mboost-dp1
stationær...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa.
Havde tidligere oprettet et spørgsmål der hed "anbefal mig en bærbar", men forslaget "køb en stationær" har jeg taget til mig.
Jeg har prøvet at konfigurere en rimelig billig stationær, men er i tvivl om konfigurationen kan køre de nye og moderne spil forholdshvis flydende og tilmed løse tunge opgaver?
Screenshot af kurv
Venlig Hilsen
Simon
Havde tidligere oprettet et spørgsmål der hed "anbefal mig en bærbar", men forslaget "køb en stationær" har jeg taget til mig.
Jeg har prøvet at konfigurere en rimelig billig stationær, men er i tvivl om konfigurationen kan køre de nye og moderne spil forholdshvis flydende og tilmed løse tunge opgaver?
Screenshot af kurv
Venlig Hilsen
Simon
Jeg tror du vil få lidt problemer med de tungeste spil, er ikke sikker, men jeg har problemer med en større setup end du har der.
Jeg ville ihvertfald starte med at ta en psu der er større en 350W måske 750W :)
Jeg ville ihvertfald starte med at ta en psu der er større en 350W måske 750W :)
Jeg tror ikke du får problemer med de tungeste spil, da GTX275 er et udmærket grafikkort. Dog skal du naturligvis ikke kunne forvente at køre crysis /arma2 med 100 fps i højeste opløsning eller lignende. Men hvis kravet er at du skal kunne trække de tungeste spil i en acceptabel opløsning og settings burde det kunne indfries.
#4 oooh okay, så var det mig der misforstod indkøbskurven :p
Når jeg snakker om tungeste spil så mener jeg crysis :p
Jeg køre med
Gigabyte X-58 ud4p bundkort
core i7 - 920
Geforce 285gtx 1gb
12gb 1333mhz ram
800W psu
Jeg kan næsten køre svinet i højeste settings og i en pænt stor opløsning.
Men ja du vil sagtens kunne køre spil i en acceptabel opløsning, og hvis du er tilfreds med det, så er der ikke grund til at gøre mere ved det, vil jeg sige
Når jeg snakker om tungeste spil så mener jeg crysis :p
Jeg køre med
Gigabyte X-58 ud4p bundkort
core i7 - 920
Geforce 285gtx 1gb
12gb 1333mhz ram
800W psu
Jeg kan næsten køre svinet i højeste settings og i en pænt stor opløsning.
Men ja du vil sagtens kunne køre spil i en acceptabel opløsning, og hvis du er tilfreds med det, så er der ikke grund til at gøre mere ved det, vil jeg sige
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.