mboost-dp1
Svanehals?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har længe ledt efter et sted hvor jeg kan købe fleksibel "svanehals" i metermål, eller i hvert fald større mængder. Det skal bruges til mine LED-lygter.
Et eksempel på en svanehals kan ses HER
Det skal helst være overtrukket, men det er ikke absolut nødvendigt. Det skal også bære mellem 4-8mm tykt og hult så der kan trækkes ledninger i det.
Hvis der er nogen der har en ide om hvor det kan skaffes, vil jeg da gerne høre.
Et eksempel på en svanehals kan ses HER
Det skal helst være overtrukket, men det er ikke absolut nødvendigt. Det skal også bære mellem 4-8mm tykt og hult så der kan trækkes ledninger i det.
Hvis der er nogen der har en ide om hvor det kan skaffes, vil jeg da gerne høre.
Er det sådan et fleksibelt "rør" som oftes bruges i billige laptop gadgets du leder efter ?
Hvor mange meter skal du bruge og til hvad?
Tror det bliver ret svært at finde en dansk sælger, men det kan da ikke være umuligt at finde en leverandør fra kina, usa el lign.
søgte lidt på google efter "flexible cable tube" og "cable hose tube"
og fandt bla det her:
http://www.hagitec.co.jp/hagienglish/ae_01fiberpro...
Hvor mange meter skal du bruge og til hvad?
Tror det bliver ret svært at finde en dansk sælger, men det kan da ikke være umuligt at finde en leverandør fra kina, usa el lign.
søgte lidt på google efter "flexible cable tube" og "cable hose tube"
og fandt bla det her:
http://www.hagitec.co.jp/hagienglish/ae_01fiberpro...
Tak for linksne, men det er desværre ikke den type jeg skal bruge.
Det skal være den stive slags, der gør at man kan bukke det til forskellige stillinger og det så bliver der når man slipper det.
LINK
Det er kun ca. 10cm stkker jeg skal bruge, men mange af dem.
Jeg har overvejet at købe en håndfuld af de billigeste usb lamper og så bare hugge det fra dem.
Det skal være den stive slags, der gør at man kan bukke det til forskellige stillinger og det så bliver der når man slipper det.
LINK
Det er kun ca. 10cm stkker jeg skal bruge, men mange af dem.
Jeg har overvejet at købe en håndfuld af de billigeste usb lamper og så bare hugge det fra dem.
Hmm... medmindre jeg køber over 100 meter af gangen, vil prisen være meget høj.
Så indtil videre, regner jeg med at købe 10-20 af Disse
Så indtil videre, regner jeg med at købe 10-20 af Disse
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.