mboost-dp1
sælger MBP, hvad skal den koste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
#2 - jeg vil nu sige en del mere - det er vel en C2D og den er derfor ikke så ringe igen.. Batteriet kan godt trække noget ned - men ikke mere end 1000 kroner, da man kan få et nyt eller måske bare har intentioner om at bruge den som workstation.
jeg vil umiddelbart sige en 3k.
jeg vil umiddelbart sige en 3k.
Hmm, en C2D, ekstra RAM og 320 GB HDD - helt udemærket. 3k lyder umiddelbart halv fair, men jeg vil nok sige lidt lavere (i hvert fald her) - omtrent 2k2 (2200). Dette grundet at den ikke kan benyttes som "bærbar" når batteriet er så dødt og så er en C2D ikke så "hot" længere.
Prøv på macnyt.dk der kan du sikkert en god pris.
Herinde får du helt sikkert en lavere pris end andre steder, men du kan så føle dig noget mere tryg herinde (min holdning i hvert fald).
Hvis du vil have så meget som muligt for den, så sælg den på qxl!
Men har du overvejet, at beholde den som desktop? Køb en 22" skærm til 1k og mus og tastatur og du har en lækker desktop som kan det meste. Du kan også bruge den som mediacenter eller som server.
Men hvis du vil sælge den, så vil jeg nok skyde på 2k5 eller deromkring..
Herinde får du helt sikkert en lavere pris end andre steder, men du kan så føle dig noget mere tryg herinde (min holdning i hvert fald).
Hvis du vil have så meget som muligt for den, så sælg den på qxl!
Men har du overvejet, at beholde den som desktop? Køb en 22" skærm til 1k og mus og tastatur og du har en lækker desktop som kan det meste. Du kan også bruge den som mediacenter eller som server.
Men hvis du vil sælge den, så vil jeg nok skyde på 2k5 eller deromkring..
Ok. Jeg siger mange tak for hjælpen. :)
Jeg forsøgte at finde en pris via dba men det så ud som om alle der troede at de havde guld mellem hænderne. :D
#6 God ide, men sagen er at jeg via firmaordning/multimedia skat har fået en ny MBP med cinema display til og så vil jeg heller af med den, da sådanne ting som regel ikke bliver mere værd af at have det liggende i skabet. :) Jeg har også en Mini som jeg bruger til mediacenter, så jeg mangler ikke lige nogen computer noget sted(troede ikke jeg skulle høre mig selv sige det).
Jeg forsøgte at finde en pris via dba men det så ud som om alle der troede at de havde guld mellem hænderne. :D
#6 God ide, men sagen er at jeg via firmaordning/multimedia skat har fået en ny MBP med cinema display til og så vil jeg heller af med den, da sådanne ting som regel ikke bliver mere værd af at have det liggende i skabet. :) Jeg har også en Mini som jeg bruger til mediacenter, så jeg mangler ikke lige nogen computer noget sted(troede ikke jeg skulle høre mig selv sige det).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.