ikke sur over folk sælger deres account, syntes det er fedt de gerne vil havde venner igen.
Men handlen er stadig i en grå zone.
#1 hvad er 4000G?
Eller som de berømte sidste ord som min mormor sagde til mig da de bar hende ind i ambulancen.
"Bare rolig, hvis de ikke opføre sig ordentligt, så får de Bank!"
Jeg er heller ikke sur over folk sælger deres account, syntes det er fedt de gerne vil havde venner igen.
Men handlen er stadig i en grå zone.
#1 hvad er 4000G?
Norrah (3) skrev:#1 hvad er 4000G?
Her kan jeg kun henvise til bagsiden af Ingeniøren de sidste par uger (Lynch)!
Norrah (5) skrev:#4 suger din blæser med 4000G?
Something like that...
Sender lige admin en hilsen om din lille tråd, bare fordi du er snotdum i dit hovede skal du ikke udhænge folk, og bruge deres navn.
Sender lige admin en hilsen om din lille tråd, bare fordi du er snotdum i dit hovede skal du ikke udhænge folk, og bruge deres navn.
MiniatureZeus (1) skrev:Hejsa.
På accounten finder man:
Mvh. Rasmus Andersen
Hrandersen (9) skrev:Sender lige admin en hilsen om din lille tråd, bare fordi du er snotdum i dit hovede skal du ikke udhænge folk, og bruge deres navn.Hejsa.
På accounten finder man:
Mvh. Rasmus Andersen
HAHAHA DISREGARD THAT, I SUCK COCKS
holmen (16) skrev:Ja, hvor er den originale tråd?
http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-acc-saelges-1xl...
uha..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.
Mine normale reaktioner duer ikke til det her.
... og jeg så lige en Aston Martin DB9 Volante.
Så er lidt depri... over det ikke var min.
Så er næsten nød til at holde mig til det jeg ved, ellers går jeg bare i shock..
Derfor: "du spiller wow, hø hø. Du har ikke noget liv. Ergo kan vi ikke hænge dig ud i den forstand. Selvom man var ret god til at hænge de døde ud i middelalderen, specielt på mure, men dette er ikke facebook, og derfor ikke nogens mur."
Så er næsten nød til at holde mig til det jeg ved, ellers går jeg bare i shock..
Derfor: "du spiller wow, hø hø. Du har ikke noget liv. Ergo kan vi ikke hænge dig ud i den forstand. Selvom man var ret god til at hænge de døde ud i middelalderen, specielt på mure, men dette er ikke facebook, og derfor ikke nogens mur."
Norrah (19) skrev:uha..
Og du har lige bevist hvor lidt hjerne du egentligt har ;)
#21 Alt er vel relativt, så det eneste du kan udlede er at han mener min hjerne er mindre end sin. Hvilket jeg ikke helt ved hvordan jeg skal tage!
Fordi, heldigvis for mig så er det ikke mængden af hjerne der betyder noget. Tag bare inderne, de har meget små hjerner. Men deres gennemsnit IQ er højere end os i norden, med vores gigantiske mandlige hoveder!
Så når alt kommer til alt, hvordan skal jeg tage denne "konstatering" af mit udseende?
Kaldte han mig feminin eller hvad?
By the way! Hvorfor er det altid mig der kommer i fokus, når der en tåbelig bruger der bliver sur og forlader newz* fordi de siger noget dumt, og der så er en eller anden kløgtig bruger der i dette tilfælde er miniaturezeus** bruger lidt ironi til at gøre denne såkaldte bruger opmærksom på det!
Hvorfor blive sur, det er jo ikke sarkastisk... overhovedet!!!
*Kommer senere!
**Don't get used to it..!
Fordi, heldigvis for mig så er det ikke mængden af hjerne der betyder noget. Tag bare inderne, de har meget små hjerner. Men deres gennemsnit IQ er højere end os i norden, med vores gigantiske mandlige hoveder!
Så når alt kommer til alt, hvordan skal jeg tage denne "konstatering" af mit udseende?
Kaldte han mig feminin eller hvad?
By the way! Hvorfor er det altid mig der kommer i fokus, når der en tåbelig bruger der bliver sur og forlader newz* fordi de siger noget dumt, og der så er en eller anden kløgtig bruger der i dette tilfælde er miniaturezeus** bruger lidt ironi til at gøre denne såkaldte bruger opmærksom på det!
Hvorfor blive sur, det er jo ikke sarkastisk... overhovedet!!!
*Kommer senere!
**Don't get used to it..!
Personligt synes jeg den her stikker arto-tråden :)
Jeg sætter også gerne et par accounts på højkant, bl.a. en brugerkonto der kun har været brugt til at logge ind på mit medie-center med, bruger den ikke rigtig mere.
Så har jeg lidt løst ftp og shell-accs jeg heller ikke bruger.
Jeg sætter også gerne et par accounts på højkant, bl.a. en brugerkonto der kun har været brugt til at logge ind på mit medie-center med, bruger den ikke rigtig mere.
Så har jeg lidt løst ftp og shell-accs jeg heller ikke bruger.
#26 Nej åbentbart ikke, min mening er at det er lige så latterligt at lave denne tråd overhovedet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.