mboost-dp1

sælges MSI Wind 100 (sort)

Gå til bund
Gravatar #1 - adhdNeXTY
4. feb. 2010 21:03
Original XP cd og driver cd medfølger (og tasken)
Gravatar #2 - Systran
4. feb. 2010 21:12
250 kr.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
4. feb. 2010 21:25
Er interesseret, men skal bruge flere specs?

Edit: Hvornår er den købt, hvilken præcis model er det, hvor mange mb ram og hvilken atom der sidder i.
Gravatar #4 - adhdNeXTY
4. feb. 2010 21:35
øhh
ved jeg sku da ikk :)
Gravatar #6 - adhdNeXTY
4. feb. 2010 21:42
Den er vel 1 år gammel.
Har aldrig rigtig brugt den.
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
4. feb. 2010 22:02
Ah, U100, derfor jeg ikke lige kunne finde den :)

Jeg byder 500 kr.
Gravatar #8 - Zeales
6. feb. 2010 05:22
Ikke for at skide på din tråd Per, men hvorfor er det lige du tilføjer folk som byder på dine ting, til din ignore-liste.

Du giver ingen mindstepris, på de ting du sælger, så det er relevante bud.
Gravatar #9 - Zeales
6. feb. 2010 05:41
adhdNeXTY (5) skrev:
http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=135&cat2_no=582&prod_no=1474

Opdateret: Fundet, jeg undskylder.
Gravatar #10 - adhdNeXTY
6. feb. 2010 05:46
hva fan bilder du dig ind ind?
Gravatar #11 - adhdNeXTY
6. feb. 2010 05:48
synes ikk 400,- er relevant for en næsten ubrugt wind
og de danske originale skiver jeg har til den, er det også importvarer?
Gravatar #12 - Zeales
6. feb. 2010 05:59
adhdNeXTY (11) skrev:
synes ikk 400,- er relevant for en næsten ubrugt wind
og de danske originale skiver jeg har til den, er det også importvarer?

Hvordan kan det ikke være relevant, når du nu ikke har givet en mindste pris eller nogle indikationer til en pris, overhovedet. Når man kigger på de to brugers historik og rating, må man gå ud fra at det ikke er forsøg på at 'trolle' dig, men helt seriøse bud.

Edit: Det er en dum diskution det her, brug din ignore-liste som du vil - Held og lykke med dit salg.
Gravatar #13 - adhdNeXTY
6. feb. 2010 06:06
ok jeg indrømmer... det er import
Msi fabrikken ude i Viby havde lukket den dag, så jeg blev nødt til at importere.
Var dog så heldig at jeg fik dansk styresystem og en dansk driver cd
Jeg undskylder at jeg ikke vidste der skulle sættes en mindstepris, længe siden jeg har været her, men nu kan jeg huske hvorfor...
tak for idag
Gravatar #14 - The-Lone-Gunman
6. feb. 2010 10:21
Var egentlig villig til at byde ret højt, men du er sgu for stor en idiot, til at jeg gider købe noget af dig.

Ha' en god dag.
Gravatar #15 - adhdNeXTY
6. feb. 2010 11:48
ang. priser på MSI wind.... tjek lige gul og gratis!!!
Gravatar #16 - Ndrskv
6. feb. 2010 11:57
Du må for guds skyld ikke sammenligne Newz.dk med gul&gratis... Newz.dk er et forum befolket med mennesker med forstand på computere (for det meste). Hvor gul&gratis er normale mennesker (typisk uden stor viden om de ting der sælges derinde).

Prisen du får for dine varer herinde vil ALTID være mindre end hvad du får for dem på DBA, gul&gratis osv. så længe vi snakker varer med en hvis nørd-faktor.

Hvis jeg vil sælge min Xbox f.eks. så får jeg mere for den, hvis jeg sælger den på DBA.dk end på xboxlife.dk

And that's a fact!
Gravatar #17 - trylleklovn
6. feb. 2010 12:30
Ndrskv (16) skrev:
så får jeg mere for den, hvis jeg sælger den på DBA.dk end på xboxlife.dk

Well, mange af de priser der står på DBA er med vilje lidt over hvad folk egentlig forventer, da der ikke er noget bud-system derinde handler det mere om at prutte priserne ned, end at byde op til prisen.

Har handlet på DBA hvor sælgeren forlangte en urealistisk høj pris, men efter et par uger var han klar til at sælge til prisen imellem hans pris og det jeg havde budt (hvilket selvfølgelig var hvad jeg havde tænkt mig at betale til at starte med).
Gravatar #18 - Systran
6. feb. 2010 13:21
Jeg bød egentlig kun for at sætte byde-ræset i gang (så lidt, btw.), men hvis jeg havde fået den for 250 kr., havde jeg da været glad. Fortsat god lørdag. (hvis du kan se denne besked) ;)
Gravatar #19 - adhdNeXTY
7. feb. 2010 21:30
#17 #18

Forstår godt jeres pointe.
Men synes alligevel at 400,- for en næsten ubrugt Wind med org. xp er lige i underkanten.
En 160GB hd til en bærbar er da pebret nok i sig selv.
Tak for jeres indlæg.
Btw, min Wind røg lørdag, kan I finde en ny til mig, og gerne til 400,-
Gravatar #20 - Ndrskv
8. feb. 2010 08:05

Okay, you win
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login