mboost-dp1
Salg af Imac G5 - pris?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Jeg håber, at nogen her i forummet kan hjælpe mig. Jeg vil gerne sælge min Imac G5, som er velholdt og fungerer upåklageligt. Men jeg har ingen anelse om, hvilken pris jeg skal sætte den til salg for. Her er nogle oplysninger, som måske kan hjælpe til vurderingen. Har nogen en ide om salgspris?
Navn : iMac G5
Model : PowerMac 8.1
Processor : 1.8 Ghz PowerPC G5 (3.0)
Hukommelse: 1 GB DDR400 Ram (PC3200)
Grafik : GeForce FX 5200 64 MB Ram
Harddisk: 80 GB SATA
Optisk : DVD-RW Brænder
Skærm : 1440x900 LCD
Serie nr. W850402FPP7
mvh Kathrine
Jeg håber, at nogen her i forummet kan hjælpe mig. Jeg vil gerne sælge min Imac G5, som er velholdt og fungerer upåklageligt. Men jeg har ingen anelse om, hvilken pris jeg skal sætte den til salg for. Her er nogle oplysninger, som måske kan hjælpe til vurderingen. Har nogen en ide om salgspris?
Navn : iMac G5
Model : PowerMac 8.1
Processor : 1.8 Ghz PowerPC G5 (3.0)
Hukommelse: 1 GB DDR400 Ram (PC3200)
Grafik : GeForce FX 5200 64 MB Ram
Harddisk: 80 GB SATA
Optisk : DVD-RW Brænder
Skærm : 1440x900 LCD
Serie nr. W850402FPP7
mvh Kathrine
trylleklovn (2) skrev:Jeg vil gætte på mellem 1500-2000 kr
Det ville jeg sige var højt sat. Det er trods alt en PowerPC..
Ville maks sætte den til 1700 kr., hvis det er en 20", ellers maks. 1500 kr.
Prøv at sætte den til salg på QXL.dk, derinde er folk dumme nok til, at så snart de ser et æble logo, så kommer prisen meget hurtigt op.
Ellers prøv macnyt.dk, hvor du nok også kan få en OK pris, sæt den dog til salg i forummet, i stedet for på markedet. Du bliver skældt ud, men chancen for et salg er større..
De står til salg for mellem 2600 og 3500 på Den Blå Avisk, så jeg vil foreslå dig at prøve at sælge den derigennem.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.