mboost-dp1

S: wow account

Gå til bund
Gravatar #1 - dklammers
13. apr. 2010 15:41
hey jeg kunne godt tænke mig og sælge min account på grund af jeg ikk har tid til og spille mere

her er lidt praktisk info om accounten:
class: druide
server: champers of aspect
faction: horde
level: 80
race: tauren
talent: resto/balance duel-specc
prof: mining max, jc max
mount: epic flight form
gear: gearscore 5200
gold: 100+

class: shaman
server: champers of aspect
faction: horde
level: 44
race: orc
talent: enhancement
prof: alcymist, herbalist
mount: epic mount
gear: har full hairloom item til enhancement gold: 400+
Gravatar #2 - dklammers
13. apr. 2010 15:42
jeg er fra københavn
foretrækker F2F handel
Gravatar #3 - terracide
13. apr. 2010 15:42
Er du dum, n00b?

Salg anmeldt til Blizzard...køb for egen risiko...
Gravatar #4 - D_V
13. apr. 2010 15:48
Damn må være ny rekord...

under 1 minut... nice terra !
Gravatar #5 - Elskov
13. apr. 2010 15:48
damn... flygt, dreng! before they hurt you!
Gravatar #6 - dklammers
13. apr. 2010 15:51
lol flygt fra hvad?
ham klovnen der?
Gravatar #7 - dklammers
13. apr. 2010 15:52
hey terracide lav dig en profil på hol(hardwareonline.dk) os der er massere af folk du kan spilde din tid på
Gravatar #8 - Mamad (moveax1ret)
13. apr. 2010 15:55
Er jeg den eneste der får lyst til at lave en wow konto og så løbe rundt og spamme med nyheder for nørder?
Gravatar #9 - mbw2001
13. apr. 2010 16:07
Guldkorn!
Gravatar #10 - Zombie Steve Jobs
13. apr. 2010 16:09
#8 please!!!
Gravatar #11 - dklammers
13. apr. 2010 16:13
lol jahh vis
så det bare om der er dem der spiller wow, eller den mentalt retaderede gut der gider fucke med dem
WHO THE LOSSER?????

terracide!!!!!!!!!!!
Gravatar #12 - Elskov
13. apr. 2010 16:15
dklammers (6) skrev:
lol flygt fra hvad?
ham klovnen der?

jebus. Prøv at finde andre tråde om salg af wow-acc's og se hvordan de plejer at udvikle sig xD

this is not the place.
Gravatar #13 - LinguaIgnota
13. apr. 2010 16:16
hej jeg vil gerne købe din account send mig en mail på [email protected] vh. niko
Gravatar #14 - vortex
13. apr. 2010 19:14
Har du hjulpet os så meget at du har reg din wow konto med den mail du lige har smidt op på HOL?

[email protected]
Gravatar #15 - apkat
13. apr. 2010 19:29
dklammers (11) skrev:
WHO THE LOSSER?????

Men hvem er the losser så?
Gravatar #16 - Imperial
13. apr. 2010 19:35
Hvad sker der for at alle render herind og sælger deres account. Fatter ikke hvorfor det LIGE PRÆCIS er her xD

* Googlede et par fraser omkring salg af wow account, og der kom et par enkelte hits fra Newz i top 5 og top 10 O.o
Gravatar #17 - Systran
13. apr. 2010 19:40
Tanghaar (10) skrev:
#8 please!!!

Hvad er det, de flipper sådan over? Især ham omkring 2.28, han lyder som en, der har sat sig lidt for hårdt på sine testikler.

Hvad er det, der er så vigtigt at tale om i Ventrilo siden han ikke kan tage en Duke Nukem-joke?

Eller er det bare mig, der aldrig har spillet andet end Tony Hawk og GTA? Evt. lidt online Modern Warfare...
Gravatar #18 - Imperial
13. apr. 2010 19:43
Systran (17) skrev:
Hvad er det, de flipper sådan over? Især ham omkring 2.28, han lyder som en, der har sat sig lidt for hårdt på sine testikler.

Hvad er det, der er så vigtigt at tale om i Ventrilo siden han ikke kan tage en Duke Nukem-joke?

Eller er det bare mig, der aldrig har spillet andet end Tony Hawk og GTA? Evt. lidt online Modern Warfare...

MMORPG...Serious business!
Gravatar #19 - Zombie Steve Jobs
13. apr. 2010 19:45
Bbbbbbbbbbbbballs of steeeel.
Gravatar #20 - Rasmus064
13. apr. 2010 19:46
Tanghaar (10) skrev:
#8 please!!!

Lyder som om hun begynder at græde til sidst (eller er det en han?)
Gravatar #21 - Barkane
13. apr. 2010 19:48
Rasmus064 (20) skrev:
Lyder som om hun begynder at græde til sidst (eller er det en han?)

Jeg tror "det" er en lille han :D
btw det ville være lækkert hvis wow-spillere får deres egen medicin ved at spamme dem med soundboards :D
Gravatar #22 - plazm
13. apr. 2010 19:49
Konsekvent bør vi på newz bare begynde at snakke om noget random stuff i de her tråde, slet ikke reagere på det ud over at terracide anmelder salget og vi andre så ignorere sælger. Jeg er personligt meget glad for de her wow salgs tråde, da der altid bliver taget gode emner op til diskussion kort tid efter !
Gravatar #23 - Jakob Jakobsen
13. apr. 2010 19:49
dklammers (11) skrev:

WHO THE LOSSER?????

Dig! (Hvis du altså mente loser, ellers passede det fint på Terra)

Hvis du havde været intelligent nok til at bruge 5 minutter på Newz.dk før du kom med dit spam, havde du nok opdaget at det nok er det dummeste sted at sælge WOW accounts.
Gravatar #24 - plazm
13. apr. 2010 19:53
Jakob Jakobsen (23) skrev:

Dig! (Hvis du altså mente loser, ellers passede det fint på Terra)

Hvis du havde været intelligent nok til at bruge 5 minutter på Newz.dk før du kom med dit spam, havde du nok opdaget at det nok er det dummeste sted at sælge WOW accounts.

Det har vi faktisk ingen tal der understøtter, nok kan vi bekræfte at folk får en fin sviner hvis de prøver på det, men vi ved faktisk ikke om det lykkes folk at sælge kontoerne over beskedsystemet :)
Gravatar #25 - Jakob Jakobsen
13. apr. 2010 19:59

Nu ved jeg ikke noget om de konti der bliver rapporteret herfra, men det er alment kendt at Blizzard sletter de konti der bliver sat til salg på de mere udbredte sider, hvis sælger er dum nok til at inkludere data nok til at identificere ham.
Så mon ikke der sker noget i en del af disse sager.
Gravatar #26 - KC
13. apr. 2010 21:01
dklammers (1) skrev:

gear: har full hairloom item til enhancement gold: 400+

Er det sådan noget frisør stuff? De er sku blevet meget brede i deres målgruppe.
Gravatar #27 - onetreehell
13. apr. 2010 21:43
"wow account sælges"-tråde må være newz.dks svar på off-topic tråde.

#duke nuekm kid
Jeg har godt oplevet det her på det sidste når jeg har spillet et eller andet spil over nettet. Jeg har mødt et par unge der har VIRKELIG kort lunte og går i _RAGE_ over det mindste. Det er så langt ude... Sådan tror jeg ikke det var i gamle dage. Ihvertfald ikke i bf42. Der var teamkills og den slags lidt "nej! nå... shit happens" for alle.
Gravatar #28 - mbw2001
13. apr. 2010 22:43
Jeg prøvede Heroes of Newerth som er noget DOTA standalone crap og har aldrig spillet DOTA, så forventede lidt flaming. Men blev alligevel overrasket da jeg blev mødt at sætningen: "You noob. I hope your mother dies soon!"...

Det er den sygeste flame jeg nogensinde har hørt...
Gravatar #29 - SnackAttack
14. apr. 2010 10:48
Hvad med at vi opretter et emne, der hedder "WoW account" - dem der poster de her beskeder, kan jo tydeligvis godt finde ud af at poste i køb/salg. Hvis de i stedet poster det i "WoW account", så kan man jo bare ignorere det emne og lade det agere skraldespand..
Gravatar #31 - plazm
14. apr. 2010 10:58
SnackAttack (29) skrev:
Hvad med at vi opretter et emne, der hedder "WoW account" - dem der poster de her beskeder, kan jo tydeligvis godt finde ud af at poste i køb/salg. Hvis de i stedet poster det i "WoW account", så kan man jo bare ignorere det emne og lade det agere skraldespand..

Det løser stadig ikke problematikken, det er jo ikke køb/salg folk har noget imod, det er det at folk hverken oplyser folk om risikoen ved at købe en konto eller hvad holdningen på newz's forum er til salg af WoW accounts.
Gravatar #32 - onetreehell
14. apr. 2010 16:14
Der burde, som nogen har sagt før, gå et x antal timer efter man har oprettet sin bruger til man må lave en ny tråd. Altså ikke post, men tråd.
Gravatar #33 - killacow
14. apr. 2010 22:36
Jeg er ikke fortaler for at folk skal sælge deres wow - account. Men de argumenter jeg ser i dette forum, er ikke korrekte.
Der står ikke, Blizzards Eula at man ikke må sælge sin account.
Dette er hvad der står:

You may permanently transfer all of your rights and obligations under the License Agreement to another by physically transferring the original media (e.g., the CD-ROM or DVD you purchased), all original packaging, and all Manuals or other documentation distributed with the Game; provided, however, that you permanently delete all copies and installations of the Game in your possession or control, and that the recipient agrees to the terms of this License Agreement.

Der står dog forskellige steder at man ikke må handle i ond tro, bruge "bots" og andet af den skuffe.

Det er heller ikke imod dansk lovgivning, men man skal sikkert lige snakke med skattefar, om at give ham, hans andel.

Problematikken er vel at dette er det forkerte forum.
Gravatar #34 - arne_v
14. apr. 2010 22:43

Check lige TOS!

Gravatar #35 - killacow
14. apr. 2010 22:47
Og for lige at skifte retning. Hvad er det der sker med mennesker når de sidder bag en skærm. Straks de ikke skal stå til ansvar, sviner de alt og alle med andre meninger end dem selv til.
IRL vil man da aldrig begynde en samtale med: Din noob, er du dum osv.
Tænk over det, og lær at tale pænt, uanset om man er IRL eller online.
Gravatar #36 - arne_v
14. apr. 2010 22:54
#TOS

http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.ht...

Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of WoW Accounts or Blizzard Accounts (each an "Account"). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for "real" money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.
Gravatar #37 - killacow
14. apr. 2010 23:03
#34 #36
Du har bestemt ret Arne. Blizzard vil ikke have det.
Men læs lige hvad det er jeg skriver: Jeg siger der ikke står noget i eulaen
Og jeg henviser til dette forum. ikke denne tråd.
Jeg har læst flere gange det skulle stå i deres eula, og sågar det skulle være ulovligt i danmark.
Gravatar #38 - arne_v
14. apr. 2010 23:06

Det er korrekt at det står i TOS og ikke i EULA.

Men det gør jo ikke nogen forskel.
Gravatar #39 - killacow
14. apr. 2010 23:08
# 37
Forskel på hvad. Om det er lovligt eller ulovligt - Nej ingen forskel.
Om folk argumenter rigtigt - Ja, stor forskel.
Gravatar #40 - arne_v
14. apr. 2010 23:17
killacow (39) skrev:
Om det er lovligt eller ulovligt - Nej ingen forskel.

Hvilket jo ligesom må vigtigste for både køber og sælger.

killacow (39) skrev:
Om folk argumenter rigtigt - Ja, stor forskel.

Givet at EULA også siger:

Service and Terms of Use.
You must accept the Terms of Use in order to access the Service and play the Game. The Terms of Use agreement governs all aspects of game play.

så en overtrædelse af TOS kan også betragtes som en overtrædelse af EULA.

Så du kan vist kun sige at folk argumenterer upræcist.

Gravatar #41 - killacow
14. apr. 2010 23:36
Referat: Det er IKKE ulovligt (i danmark), det står ikke i Eula. Eula referer til TOS hvor der står du ikke må. Konsekvensen kan være at de lukker din konto (ligesom de også skrev at de overhovedet ikke behøver en grund til at lukke den, og ikke behøver uddybe det)

Hvis du VIL have ret, får du det gerne.

Jeg prøver igen: Problematikken her, må være at det er det forkerte forum at sælge i. Så ingen grund til at kritisere sælgeren for andet. Men kritiser ham derimod hårdt for det.
Gravatar #42 - fjols
15. apr. 2010 00:45
Gravatar #43 - arne_v
15. apr. 2010 00:55

Der er jo sikkert en eller flere tråde på newz.dk indenfor de sidste 5 år hvor en eller anden har hævdet at det decideret var ulovligt at sælge WoW accounts.

Og det er da naturligvis mega relevant at bruge denne tråd til at pointere at dette ikke er tilfældet.

Jævnfør:

http://xkcd.com/386/
Gravatar #44 - terracide
15. apr. 2010 06:11
Nu står WoW's servere ikke i DK, så de holder sig til TOS og EULA...uanset hvad DK så mener...om igen.
Gravatar #45 - Coney
15. apr. 2010 12:46
En eller anden burde lige finde ud af hvem den første der solgte sin wow konto her på siden var... Det er jo tydeligvis vedkommendes skyld at google ratingen er blevet så høj:S Jeg foreslår afstrafning ved kølle!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login