mboost-dp1
Salg af Bundkort: P5N E-SLI + Cpu: Intel E8400
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa,
Jeg ligger inde med henholdsvis:
1.Stk P5N E-SLI
http://dk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&am...
1.Stk Intel Core 2 Duo E8400 / 3 GHz ( 1333 MHz ) LGA775 Socket L2 6 MB Box.
http://getmore.dk/Product/Processor/BX80570E8400.h...
Begge dele er kun blevet brugt ca. 1times tid i forbindelse med en fejlsøgning, og er derfor så godt som nye. Bundkortet er uden bundle (sli-bro, kabler ect..). Processoren er med medfølgende køler, hvilken ikke har været pakket ud, og er derfor stadig med ubrudt kølepasta/tape.
Kvitteringer osv medfølger selvfølgelig.
Bundkort: 500 kr.
Processor: 1000kr
Samlet køb: 1400 kr.
Tjubang tilbud :D
Der er mulighed for at få et medfølgende SATA/IDE - kable med, hvis dette ønskes.
Hvis der er interesse, men det menes at prisen er helt hen i vejret, så læg et tilbud, skader aldrig. Men er forholdsvis urokkelig.
Mvh René Andreasen
Jeg ligger inde med henholdsvis:
1.Stk P5N E-SLI
http://dk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&am...
1.Stk Intel Core 2 Duo E8400 / 3 GHz ( 1333 MHz ) LGA775 Socket L2 6 MB Box.
http://getmore.dk/Product/Processor/BX80570E8400.h...
Begge dele er kun blevet brugt ca. 1times tid i forbindelse med en fejlsøgning, og er derfor så godt som nye. Bundkortet er uden bundle (sli-bro, kabler ect..). Processoren er med medfølgende køler, hvilken ikke har været pakket ud, og er derfor stadig med ubrudt kølepasta/tape.
Kvitteringer osv medfølger selvfølgelig.
Bundkort: 500 kr.
Processor: 1000kr
Samlet køb: 1400 kr.
Tjubang tilbud :D
Der er mulighed for at få et medfølgende SATA/IDE - kable med, hvis dette ønskes.
Hvis der er interesse, men det menes at prisen er helt hen i vejret, så læg et tilbud, skader aldrig. Men er forholdsvis urokkelig.
Mvh René Andreasen
FreeSoft (4) skrev:E8400 lige den jeg leder efter :-)
Du vil ikke bytte med en E7400 (der er lige så gammel som din) + prisforskelen? :-)
Ellers tak FreeSoft, Har selv en E8400 i min egen maskine, sælger det jo fordi jeg vil af med det, har 2 af begge overstående ting nemlig :)
amokk (5) skrev:#1 pak dog lortet ned og benyt dig af din 14 dages returret
Havde jeg også gjort hvis det ik var fordi plomberingen/beskyttelsestapen er blevet brudt. Så kan jeg desvære ikke.
Hey, er det købt via nettet, isåfald bare tilbage med skidtet, du har 14 dage fra du har modtaget det, til at returnere det i :)
Hvis ikke det et købt via nettet, ja .. så hænger du sku på den :)
Jeg ku egentlig godt bruge skidtet, men jeg har sgu ik lige 1400 til at smide i dn retning desværre.
Hvis ikke det et købt via nettet, ja .. så hænger du sku på den :)
Jeg ku egentlig godt bruge skidtet, men jeg har sgu ik lige 1400 til at smide i dn retning desværre.
mvoigt27 (8) skrev:Hvad med en 1000 kr?
Det er desvære lidt i underkanten, det er 300kr. under købsprisen for processoren alene, og så er er der jo bundkortet :) Jeg prøver at lade den stå lidt endnu, og ellers så samler jeg sgu bare en ekstra comp til min lillebror eller noget.
Begge dele er stadig til salg, og prisen er nu sunket til 1300Kr, det er E8400´erens indkøbspris, hvilket betyder at der følger et gratis bundkort med, til en værdi af 680kr! Den får lov at stå til onsdag, hvorefter tilbuddet anulleres.
Så har du godt nok købt din e8400 til forjøjet pris, hvis du har givet 1300 for den :)
Nå, men dermed ikke sagt at det ikke er en fair pris, man får trods alt et bundkort med. Hvis du evt kunne holde den til næste weekend? ... jeg får en slat håndører i løn her sidst på ugen, og skal så lige se hvad der bliver tilovers :)
Bliver der tilstrækkeligt tilovers, ku de jo måske kanaliseres over i din lomme :)
Nå, men dermed ikke sagt at det ikke er en fair pris, man får trods alt et bundkort med. Hvis du evt kunne holde den til næste weekend? ... jeg får en slat håndører i løn her sidst på ugen, og skal så lige se hvad der bliver tilovers :)
Bliver der tilstrækkeligt tilovers, ku de jo måske kanaliseres over i din lomme :)
Det kan du tro den gør, ingen problemer der.Sømand61 (13) skrev:Passer sådan en fætter til DDR2 Ram?
@ Bachy.. gav 1275kr eller sådan noget for den. Well, hvis du mener det er reelt, så venter jeg gerne til weekenden.
Sømand61 (15) skrev:Kan man bygget en brugbar gamer af det udstyr?
VH L
Uden at uddybe det videre, så vil jeg mene at det er muligt at bygge en god gamer-pc med overstående, jeg har selv en comp med dette kombineret med 4gb sli-ready ddr2 ram samt et 9800gtx fabriks OC´ed, og det kører upåklageligt.
Hertil bør det selvfølgelig nævnes at de fleste personer har forskellige preferrencer osv i forbindelse med valg af hardware, og nogle lægger specielt meget vægt på hvilket bundkort de vælger, om det så er grundet fremtidige udvidelsesmuligheder, eller tweaking af processor mm er jo helt individuelt, men som jeg opfatter det på baggrund af dit spørgsmål, da er du umiddelbart ikke på et niveau hvor dette har så meget relevans, og vil derfor vove at påstå at det vil leve helt og holdent op til dine forventninger. =)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.