mboost-dp1
S: Zepto A15 Nox
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
#15 Har du læst dit eget indlæg? Først og fremmest er dette Newz.dk, og så er følgende galt:
Ingen alder (Tredje fejl)
Ingen beskrivelse af stand (Fjerde fejl)
Ingen billeder (Femte fejl)
Ingen kvittering (Sjette fejl)
Skal vi fortsætte? :)
Du skal ikke forvente meget mere, med mindre du altså vil sælge den et andet sted eller levere en hel del flere informationer omkring computeren.
Zeus (1) skrev:Sælgeskom med nogen bud.
2 års garanti, når ja, Zepto (Første fejl - Det er en Zepto!) er gået konkurs. (Anden fejl)
1*Nvidia Geforce 9600
2*P8600 2,40 GHz
2*2GB DDR2 800MHZ
1*250 GB SATA 7200 RPM HDD
1*6 cellers lithium-ion batteri
Ingen alder (Tredje fejl)
Ingen beskrivelse af stand (Fjerde fejl)
Ingen billeder (Femte fejl)
Ingen kvittering (Sjette fejl)
Skal vi fortsætte? :)
Du skal ikke forvente meget mere, med mindre du altså vil sælge den et andet sted eller levere en hel del flere informationer omkring computeren.
alder: 10 måneder.
stand: præcis som jeg fik den, perfekt
billeder? Det kan vel godt ordnes.
kvittering haves
nej som du selv siger så er det newz.dk så forventningerne er ikke så store.
Hvordan er det en fejl at jeg nævner at garantien ikke gælder? Synes da selv det var ærligt at sige det, men jeg kan så sige at den har en batterilevetid på 8 timer, 7 usb indgange og en rød laser du kan drille folk med... Pointen er, at hvis jeg ikke havde skrevet det, så var der en anden der ville have gjort det, i CAPS!
Nu kan jeg ikke huske hvor meget 2 års garantien kostede, men kan godt se at det går ud over prisen. Dog ikke så meget som du gør det til. +5000 DKK
alder: 10 måneder.
stand: præcis som jeg fik den, perfekt
billeder? Det kan vel godt ordnes.
kvittering haves
nej som du selv siger så er det newz.dk så forventningerne er ikke så store.
Hvordan er det en fejl at jeg nævner at garantien ikke gælder? Synes da selv det var ærligt at sige det, men jeg kan så sige at den har en batterilevetid på 8 timer, 7 usb indgange og en rød laser du kan drille folk med... Pointen er, at hvis jeg ikke havde skrevet det, så var der en anden der ville have gjort det, i CAPS!
Nu kan jeg ikke huske hvor meget 2 års garantien kostede, men kan godt se at det går ud over prisen. Dog ikke så meget som du gør det til. +5000 DKK
så vil jeg nok hellere købe den her^^
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=6...
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=6...
Så gør du det, jeg skal ikke holde dig tilbage, men du behøver da ikke at skrive det her?
320 GB 5400 rpm >< 250 GB 7200 rpm (Zepto)
VGA >< HDMI (Zepto)
1366x768 >< 1680x1050 (Zepto)
Dual Core Processor T4200 : 2.0 GHz FSB 800MHz >< Intel C2 DUO P8600 2,40 GHz 1066 MHz (Zepto)
Geforce 9600 >< G102M (Asus)
Edit:
Asus større HDD men mindre rpm :)
320 GB 5400 rpm >< 250 GB 7200 rpm (Zepto)
VGA >< HDMI (Zepto)
1366x768 >< 1680x1050 (Zepto)
Dual Core Processor T4200 : 2.0 GHz FSB 800MHz >< Intel C2 DUO P8600 2,40 GHz 1066 MHz (Zepto)
Geforce 9600 >< G102M (Asus)
Edit:
Asus større HDD men mindre rpm :)
Jeg har aldrig skrevet at Zepto kan holde 8 timer.
Det lagde jeg ikke mærke til! Godt set. Så køb den dog og lad være med at reklamere med en anden bærbar. Forestil dig at du prøver at sælge noget og der kommer andre ind og tilbyder andre varer, som de personligt synes er bedre til en bedre pris. Det jo trælst at der er så sørgelige mennesker i verden.
Hvad mener du?
Jeg har aldrig skrevet at Zepto kan holde 8 timer.
Det lagde jeg ikke mærke til! Godt set. Så køb den dog og lad være med at reklamere med en anden bærbar. Forestil dig at du prøver at sælge noget og der kommer andre ind og tilbyder andre varer, som de personligt synes er bedre til en bedre pris. Det jo trælst at der er så sørgelige mennesker i verden.
Hvad mener du?
#21 & #25
Droppede i ud af skolen inden i lærte om ironi? Det var fordi personen før nævnte at det var en fejl at skrive at garantien ikke gjaldt mere, hvorefter jeg prøvede at vise ham at der ville være en anden der havde nævnt det hvis jeg ikke havde.
Appreciate it
Det var da en dårlig undskyldning for at poste varer fra andre sider. Der er en afdeling der hedder køb/salg og jeg poster derinde hvis jeg har lyst.
Jeg kan selvfølgelig ikke pege fingre og sige:"det må du ikke!" I stedet forklarer jeg hvordan personen selv måtte have det i den position de sætter mig i :)
Droppede i ud af skolen inden i lærte om ironi? Det var fordi personen før nævnte at det var en fejl at skrive at garantien ikke gjaldt mere, hvorefter jeg prøvede at vise ham at der ville være en anden der havde nævnt det hvis jeg ikke havde.
Appreciate it
Det var da en dårlig undskyldning for at poste varer fra andre sider. Der er en afdeling der hedder køb/salg og jeg poster derinde hvis jeg har lyst.
Jeg kan selvfølgelig ikke pege fingre og sige:"det må du ikke!" I stedet forklarer jeg hvordan personen selv måtte have det i den position de sætter mig i :)
Det er en sammenligning, for at vise at din pris er for høj.. Intet andet..Zeus (28) skrev:Det var da en dårlig undskyldning for at poste varer fra andre sider. Der er en afdeling der hedder køb/salg og jeg poster derinde hvis jeg har lyst.
Det er heller ikke en fejl at du skriver det, det er en fejl at den ikke gælder mere, og det har en væsentlig betydning for prisen.Zeus (18) skrev:Hvordan er det en fejl at jeg nævner at garantien ikke gælder?
Zeus (28) skrev:
Droppede du ud af skolen før du lærte at læse? :)
Jeg skrev slet ingenting om garanti, men påpegede bare at det ikke passede du ikke havde sagt den kunne holde 8 timer;)
For det skrev du.
Det er en sammenligning, for at vise at din pris er for høj.. Intet andet..]
Ville ønske at han havde skrevet det. Havde givet mere mening, men fint nok, kan godt se hvad du mener.
Det er heller ikke en fejl at du skriver det, det er en fejl at den ikke gælder mere, og det har en væsentlig betydning for prisen.
Selvfølgelig har det jo det. Det er jo derfor jeg nævner det, og også derfor jeg sælger den til i hvert fald +5k og ikke 6k f.eks.
Droppede du ud af skolen før du lærte at læse? :) Jeg skrev slet ingenting om garanti, men påpegede bare at det ikke passede du ikke havde sagt den kunne holde 8 timer;) For det skrev du.]
Are you serious.. Så du troede også at den havde 7 usb porte og en rød laser :D? Please svar på dette!!
Ps. til spørgsmålet angående om jeg droppede ud af skolen inden jeg kunne læse. Nej
Pss. den kan ikke holde 8 timer, men den kører på ethanol :O!
Sorry, men ja ville vise at din pris var urealistisk for dette forum.
Eftersom min laptop har 6 usb porte virker 7 ikke særlig usandsynligt. Den røde laser gik jeg ud fra var det røde lys der kommer ud fra minijack stikkene på nogle zepto maskiner. Så ja jeg gik ud fra at den kunne holde op til 8 timer.
Ville ønske at han havde skrevet det. Havde givet mere mening, men fint nok, kan godt se hvad du mener.
Sorry, men ja ville vise at din pris var urealistisk for dette forum.
Are you serious.. Så du troede også at den havde 7 usb porte og en rød laser :D? Please svar på dette!!
Eftersom min laptop har 6 usb porte virker 7 ikke særlig usandsynligt. Den røde laser gik jeg ud fra var det røde lys der kommer ud fra minijack stikkene på nogle zepto maskiner. Så ja jeg gik ud fra at den kunne holde op til 8 timer.
nice, men det har Nox A15 ikke, og det vil hurtigt vise sig hvis man tager sig tid til at undersøge selve produktet. Havde ikke tænkt på jack-stik indgangen, men håbede jo at de 8 timers batterilevetid i samligningen med grafikkortet, processoren og etc. var mere eller mindre urealistisk (hvilket den er). Der skal måske bare lidt mere eftertanke til før man ser det .. I guess.
Ja det troede jeg den havde. Ellers havde jeg jo ikke skrevet som jeg gjorde vel? :) Og jeg er åbenbart ikke den eneste der troede det.
Jeg opfattede det ikke som ironi, hvilket det åbenbart er.
Men det her:
Er ihvertfald klar ironi. Du får ikke over 5000 kr. for den herinde;)
Ja det troede jeg den havde. Ellers havde jeg jo ikke skrevet som jeg gjorde vel? :) Og jeg er åbenbart ikke den eneste der troede det.
Jeg opfattede det ikke som ironi, hvilket det åbenbart er.
Men det her:
Zeus (31) skrev:
Selvfølgelig har det jo det. Det er jo derfor jeg nævner det, og også derfor jeg sælger den til i hvert fald +5k og ikke 6k f.eks.
Er ihvertfald klar ironi. Du får ikke over 5000 kr. for den herinde;)
Zeus (24) skrev:Forestil dig at du prøver at sælge noget og der kommer andre ind og tilbyder andre varer, som de personligt synes er bedre til en bedre pris. Det jo trælst at der er så sørgelige mennesker i verden.
Her kommer du, Snøvs, dit møgdyr af en brugtvognsforhandler, og forsøger at pushe dit lortehardware til overpris, og når nogen så gør opmærksom på, at dit produkt ikke ligefrem er supersjældent og håndvævet af kejseren, så formaster du dig kraftpuleme til at flæbe som et incestoffer med røvpine.
Forestil dig, din underudviklede paddehat, at jeg vil købe en pålidelig EDB-maskine for en ærlig mønt, og derfor søger mod Newz - der er kendt for sin samling af kompetente mennesker, der véd, hvad tingene koster - men i stedet for ærlige brugeres kærligt formulerede adoptionsannoncer, bliver mødt af dit ondskabsfulde haiku-digt af en pengeafpressende salgsannonce. Det kunne have sat et seriøst mærke i min ellers så udmærkede dag, hvis jeg i god tro havde budt på din rustne el-koger, og først bagefter opdagede, at du havde givet mig 15 cm. tisser lige i prutten. Alt imens du blotter den hæslige, tandløse grimasse, du kalder et grin, hele vejen til banken.
Det er bare ikke i orden, at der findes så sørgelige mennesker i verden.
psyborg (38) skrev:Noget helt andet er, hvorfor skriver du at der er to processorer i? :)
Zeus (1) skrev:Sælgeskom med nogen bud.
2 års garanti, når ja, Zepto er gået konkurs.
1*Nvidia Geforce 9600
2*P8600 2,40 GHz
2*2GB DDR2 800MHZ
1*250 GB SATA 7200 RPM HDD
1*6 cellers lithium-ion batteri
Enten er det en skrivefejl, ellers er det en henvisning til, at der er tale om en Core 2 Duo-processor med to fysiske kerner.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.