mboost-dp1
Sælger rigtig god wow Account.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Jeg sælger en World of warcraft account med 2 lvl 80'er og en lvl 72 og flere lvl 20 - 60 alts.
Den ene 80'er er en tauren warrior, med ekstremt godt gear, har existeret siden starten af spillet, har 500g, epic flying mount, bronze drake, flere epic land mounts, Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet....
Kan ske at du ser den i pvp gear, som den også har meget godt af.
Den er på Chamber of aspects, Horde.
Anden 80'er er en orc Shaman, har tilsvarende gear til Warrioren, samt pvp gear.
Har desværre ikke haft råd til flying mount til denne, men den har selvfølgelig epic land mount. har 300g. Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet....
Som sagt kan det også ske at du ser denne i pvp gear.
Lvl 72'eren er en orc hunter, med rigtig godt Tbc raiding gear, samt pvp gear, den har alm. flying mount og epic land mount.
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet....
Alle tre er på Chamber of aspects, Horde EU. De er i en Ulduar raiding guild, som anerkendt veteran, hvis du vil køre videre på det.
Hvis du er interesseret kan du eventuelt ringe på 30 29 08 09 eller sende en email til [email protected]
Alle bud bliver godtaget :)
Jeg sælger en World of warcraft account med 2 lvl 80'er og en lvl 72 og flere lvl 20 - 60 alts.
Den ene 80'er er en tauren warrior, med ekstremt godt gear, har existeret siden starten af spillet, har 500g, epic flying mount, bronze drake, flere epic land mounts, Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet....
Kan ske at du ser den i pvp gear, som den også har meget godt af.
Den er på Chamber of aspects, Horde.
Anden 80'er er en orc Shaman, har tilsvarende gear til Warrioren, samt pvp gear.
Har desværre ikke haft råd til flying mount til denne, men den har selvfølgelig epic land mount. har 300g. Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet....
Som sagt kan det også ske at du ser denne i pvp gear.
Lvl 72'eren er en orc hunter, med rigtig godt Tbc raiding gear, samt pvp gear, den har alm. flying mount og epic land mount.
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet....
Alle tre er på Chamber of aspects, Horde EU. De er i en Ulduar raiding guild, som anerkendt veteran, hvis du vil køre videre på det.
Hvis du er interesseret kan du eventuelt ringe på 30 29 08 09 eller sende en email til [email protected]
Alle bud bliver godtaget :)
What the fuck?!
Kan man seriøst tjene så meget for noget virtuelt i et spil? Spiller personligt ikke andet end Minestryger, så er sgu lidt chokeret...
(Og jeg mener det sgu seriøst)
Kan man seriøst tjene så meget for noget virtuelt i et spil? Spiller personligt ikke andet end Minestryger, så er sgu lidt chokeret...
Jeg er fuldstændigt chokeret over at man kan poste så mange penge i et spil.
Men held og lykke med at finde en, som har lyst til at give lige så meget som jeg får i SU på 3 måneder, for et spil:-)
Men held og lykke med at finde en, som har lyst til at give lige så meget som jeg får i SU på 3 måneder, for et spil:-)
Nej, du har ikke rigtig noget at bekymre dig om, nu hvor du har indgået aftale med Milandt. Det er godtnok billigt ellers, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i.
Må jeg på Milandts vegne spørge, hvornår han får overdraget sin account?
Nej, du har ikke rigtig noget at bekymre dig om, nu hvor du har indgået aftale med Milandt. Det er godtnok billigt ellers, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i.
Må jeg på Milandts vegne spørge, hvornår han får overdraget sin account?
Altså reelt set har du jo ingået en bindende aftale om overdragelse af din konto til milandt for 2kr, idet du skrev alle bud godtages, hvilket jo reelt set betyder først til mølle.Nicolaigeneser (3) skrev:Bud starter ved 3000 kr. :)
Men så spørgsmålet så hvorvidt det er milandt der afgiver et tilbud, eller om du per automatik accepterer ethvert tilbud.
Det ved jeg ikke, men det er også f*cking lige meget, for Terra har lige ødelagt det hele ved at melde kontoen til Blizzard.. det er 2 kr lige ud af vinduet der...LinguaIgnota (10) skrev:Må jeg på Milandts vegne spørge, hvornår han får overdraget sin account?
såå SEEEEEEJJ terra
Nicolaigeneser (5) skrev:Faktisk har jeg brugt omkring de 5000 kroner på at spille spillet, fordi det koster om måneden.
Med den holdning nu har, kan jeg så også sige at fordi jeg købte en bil for 8 år siden for 250.000 kr og hver måned betaler flere 1000 kr til drift (Benzin, dæk, olie, dele, forsikring, osv.).
Skal jeg så sige at bilen har en værdi på 400.000 kr.
Nej vil jeg mene, tror ikke der er mange herinde der vil byde på et spil hvor man ikke for nogle udfordringere, hvis man køber et spil, tror jeg det er for at spil hele spillet og ikke få givet et "save game" med alle/næsten alt i.
Kan i ikke sælge lidt flere accounts herinde?
Jeg elsker at sidde med en pose popcorn og lade mig underholde af indlæggene.
Jeg elsker at sidde med en pose popcorn og lade mig underholde af indlæggene.
Nicolaigeneser (5) skrev:Faktisk har jeg brugt omkring de 5000 kroner på at spille spillet, fordi det koster om måneden.
Du kan sgu da ikke regne omkostninger med i prisen. Hvis jeg vil sælge en defekt bærbar, som jeg reparere for 1000 kr. lige inden salgt, bliver den ikke 1000 kr. dyre.
Udover det virker dine links ikke længere.
izym (22) skrev:Du kan sgu da ikke regne omkostninger med i prisen. Hvis jeg vil sælge en defekt bærbar, som jeg reparere for 1000 kr. lige inden salgt, bliver den ikke 1000 kr. dyre.
Udover det virker dine links ikke længere.
Jeg tror vi kan takke Terracide for det :D
W.o.W. er lige så Wow! som Vista....
Selv jeg, som intet har til overs for dette spil, VED at man ikke sælger sine accounts, og især ikke på NEWZ!
Det svarer til at være den første spiller i et spil russik roulette med 6 kugler i tromlen...
------
Thank god some people don't have lives, so the rest of us can feel better about ourselves, and gloat ;)
Selv jeg, som intet har til overs for dette spil, VED at man ikke sælger sine accounts, og især ikke på NEWZ!
Det svarer til at være den første spiller i et spil russik roulette med 6 kugler i tromlen...
------
Thank god some people don't have lives, so the rest of us can feel better about ourselves, and gloat ;)
Synes også det er lidt nice han linker til sine chars. Altså hvis man nu bare lige har kigget lidt i forumet, vil man nok hurtigt kunne spotte hvad største delen synes om salg af wow accounts :D
Tjaa.. Altså en af mine venner har fået solgt nogle af sine silkroad online account for et par kilo, han har ikke engang spillet på dem, bare bottet, lige som alle andre i det spil :D Det der er endnu federe er, at han fortalte at der var noget med de selv ejede gold sellers firmaerne ^^
skovtrolden (4) skrev:What the fuck?!
Tjaa.. Altså en af mine venner har fået solgt nogle af sine silkroad online account for et par kilo, han har ikke engang spillet på dem, bare bottet, lige som alle andre i det spil :D Det der er endnu federe er, at han fortalte at der var noget med de selv ejede gold sellers firmaerne ^^
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.