mboost-dp1
Splinterny 30 dage gammel sølvfarvet MavBook til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg er en ejer af den nye sølvfarvet MackBook, som en er èn måned gammel.
_Egenskaber:
_2.0GHz Intel Core 2 Duo
_2GB DDR3 Memory
_160GB hard drive1
_13,3" (diagonalt) blank, bred skærm med led _baggrundsbelysning; 1280 x 800 pixler
_NVIDIA GeForce 9400M graphics
_Standard keyboard
_Aluminium unibody
_226 MB DDR3 SDRAM fælles med _hovedhukommelsen
_indbygget iSight-videokamera
_Størrelse: 32,5 x 22,7 x 2,41 cm og rigtig let
Der medfølger selve pakken, alt indholdet, em 3-årige garanti som er købt, bon og papir. Grunden til salget er, at jeg skal anvende en anden computer på min kommende uddannelse. Den købte garanti dækker ALT undtagen tyveri. Prisen for den er:
11049 kr.
Jeg bor i københavn. Ved nærmere information kontakt mig via mail: [email protected]
_Egenskaber:
_2.0GHz Intel Core 2 Duo
_2GB DDR3 Memory
_160GB hard drive1
_13,3" (diagonalt) blank, bred skærm med led _baggrundsbelysning; 1280 x 800 pixler
_NVIDIA GeForce 9400M graphics
_Standard keyboard
_Aluminium unibody
_226 MB DDR3 SDRAM fælles med _hovedhukommelsen
_indbygget iSight-videokamera
_Størrelse: 32,5 x 22,7 x 2,41 cm og rigtig let
Der medfølger selve pakken, alt indholdet, em 3-årige garanti som er købt, bon og papir. Grunden til salget er, at jeg skal anvende en anden computer på min kommende uddannelse. Den købte garanti dækker ALT undtagen tyveri. Prisen for den er:
11049 kr.
Jeg bor i københavn. Ved nærmere information kontakt mig via mail: [email protected]
Min fejl igen, Jeg er ret træt efter en lang dag. Ja Jeg sælger en Apple MacBook mere er der ikke, fange det din interesse skriv, hvis ik er der ingen grund til at spilde tid på at skrive meningsløse indlæg =)
Super ked af at skuffe dig, men jeg er faktisk kvinde. Min garanti har kostet mig 2200 kr ca. + der følger en gratis sleeve (værdi:250)med, da jeg ikke skal bruge den når jeg har solgt min bærbar. Hvis nogen er interesseret kan man se den og altid takke nej derefter hvis den ikke fanger ens interesse.
Nej jeg havde fra begyndelsen tænkt mig at sælge den på et offentligt sted, men mange tak for den bekymring.
Jeg vil faktisk ikke af med den, da jeg altid har ønsket mig en apple, men jeg har brug for pengene til min nye computer, og som studerende er man jo næsten altid flad. Jeg er super ked af det, for jeg har kun haft tid til at anvende den til lektier, og jeg har ik råd til at sætte prisen ned, men jeg kender flere der er interesseret nu, så jeg håber det går.
Din mac kan køre OS X, Windows, Linux og sikkert også nogle af BSD'erne. Jeg forstår ikke helt hvad det er du skal som din macbook ikke kan klare ..
Jeg har fået besked om at jeg ikke kan anvende den jeg har på mit kommende uddannelsessted....derfor
#17 Laisain, som TullejR også kan oplyse dig om, så kan din MacBook kører tæt på alle større styresystemer, så der er virkelig intet problem.
Du har derfor tre muligheder:
1) Enten kan du formatere harddisken og installere en kopi af Windows (XP, Vista eller 7, hvis du er fræk),
2) Du kan lave en dualboot (så du både har OSX og Windows), eller
3) Du kan installere WMware og dernæst Windows inde (!) i OSX.
Kan du derfor ikke spørge det hoved, der siger, at du ikke kan bruge OSX på studiet, om hvad fanden vedkommende mener? Enten bør du brokke dig højlydt over, at studiet ikke vil tilbyde software/support til studerende med Macs, ellers bør du undersøge mulighederne for at bruge det OSX uanset, da der er store muligheder for, at du kan bruge Mac uanset, hvad han siger til dig.
Så, derfor, skal du bruge et statistikprogram, er du grafikerstuderende eller noget helt tredje?
Du har derfor tre muligheder:
1) Enten kan du formatere harddisken og installere en kopi af Windows (XP, Vista eller 7, hvis du er fræk),
2) Du kan lave en dualboot (så du både har OSX og Windows), eller
3) Du kan installere WMware og dernæst Windows inde (!) i OSX.
Kan du derfor ikke spørge det hoved, der siger, at du ikke kan bruge OSX på studiet, om hvad fanden vedkommende mener? Enten bør du brokke dig højlydt over, at studiet ikke vil tilbyde software/support til studerende med Macs, ellers bør du undersøge mulighederne for at bruge det OSX uanset, da der er store muligheder for, at du kan bruge Mac uanset, hvad han siger til dig.
Så, derfor, skal du bruge et statistikprogram, er du grafikerstuderende eller noget helt tredje?
mange tak. Det vil jeg prøve. SOm sagt vil jeg slet ikke af med den. Jeg prøver at sende en mail til dem. Jeg har egentlig ikke så meget forstand på en macbook da det er første gang jeg ejer en, men tusind tak. Jeg prøver mig frem!
#14,17 Som der allerede er blevet sagt, så er det en gang bullshit.
Hvis du finder ud af hvem der siger det, og præcis hvorfor de kommer med dette tåblige argument. Så skal vi nok løse det.
Det skal ikke være kendt at jeg lader en person der har set lyset gå tilbage til pc, bare fordi de har fået at vide af en eller anden tåbe, at den ikke "kan" bruges.
Hvis du finder ud af hvem der siger det, og præcis hvorfor de kommer med dette tåblige argument. Så skal vi nok løse det.
Det skal ikke være kendt at jeg lader en person der har set lyset gå tilbage til pc, bare fordi de har fået at vide af en eller anden tåbe, at den ikke "kan" bruges.
Mange tak!
Jeg er super glad for jeres hjælp. jeg har sendt en mail til dem og håber at høre fra dem snart. Tusind tak igen. Jeg skal nok holde jer opdateret.
Jeg er super glad for jeres hjælp. jeg har sendt en mail til dem og håber at høre fra dem snart. Tusind tak igen. Jeg skal nok holde jer opdateret.
Dette er så smukt et eksempel på hvor hjælpsomme IT folk er... Vi er totalt undervuderede i det danske samfund efter min mening...
Hvor bliver vores medaljer og elefant orden af?!?
Jeg spørger bare....
HKH Magrete burde lige se lidt mere på IT branchen...
-------------------------------------------
Mac er så f´ing nice... ilu iMac 24" ;)
(PC er også ok, just less perfect)
Hvor bliver vores medaljer og elefant orden af?!?
Jeg spørger bare....
HKH Magrete burde lige se lidt mere på IT branchen...
-------------------------------------------
Mac er så f´ing nice... ilu iMac 24" ;)
(PC er også ok, just less perfect)
#23 Når folk begynder at blive personlige og taler dårligt om vores kæpheste (i dette tilfælde Mac-brandet, som dog ikke er min!), så skal du nok se, at IT-folket kommer op af stolene.
Hvis der så endda er en person indblandet, der spiller klog, så er det bare en bonus, når vi får muligheden for at jorde ham!
:P
Hvis der så endda er en person indblandet, der spiller klog, så er det bare en bonus, når vi får muligheden for at jorde ham!
:P
#26 >> Bah :P
Hun er bare et menneske, hun ville heller ikke tiltale mig; "His Royal Awesomeness", selvom jeg sendte et memo ud om det i hele kongehuset. ;)
Titler er til for at segregere, hvornår stopper vi med det pjat?
BAre fordi nogen er doktor, så skal man lige pudseligt kalde dem Dr. Hansen.
Jeg er it uddannet..
Jeg bliver ikke tiltalt : IT. Hansen
(Tror sku heller ikke jeg ville have lyst til det *G*).
Nåh nu går det lige off topic.. ses...
Hun er bare et menneske, hun ville heller ikke tiltale mig; "His Royal Awesomeness", selvom jeg sendte et memo ud om det i hele kongehuset. ;)
Titler er til for at segregere, hvornår stopper vi med det pjat?
BAre fordi nogen er doktor, så skal man lige pudseligt kalde dem Dr. Hansen.
Jeg er it uddannet..
Jeg bliver ikke tiltalt : IT. Hansen
(Tror sku heller ikke jeg ville have lyst til det *G*).
Nåh nu går det lige off topic.. ses...
#26 Trods dine egne forhold ved at tiltale vores dronning så er det ikke mindre korrekt, at vi skal tiltale dronningen af Danmark som "Hendes Majestæt".
At du så ikke bliver tiltalt cand.something, har intet med sagen at gøre. Hvis du flytter til USA, Kina eller Indien (bare for at nævne nogle lande), så skal jeg nok love for, at de bruger din titel, men ellers er det fuldstændig op til dig selv og samfundets kultur.
At du så ikke bliver tiltalt cand.something, har intet med sagen at gøre. Hvis du flytter til USA, Kina eller Indien (bare for at nævne nogle lande), så skal jeg nok love for, at de bruger din titel, men ellers er det fuldstændig op til dig selv og samfundets kultur.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.