mboost-dp1
Sælges: Hyper Ultra God Awesome Wow account.. med ekstra awesome.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Accounten er bare totalt herre nice.
Der er en level 1 af alle klasser og racer.
Så den kommer med mindst 200timers gameplay, pr char. Det er over 400timer.
Alle char's har seat 19.. row 12 udstyr.
Derud over kommer den med følgende raiding udstyr: TBC, TWH, DIAB, FMH, BT, FPD. Samt den mest kendte af dem alle: "TASSQW"
Mangler kun et Mattoon bælte, og en hub-la duet, med dinge ling.
Kommer med en lav ping.
Der kommer over 10.000.000G.. med i købet.
Det er desværre nogle du holder for min fætter, mens skattevæsenet vurdere hans account. Han skal skilles, og de har en kurator til at vudere accounten.. Den er mindst en milliard værd.
Jeg har også en enkelt level 80, med det bedste af det bedste. Som har klaret alt. Så du behøver ikke at lave noget som helst med den. Bare nyd den.
Når du er på den nye ø, har jeg fået en roaming helmet, der gør at du ikke skal betale ekstra gebyre for at skrive en besked til dine hommies..
Kommer med 3 gode venner.
Med accounten følger 3 katte i bur, 2 ænder, og en drage. Alle bedes fodres dagligt. Samt en kat du kan ride på, og en fugl du kan flyve på. Fuglen flyver stærkt... mindst 2000%..
Du skal huske at pwne små noobs, ellers mister jeg totalt min street cred.
Sælges fordi min mor har taget min computer, og skal totalt købe en ny så jeg kan spille wow.
Kun seriøse bud tak:
HBO: 5.000,-
msn: [email protected]
Der er en level 1 af alle klasser og racer.
Så den kommer med mindst 200timers gameplay, pr char. Det er over 400timer.
Alle char's har seat 19.. row 12 udstyr.
Derud over kommer den med følgende raiding udstyr: TBC, TWH, DIAB, FMH, BT, FPD. Samt den mest kendte af dem alle: "TASSQW"
Mangler kun et Mattoon bælte, og en hub-la duet, med dinge ling.
Kommer med en lav ping.
Der kommer over 10.000.000G.. med i købet.
Det er desværre nogle du holder for min fætter, mens skattevæsenet vurdere hans account. Han skal skilles, og de har en kurator til at vudere accounten.. Den er mindst en milliard værd.
Jeg har også en enkelt level 80, med det bedste af det bedste. Som har klaret alt. Så du behøver ikke at lave noget som helst med den. Bare nyd den.
Når du er på den nye ø, har jeg fået en roaming helmet, der gør at du ikke skal betale ekstra gebyre for at skrive en besked til dine hommies..
Kommer med 3 gode venner.
Med accounten følger 3 katte i bur, 2 ænder, og en drage. Alle bedes fodres dagligt. Samt en kat du kan ride på, og en fugl du kan flyve på. Fuglen flyver stærkt... mindst 2000%..
Du skal huske at pwne små noobs, ellers mister jeg totalt min street cred.
Sælges fordi min mor har taget min computer, og skal totalt købe en ny så jeg kan spille wow.
Kun seriøse bud tak:
HBO: 5.000,-
msn: [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.